Sukkahousuostoksilla

Bluestocking

Silloin tällöin kuulee sanottavan, että naisille kohdistettu mainonta on epärealistista. Naisille suunnattua kuvastoa moititaan syystäkin yksipuoleiseksi ja sen esittämää naiskuvaa kirjaimellisestikin liian kapeaksi. Kaiken kukkuraksi naisruumista käytetään markkinointiin useimmiten tavalla, jota voi parhaiten kuvailla termillä esineellistäminen. Mainonnan ja markkinoinnin esittämä naiskuvasto on siinä määrin kapoista, että kevätjuhla-asua shoppaileva feministi suorastaan piristyi löydettyään sukkahousuosastolta nämä moneksi taipuvat mannekiinit:

1. Surulliset naiset

Sillä ketäpä vatsamakkaraan porautuva kuminauha ei syöksisi murheen alhoon?

 

2. Useiden asanoiden naiset

Koska kukapa ei haluaisi esitellä sukkahousuihin verhottuja sääriään asennossa, johon  taipuminen korvaa viikon joogatunnit?

 

3. Kommandona on kivempaa -naiset

Nämä kuvat näyttävät kirjaimellisesti p****ttä  normeille. Kuka muka sanoi, että alaosa on välttämätön vaatekappale?

 

Seuraa Bluestockingia Facebookissa TÄÄLTÄ

 

 

 

 

Kommentit

iidis
Varpain jaloin

Kiitos illan parhaista nauruista!

Minja Koskela
Bluestocking

Ei kestä! :D Kolmoskategorian sukkismallit kieltämättä huvittivat allekirjoittanutta jo sukkaosastolla.

Kuvakertomus (Ei varmistettu)
Kati Aviron (Ei varmistettu)

En käytä sukkahousuja niin että en ole pahemmin paketteja katsellut.
Onhan nää hilpeitä, mutta millainen kuva sitten olisi "hyvä"?
Miten esim. nro 3 sukkikset pakattaisiin niin että kävisi ilmi millaisesta tuotteesta on kyse?
En keksi heti.

Kommentoi

Commenting is closed.