Amsterdam kuvina

Ladataan...
Elämäni Kunnossa

Cat, I'm a kittycat.

 

 

Sellainen reissu! Olipa kivaa ja kiva myös olla kotona ^_^

Share

Kommentit

annemi

Onpa kivan näköisiä kuvia, ihana Amsterdam :)

Vierailija (Ei varmistettu)

Ihana kattoa näitä kuvia, kun ite olin pääsiäisen jälkeen Damissa. =)

Erika (Ei varmistettu)

Törkeen hienoja noi graffitit :D Ihania kuvia, mulle tuli ikävä Amsterdamiin!

Vierailija111 (Ei varmistettu)

moikka! mulla ois kysyttävää PT-henkilöltä, jos hän jaksaa vastata :)

elikkäs. mulla on pudotettavaa noin kymmenen kiloa. oon aina ollut liikunnallinen ihminen ja liikunkin n.5krt viikossa. kropaltani oon muodokas, on läskiä mutta on myös lihasta. kysymys kuuluu: koska haluan laihtua noinkin paljon, niiin kannattaako mun aluksi tehdä lähinnä aerobista treeniä (erilaisia jumppia, juoksua, spinnigiä, tanssia yms) ja ollessani lähempänä tavoitetta alkaa taas tekee lihaskuntoa kuntosalilla muokatakseni vartaloa VAI tehdä molempia yhtäaikaa 50/50? ooon nyt käyny salilla tekee jalka-, käsi-, vatsapäivää, plus parissa jumpassa viikottain ja tuntuu että tuloksia ei vaan tule ([x]kärsimätön....). Aloin sit miettiä että kannattaako aluks painottaa aerobista jotta läskit lentää ja sit myöhemmin alkaa muokkaamaan sitä hoikempaa vartaloa vai mitä mun nyt kannattaa? ps. ruokavalioni on ok.

sit on kaks muutakin kysymystä nimittäin: 1. mulla on järkyttävät allit, saanko mä niitä ikinä pois vai onko se joku ikuinen kirous? teen tosissaan rankkaa käsitreeniä kerran viikkoon ja liikun muutenkin paljon mutta siellä ne edelleen heiluu. 2. reidet. teen jalkapäivänä kaiken maailman kyykkyjä ja noita Saaran ohjelman liikkeitä paaaaljon + paljon aerobista päivittäin mut mulla rupes sit mietityttää että tuleeko mun jaloista salitreenillä hoikemmat ja sutjakammat vai entistä isommat? :O

sekava viesti tuli kyllä, jos ymmärsit tästä jotain niin hyvä ja jos viitsit vastata niin vielä kivempi :D perusajatus tässä oli siis takana että aerobista vai salitreeniä vai molempia?

Jos "tuloksia ei tule" laihduttamisen suhteen niin sitten todennäköisesti ruokavalio ei ole ok :) Tosin tulosten seurannassa kannattaa olla aika objektiivinen, oma mieli esim vääristää peilikuvaa päivästä riippuen aika paljon. Vaaka harvemmin valehtelee pitkässä juoksussa. Realistinen painonpudotustahti on noin 0,5-1kg viikossa.

Yleistäen vastaten:

1. "Allit" tai "reisiläskit" eivät katoa kyseisiä paikkoja kohdistetusti treenaamalla. Rasva palaa suurinpiirtein tasaisesti kropasta (joskin sitä kertyy eri ihmisillä eri paikkaan), joten kokonaisuus ratkaisee. Se, mitä sieltä läskin alta sitten aikanaan paljastuu on eri asia, joten kyseisiä lihaksia kannattaa toki treenata :)

2. Kokonaisuus ratkaisee. Mikään liikunnan määrä tai laatu ei kompensoi ruokavalion vaikutusta. Jos haluat laihtua, täytyy kalorisaannin olla kulutusta pienempi. Monet laihtuvat liikkumattakin kunhan ruokavalio vain on kurissa.

3. Varsinkaan tytöillä ei ole pelkoa siitä, että lihakset (jalat tms.) kasvaisivat liian suuriksi, varsinkin jos samaan aikaan laihduttaa, eli ihan huoletta voi (ja pitää) nostella painoja. Ne jalat, jotka rasvan alta aikanaan paljastuvat ovat muodokkaat ja hoikat.

4. Salitreeni on painonpudotuksessa käytännössä ihan yhtä tehokasta kuin jumpat jne. Jos kuntoilet noin viidesti viikossa, niin itse suosittelisin esimerkiksi kolmea salia ja kahta aerobista.

 

Tiivistettynä ja tärkeysjärjestyksessä:

-Syö vähemmän mitä kulutat ja proteiinipitoisesti. Suosittelen www.kalorilaskuri.fi

-Käy salilla, sillä kukaan ei halua laiha-läskin kroppaa, vaan muodokkaan vartalon

-Tee aerobista, sillä aerobisen kunnon merkitys on myös terveyden kannalta tärkeä

Vierailija (Ei varmistettu)

aaaa kiitti!:)) this makes me sooo happyy!!

haha, voisin kommentoida tuohon että joooo tosissaan mun tarkkailutapa taitaa olla liian subjektiivinen... puntarilla en oo käyny kolmeen kuukauteen, joten siitä en tiiä, mutta vaatteet tuntuu selvästi löysiltä ja mittanauha sanoo että miinus parikymmentä senttiä... :D mut peili taas sanoo että oon edelleenki yhtä pullero. Jooh...:D

ja kalorien laskentaa en kyllä jaksa alkaa taas harrastaa kun siitä pakkomielteestä on kerran päästy jo irti...

mut joo, kiitos vielä kerran! :) oikeestaan mun pitää vaan jatkaa samaan malliin, ja malttaa oottaa tuloksia kauemmin kuin seuraavaan aamuun heh;) ruokavalio saa kyllä erikoishuomiota

Vierailija (Ei varmistettu)

Löysin nyt vasta? tän sun toisenki blogin, ja ihana nähdä susta erilaisia kuvia!

Kommentoi

Ladataan...