Gymboss intervalliajastin - tehoa treeniin!

Ladataan...
Elämäni Kunnossa

Postisetä toi viime viikolla jenkkein ihmemaasta ennen joulua tilaamani intervalliajastimen, enkä malta odottaa että pääsen testailemaan tätäkin käytännössä.

Intervallitreenien kirjo on melkoinen, mutta kaikkien niiden tekeminen on melkoisesti kivempaa, kun ei tarvitse vahdata kelloa tai kännykkää, vaan rintamukseen napsautettu kello piippaa intervellin merkiksi.

Laite maksoi postikuluineen n. 18 ja se toimii yhden AAA-patterin voimalla. Postituskin olisi ilmeisesti ollut ilman joulusesonkia hieman nopeampi, mutta eipä tuo vajaa pari viikkoa maailmaa kaatanut!

Niin ja jos sitä ei kuvista vielä huomannut, laitteita saa osoitteesta www.gymboss.com.

 

Laite on supersimppeli ja kolmella napilla kontrolloidaan kaikkea. 

Perättäisiä intervalleja voi ajastaa 1-100 ja niiden pituus voi tarpeen mukaan olla mitä tahansa sekunneista useisiin minuutteihin.

Pinkki ihmeeni toimii siis niin ajastimena kuin sekuntikellonakin ja merkkiäänen voi asettaa kovaksi, hiljaiseksi, värinäksi tai värinän ja toisen hälytyksen comboksi. 

 

Pikaohjeet on aivotoiminnan pysähtymisen varuiksi liitetty myös laitteen kiinnitysklipsiin.

Klipsikin on superkätevä! Se on tarpeeksi leveä ja napakka, joten sen voi laittaa kiinni vaikka taskunreunaan tai topin olkaimeen.

 

Huomenna otan nokan kohti Espoota melkein kahdeksi viikoksi ja se suoraan sanottuna pelottaa vähän.. Espoossa on taas kerran erilainen rytmi kuin täällä Tampereella, mulla ei ole Poltteen valmentajia tai treenikavereita tsemppaamassa vielä yhteen toistoon ja lipsuminen on paljon helpompaa..

Olen onneksi ehtinyt käydä tunneilla nyt niin paljon, että pääni on täynnä erilaisia tehokkaita intervallitreenejä, joita voin suunnitella ja toteuttaa Elixiallakin! Näiden treenien lisäksi on tietysti luvassa myös lenkkeilyä ja hyvää terveellistä ruokaa.

Pitää vain lähteä salille tarpeeksi ajoissa, etten törmäile ruuhka-aikoina ihmisiin kun kirmaan ympäri salia intervallieni kourissa :D

 

p.s. Jutta ja puolen vuoden superdieetit on ihan HUIKEA!! Pakko fiilistellä tätä sarjaa ihan omassa postauksessaan.

Share
Ladataan...

Kommentit

miffas (Ei varmistettu)

Mä just yks päivä mietin, että mitenköhä sais fiksusti ajastettua intervalleja, tuo vaikuttaa aika näppärältä :)
Jeejee kurssilla oli tänäänkin superia ja kyykkyasentokin tais vähän kohentua :) Ja jutan dieetit on just paras, ajattelin tässä just vielä venytellä kunnolla ja kattoa tän illan jakson :)

MimmuK.

Tilasin itelleni samaisen vimpaimen ja hyöty on ollut S U U R I :) Saa myös osoitteesta voimatoimi.net :) On ollut kyllä pelastus, ja on niiin helppo käyttää!

 

ps. Jutta ja puolenvuoden superdieetti, mahtava!

Get fit (Ei varmistettu)

Moikka! Ajattelin, että nyt kun pidät -500kcal päivävajeella niin onko sulla jatkuvasti sykemittari ranteessa, että tiedät kuinka paljon päivässä kulutat? Vai mistä voit tietää, että no nyt tarvitaan vielä 200kcal pois? Itselläni kans alkoi kuntoremontti vuoden alussa ja herkkulakossa ollaan niin kauan kunnes oon tyytyväinen itseeni. Tuntuu rankalta, mut pakko tehdä jotain ja kasvattaa vähän mielenlujuutta. Tsemppiä sulle ja aina on niin mukava tulla lukemaan näitä sun juttuja, saa itelleki taas tsemppiä reeneihin!

Corde (Ei varmistettu)

Mä ites menin noin 500 kalorin vajeella 5kk.
Alkuun käytiin tanitalla tsekkaan mm. tuo keskimääräinen lepo kulutus ja sit siihen verraten pudoteltiin kaloreita ottaen huomioon reenin määrä.
Tuon 5kk aikana multa tippui painoa noin 8kg, reeniä 4-6 kertaan viikossa salia ja aerobista vaihdellen. Kävin siis suhteellisen paljon ja hullun kiilto silmissä :)

Tällä hetkellä jaloissa on vain lihasta ja hartia ja hauis seutu tulee hyvänä kakkosena perässä, eli lihasmassaakin on saatu samalla aikaiseksi.

Mut ihan vinkkinä, älä missään nimessä pidä mitään totaalista "en herkuttele" lakkoa. Anna välillä myöden ja syö mitä mieli tekee, näin kehokin taas herää kuluttamaan sitä varastoaan eikä luule että pitää olla säästöliekillä, eikä näin ollen painokaan liiku mihinkään. Eli jos esim. kerran viikkon syö patukan suklaata niin dietti ei kaadu siihen. Pitää antaa itselle myös armoa!

Mutta tsemmpiä!

ja kiitos saaralle huipusta blogista jota lueskelen vaikka jutut olen jo moneen kertaan lukenutkin!

Peruskulutus on aina vain arvio, joka (esim kalorilaskurissa) perustuu ikään, sukupuoleen, pituuteen ja painoon. Samoin liikunnan kulutuksen arviointi on aikalailla mahdotonta tarkasti. Mutta jos olet esimerkiksi -500kcal per päivä, niin aika varmasti pitkässä juoksussa kehitystä tapahtuu, vaikka todelisuus saattaakin esimerkiksi vaihdella -300 ja -700 välillä.

VirpiS (Ei varmistettu)

Kiitos isosti Poltteen treenitarjouksesta ja motivointi postauksista. Salin vaihto edessä, Poltteen treenit sopii hyvin selkävaivaiselle ja kyllä tod. tiesi seuraavana päivänä kyykänneensä......

Vierailija (Ei varmistettu)

Puhelimiin on tarjolla ilmaisia intervalliajastimia. Kätevä vaihtoehto, jos vaan jaksaa raahata puhelintaan reeneissä mukana.

Saaralla iso kiitos ihanista blogeista!

Suurkiitokset!!! Juuri tämmöistä laitetta olen kaivannut. Jeeee :-) hauskaa treenausta. Anitta

iii (Ei varmistettu)

Minäkin suosittelen kaikkia intervalliharjoittelusta tykkääviä tilaamaan tuon ajastimen voimatoimi.fi -sivuilta. Laite on todella näppärä, kunhan sen aikojen asettamisen logiikan oppii. Ja se on treenatessa huomattavasti kännykkää mukavampi käyttää. Tämän lisäksi voimatoimen toimitusaika oli tosi nopea, ja asiakaspalvelu ensiluokkaista, tehokasta ja ystävällistä kun tilaukseni kanssa tuli pieni ongelmatilanne. Ja onhan se aina mukava tukea suomalaista firmaa. :)

Tänään käytössä ekaa kertaa, ihan mahtava.

www.lily.fi/less-of-me-more-of-me

 

Kommentoi

Ladataan...