Hypäten ja loikaten

Ladataan...
Elämäni Kunnossa

Aaaa mun olo on niin hakattu. Ei valitettavasti treenin, vaan tän viikon toimesta. Iloiset uutiset ensin:

KÄSI ON KÄYTTÖKUNTOINEN!! 

Fiilis on ollut viimeiset pari päivää katossa, ja on ollut ihanaa päästä takaisin töiden kimppuun. Siitä päästäänkin niihin ikävämpiin uutisiin:

Kahden viikon yksikätisyyden takia tekemättä jääneet ja kasaantuneet työt ovat vieneet nyt suman alettua purkautumaan noin 14h / päivä.... Odottelen ja kokeilen edelleen varovaisesti, milloin pääsen tekemään normaalia treeniohjelmaani, joka siintää horisontissa kuin ihana haavekuva.

Seuraava vapaapäivä siintää ensi viikon lauantaina, mutta sitä ennen pitänee bilettää villisti Aussien Blog Awardseissa, joissa tämäkin blogi näyttää olevan ehdolla.. En tiedä, miten se sinne päätyi, mutta menkööt :D

Kiire on ollut jopa sen sorttista, että eilen multa loppui ruoka! Pakkasessa olisi ollut jäätynyttä lihaa, mutta jotenkin en usko että luomusonnin sisäfileen mikrosulatus olisi ollut millään mittarilla sallittavaa.. Onneksi pöydältä löytyi yksi yksinäinen avokado ja kaapin perukoilta riisikakkuja. Riisikakut eivät ole ikinä maistuneet noin hyviltä.

 

Viime viikkoina käsipuolena tehdyt treenit ovat olleet ihan mukavia, ja hauskin päivä taisi olla pelkkään jalkaprässiin, askelkyykkyihin ja coreen kyllästyneenä kehittämäni plyo-päivä. Tein lämmittelyjen ja liikkuvuustreenien jälkeen hieman jalkaprässiä, jonka jälkeen siirryin kehittelemään itselleni temppuratoja! Vetosalilta löytyy reilusti bokseja, pikku-aitoja ja muita toiminnallista harjoittelua tukevia välineitä. 

Mulla on aina ollut pieni hyppimiskammo.. Mä en vaan jostain syystä luota siihen, että mulla olisi voimaa tai ketteryyttä hypätä edes pienenpienten ojien yli, penkin päälle, tai mihinkään muualle yli 30cm korkeudelle / päähän.. I'm not kidding. Pari kertaa olen treeneissäkin sotkeutunut jalkoihini ja hypännyt suoraan polvilleni uskalluksen kadottua..... Olen kuitenkin tehnyt erilaisia plyo-treenejä pitkin viime vuotta, ja nautin niissä kehittymisestä todella paljon.

Tällä kertaa innostuin hyppelystä niin paljon, että taidan tietää, mitä lisään treeniohjelmani sallimaan vapaan treenin päivään! Onko maastaveto ja hypyt hyvä combo?

 

Pakko niiden on olla.

Share
Ladataan...

Kommentit

Suvi K.
Sisunainen

Hyvä hyvä! Varmasti on hyvä kombo, ei kai hyppiminen niin paljon eroa vaikka kyykkäämisestä? :) Tai sitten voit kehittää temppuratojen oheen köysikiipeilyä, käsilläseisontaa, jalkojen niskantaaksevääntämistä tai muita myöskin hyppelyä vaikeustasoltaan vastaavaa aktiviteettia. (Terkuin nimim. musta noi aidat näyttää kuvassakin pelottavilta.)

Saara S.
Saara Sarvas

Vitsi että pitäis päästä johonkin temppukouluun... Siis sitten, kun tämä ranne on vahvistettu entistä ehommaksi :P

hillamaaria (Ei varmistettu) http://www.hillamaaria.blogspot.fi

Miksi en ole aikaisemmin keksinyt laittaa avokadoa riisikakkujen päälle, täytyy heti testata!!

http://www.hillamaaria.blogspot.fi

Santeli (Ei varmistettu)

Jos innostut hyppimisestä, niin käy ihmeessä kokeilemassa urheilukentällä hiekkalaarin äärellä vauhditonta pituushyppyä! Myös yhden jalan loikat vahvistavat kankkua ja reisiä. Odottelen itse kevään etenemistä että pääsisin harjoittelemaan näitä :)

Kommentoi

Ladataan...