Terveellinen herkkuvälipala!

Elämäni Kunnossa

Tällä viikolla yllä kerta toisensa jälkeen kasautuva leipäpala on löytänyt tiensä mun ruokavalioon. Siinä yhdistyy niin monta mun lempiasiaa, että meinaan liikuttua <3 Tästä herkusta saa kuitua, hyviä rasvoja ja todella hyvän mielen. Näitä uppoaa avokadon koosta riippuen helposti kolme tai neljä lounaaksi!

Saaran herkkuleipä:

Wasa Fiber Balance

Oivariini

Avokado

Sitruunapippuri

Mozzarella juustoraaste

Kirsikkatomaatti

Lehtisalaatti

 

Tuo Wasan fiber balance on ollut kivaa vaihtelua leipävalikoimaani. Normaalisti syön vain "oikeaa" ruisleipää. Kolme palasta riittää koko päivän kuiduntarpeeseen ja ainesosaluettelosta löytyy täysjyväruisjauhoa, vehnäleseitä ja vehnänalkioita! 

Onko teillä jotain vastaavia lempparivälipaloja? 

Share

Kommentit

Hear Hear!

Mun suosikkivälipala on laja maitorahkaa, pilkottu vihreä omena ja läjä kanelia päällä. Päivästä riippuen mukana saattaa olla myös loraus maustamatonta jogurttia notkistamaan, pähkinöitä tai kourallinen täysjyvämuroja kuiduntarpeeseen.  Nam.

Vierailija (Ei varmistettu)

Aina yhtä kiva löytää suomalaisia treeniblogeja, joita voi seurata! Niitä on nimittäin niin vähän :)

x Steffi

www.steffit.com

annemi

Kevätsipuli ja juustonpalanen näkkärillä on ikisuosikki :)

Vierailija (Ei varmistettu)

Lisää näkkäriherkkuja! Näksyn päälle hitunen voita, raejuustoa, avokadoa ja - jos tykkää syödä eläintä - ohut kalkkunaleikesiivu. Herrrrkkua!

Vierailija (Ei varmistettu)

Nyt on pitkään ollut lempparina ihan vaan normi vaasan ruispala, sipasu voita ja tomaattia &lt;3

Vierailija (Ei varmistettu)

" Kolme palasta riittää koko päivän kuiduntarpeeseen"

100 grammassa näyttää olevan 24g kuitua, eli painaako yksi pala tosiaan 33 grammaa? Ompa suuria näkkäreitä :D

-Mimmu

Vierailija (Ei varmistettu)

mietin myös samaa, että melko painavia näkkäreitä jos kolmesta palasta saat 25-35g kuitua päivässä..

Vierailija (Ei varmistettu)

Käytätkö sä mitään sivuja (esim. kiloklubi) ruuan ja liikunnan merkkaamiseen? Tai lasketko ylipäätänsä kaloreita, onko se sun mielestä kuinka tärkeää?

Kommentoi