TPK: Vetopäivä suoraan helvetistä

Ladataan...
Elämäni Kunnossa

No en nyt taas tiedä, oliko vikana viimeisen kahden yön n. 7h unet (omg, miten pärjään :D) vai aamupäivän intensiivinen shoppailukierros Majn kanssa, mutta vihoviimeinen juttu, mikä illalla olisi kiinnostanut, oli sali. 

Koska ylempi kaavio antoi vastauksen: mene treenaamaan, ei vaihtoehtoja juuri jäänyt ;)

 

Fiilis oli koko treenin ajan ylemmän kuvan kaltainen. Kuulokkeiden johto sotkeutui painoihin valehtelematta 6 kertaa ja meinasin pamauttaa painot seinää päin joka kerta kun ongelma uusiutui... Itse treeni sujui ihan mallikkaasti, mutta voi PERSE räkä.......

 

Lämmittely juoksumatolla kävellen 140bpm 30min

Kulmasoutu renkaista 3 x 6 toistoa

Leveä ylätalja 45kg 1 x 8 , 50kg 2 x 8

Kulmasoutu käsipainolla 16kg 1 x 6 toistoa / käsi, 15kg 1 x 6 / käsi, 15kg 1 x 8 / käsi

Cable pulldowns 23kg 3 x 8 toistoa

Hauiskäännöt 8kg 2 x 8 toistoa

Vasarakäännöt käsipainoilla 8kg 2 x 8 toistoa

Facepulls 20kg 2 x 8 toistoa

 

Viimeisen toiston jälkeen tipautin taljan painot alas hieman salietiketin vastaisesti, mutta minkäs sille, voi, kun ketuttaa..... Onneksi mieliala kääntyi nousuun kahden fantastisen tekijän ansiosta:

Jääkaappiin oli ilmestynyt 1kpl täysin uudistuneen PROfeel -sarjan kaakaon makuista proteiinijuomaa, joka oli.... Taivaallista <3___<3.

Sen sisältämä 183kcal ei ole pienimmästä päästä, mutta tämän herkkuelämyksen vuoksi otin iskun mieluusti vastaan.

Jos Valio haluaa yleisurheilukisojen lisäksi sponsoroida esim. yhtä tuoretta hyvinvointibloggaajaa loppuelämän kaakaopalautusjuomilla, en pistä hanttiin ;)

Toinen ilon aihe oli salin pihalla:

 

Ilmapallot tekevät jokaisesta päivästä hieman paremman ^___^

Share

Kommentit

Vierailija (Ei varmistettu)

Kiitos tästä blogista! Tää on just sitä mitä olen kaivannut! Inspiraatiota ilman rasittavan ylipirteää asennetta, hyviä vinkkejä treenaamiseen ja painonhallintaan.

Vierailija (Ei varmistettu)

Hei Saara!

Kertoisitko ruokavaliostasi? Olettaisin, että olet sitäkin muuttanut samalla kun aloitit treenaamisen? Kiitos aloittelijan saliohjelmasta sinulle ja PT:llesi!

Vierailija (Ei varmistettu)

Rakastan tätä sun uutta blogia! Ihanaa kun jaksat päivittää niin usein. Kiitos ja keep ut the good work!

Vierailija (Ei varmistettu)

*up

Kommentoi

Ladataan...