Parhaat selkäpalat

Bodypump, se on vaan kivaa. Vähän vähemmän kivaa silloin kun ohjaajalta puuttuu rytmitaju, mutta kivaa se on silti. Samalla tavalla kuin pitsa. Kun se on pahaa, se on silti pitsaa.

Sainpahan tungettua tankoon taas vähän enemmän painoja, tällä kertaa kyykkybiisissä meni 24kg ja rintabiisiin nolohkot 14kg. Että enemmänkin kyllä pitäs jaksaa. Harmi vaan kun sitä on hauis- ja ojentajabiiseissä niin poikki, ettei niissä meinaa saada tehtyä puhtaita sarjoja sitten enää jos lisää painoja. Testailin hauiksiin 9kg entisen 7kg sijaan, mutta eipä se sitten mennyt ihan niin nätisti.

Mutta koska tulee niin ahkerasti (haha) treenattua, niin pitää olla vaatetuksen kunnossa. Tilasin Varustelekasta kivan merimiesraitapaidan, kyllä nyt kelpaa! Paita on ihan älyttömän kiva, ja eikö se niin oo että vaakaraita kaventaa? *krhm* Vaatetuksen lisäksi myös puistoeväiden pitää olla kunnossa. Keskiviikkona ennen joogailua hengailin puistossa (no skumppa :/) ja saatoin siinä sivussa lukea yhden kirjan ja tuhota nämä:

Oon jäänyt ihan koukkuun taas lukemiseen. Parhausihminen ei oikeen arvosta kun pitäisi mennä nukkumaan ja mulla on komisaario Koskisen (ihan huippuja dekkareita, lukekaa te muutkin niitä) siinä ihan alkutekijöissään. Keskustelut menee jotakuinkin näin:

"Pitäiskö se nukkua jo?" "Joo kohta, mulla on tää vähän kesken." "Niin alotit just." "Niin niin." 

Sitten parhausihminen nukkuu ja mää luen kirjan loppuun ja kello on jotain kaksi. Reipasta huomenta vaan :D 

Päätin tänään vielä iltapuhteiksi ajaa nurmikon ja tehdä raparperimehua, sekä tehdä selkäpalaharjoituksia. Viimeisin oli helpoin:

Tarviiko sitä enää salilla käydäkään, parhaat selkäpalat löytyy purkista!

Share

Kommentoi