Urban training

Ladataan...

Oletko kyllästynyt saliin ja akkajumppiin? Ei se mitään, urban training auttaa.

  • Käsivarsitreenin saat istumalla iltaisin ulkona. Hyttysiä huitomalla kiinteytät käsivartesi ja paukutat reisiläskit tiiviimmäksi paketiksi.
  • Pakara- ja ketteryystreeniä voi harjoittaa yrittämällä pujotella Hämeenkadulla pyöräilijöiden, lonnijoiden, lastenvaunujen ja äkkinäisiä liikkeitä tekevien tyyppien väleistä siten, että kukaan ei koske sinuun matkalla. Päästä päähän vaan menemään.
  • Keskivartalotreeniä saat, kun sujuvasti muistat kääntää kylkeä tasaisin väliajoin maatessasi auringonpaisteessa puistossa tai rannalla. 
  • Kamppailulajeihin voi hakea puhtia torilta ja Sokokselta. Yritä vain etuilla mummoa jonossa, siitä alkaa treeni.

  • Kiipeilytreeniä voi harjoittaa hamuamalla sipsejä Citymarketissa. 

Nokkelampi voi tajuta, että jäin ilman sipsejä.

Share
Ladataan...

Kommentit

Elämä Pelissä

Pakara- ja ketteryystreenin lisäksi Hämeenkadulla pujottelu kehittää myos teräksiset hermot. Kuinka monen ihmisen ohi pääset haluamatta kalauttaa heitä takaraivoon esim pesismailalla.

tiiti
ite puin

Puistoskumppahauiskäännöt! Sää unohdit puistoskumppahauiskäännöt!

(Ja voi hjeesus, mää niin allekirjoitan tuon edellisen Whatshernamen kommentin, miten ihmiset _voi_ kävellä niin leveästi, hitaasti ja samalla heiluen. Vaatinee vuosien harjoituksen.)

sanumaria

Toisaalta, tuosta saisi kivan kesäpelin pesäpallon sijaan :D

sanumaria

Ja perkele! Puistoskumppahauiskäännöt. Koska on treenit?

Vierailija (Ei varmistettu)

Myös suoraan kulkeminen on vaikea taito tamperelaisille.

Kommentoi

Ladataan...