Asiakaspalvelusta: Polarn O. Pyret

Isyyspakkaus

Lastenvaatteet ovat yllättävän kalliita, joten olemme hankkineet ison osan vaatteista käytettyinä.

Päätimme kuitenkin ostaa syksyn ja talven ulkovaatteet uusina ja ajattelimme, että niillä olisi siten myös jälleenmyyntiarvoa. Tytön kummitäti olikin jo kiinnostunut ostamaan uuden Polarn O. Pyretin välikausihaalarimme ensi syksyksi omalle pojalleen.

Mutta mitä ihmettä: pukuun ilmestyi jo kahden kuukauden käytössä useampi reikä. Ei sellaisia reikiä, jotka olisivat tulleet jonkin terävän esineen viiltäminä, vaan selkeitä kulumia. Eikä edes polviin vaan jännästi juuri niihin kotiin, joissa on neppari puvun sisäpuolella. Kyllähän haalarin pitäisi kestää pidempään, sillä se on tarkoitettu nimenomaan ulkona ryömimiseen ja oli vielä melko arvokas!

Marssimme tästä tuohtuneina takaisin Kampinkeskuksen Polarn O. Pyretiin valmiina taisteluun.

Sellaista ei tarvittu. Myymäläpäällikkö sanoi heti, että vaatteessa on selvä laatuvika ja että hän ei ole nähnyt vastaavaa aiemmin. Saimme uuden haalarin tilalle, ja sekin käskettiin tuoda takaisin heti, jos vastaavaa käy uudelleen.

Kun ihmettelin, että myös kenkien alle laitettavat kuminauhat olivat rispaantuneet nopeasti, kuulin, että se on ihan normaalia, ja liikkeestä saa tarvittaessa tilalle uudet kuminauhat.

Poistuimme liikkeestä tyytyväisesti nyökytellen: Kyllä. Näin juuri. Hyvin hoidettu.

Share

Kommentit

Hemmuli (Ei varmistettu)

Kuulostikin selvältä laatuvirheeltä, koska kaikki popin ulkovaatteet mitä meillä on, on olleet tosi kestäviä. Ei oo tullut mitään jälkiä vaikka poika kyntää polvillaan ulkona kaiket päivät. Kiva kuulla noista kuminauhoista, niitä saa siis vaan kauppaan menemällä vai pitääkö olla ko. tuote mukana?

Tommi K
Isyyspakkaus

Meille sanottiin, että voi käydä "vaihtamassa" eli kaipa ne kuminauhat voi sitten ottaa messiin. Ihmettelen kyllä, jos niitä ei saisi ilman vaihtareita.

Po.pin myyjä (Ei varmistettu)

Nämä jalkalenkit ovat tavallista leveää kuminauhaa joka valitettavasti ei ole kovin pitkäikäinen kengän ja hiekan välissä. Joistain Polarn O. Pyretin liikkeistä löytyy varakuminauhaa, josta toki voi noutaa omansa. Olen ostanut itselleni varastoon perinteistä leveää reikäkuminauhaa (http://www.kangastukku.com/?p=107319&page=Product) Tällaista kuminauhaa myyvät esimerkiksi hyvin varustelut vähittäiskauppojen sekä tavaratalojen ompelutarvike puolet, useat kangaskaupat ym..) Silloin kuminauhaa on aina käsillä, kun tarve yllätää. :)

Tommi K
Isyyspakkaus

:) Kiitos selvennyksestä.

Veera Rusanen (Ei varmistettu) http://www.prinsessakeittio.fi

Viime syksynä totesin, että jos mulla olisi paljon rahaa, marssisin Polarn O. Pyretiin ja sanoisin myyjälle, että vaateta kersa, minä odottelen tässä! No tänä syksynä rahaa on vielä vähemmän, mutta toteutin tämän haaveeni silti, sillä erotuksella, että kersa odotteli, minä valitsin vaatteita.
Palvelu oli niin hyvää, että teki mieli halata myyjää ja sain samalla hoidettua talvitamineet mitä ilmeisimmin neljäksi vuodeksi eteen päin!

Tommi K
Isyyspakkaus

Tämä on ollut myös meidän kokemuksemme: PoPin palvelu on jotenkin aivan poikkeuksellisen hyvää. Rouva kävi ensimmäisen kerran liikkeessä yksin, ja hän tuli jo silloin kotiin silmät sädehtien ja kehui myyjät ja palvelun maasta taivaisiin. Se ei ollut ilmeisesti sattumaa.

Nelle (Ei varmistettu)

Joo, sama kokemus popista täälläkin - palvelu on hyvää. Lisäksi me ei olla saatu mitään niitä vaatteita rikki vaikka 2v4kk on ns. "aktiivinen" poikalapsi ja välikausivaatteet on POP :) Lisäksi mä oon ihan rakastunut niihin villakerrastoihin joita pop myy.

T-100
(G)ROUND ZERO

Tosi harvoin olen kyseisessä liikkeessä asioinut, sillä meidän lapsi(poloinen ;)) on vaatetettu lähes 100-prosenttisesti kirppislöydöillä ja tuttavien lapsilta perityillä vaatteilla. Edullinen ja toimiva konsepti! Olen pari kertaa ostanut lahjaksi jotain P.O.Pista ja olen kyllä ollut tyytyväinen palveluun. En ehkä näytä just niin huolitellulta (suuri stereotypia, tiedän!) kuin valtaosa liikeessä asioivista (kokemusta vain Kampin liikkeestä), mutta aina olen saanut samaa ystävällistä palvelua. Kiitos siitä!

Muistan kerran Kampin äitiysvaate(?)liikkeessä, olin viimeisilläni raskaana ja kävin ostamassa imetysliivit. Olin varma, että myyjä vetää kaupanpäällisiksi pataan kassan luona, jostain syystä ei oikein kaupanteko kiinnostanut minun kanssa. Nieleskelin itkua rumien liivieni kanssa koko kotimatkan. Olivat muuten ensimmäinen asia, minkä hävitin imetyksen päätyttyä.

Mai11 (Ei varmistettu)

Onpa kiva lukea hyvästä palvelusta, itsekin jotenkin ilahduin! Vaikka Popin vaatteet on meille jo tuttuja ja olen itsekin kiinnittänyt huomiota eritysen hyvään palveluun (käyn Kampin liikkeessä). Viimeksi mietin mitenköhän he hoitavat rekrytoinnin kun lopputulos vaikuttaa noin onnistuneelta.

Meillä pojalla on kaikki ulkovaatteet (päiväkotikäyttöön tulevat) sieltä, ja ne voi kierrättää eteenpäin lähes uudenveroisina. Tykkään myös siitä että vaatteeissa on paljon säätö- ja muokkausmahdollisuuksia, ja yksityiskohdat on mietitty ja toteutettu huolella.

Iinuski (Ei varmistettu)

Meidän lähi-Pop on Lempäälän Ideaparkissa. Siellä olen kuitenkin monta kertaa saanut niin huonoa palvelua että olen siirtynyt Kampin Popin asiakkaaksi. Soitan sinne tilaukseni, ja Hesassa työskentelevä isäni noutaa :) Ja kyseisen liikkeen myymäläpäällikkö on kuulemma ihan erityisen mukava ja todella loistava asiakaspalvelija.

Minka (Ei varmistettu)

Mä olen yleensä aina saanut Popissa hyvää palvelua ja usein sieltä on osattu ehdottaa sellaisiakin juttuja, mitä en ole osannut edes ajatella etukäteen. Tampereen Popissa on ihan mahtava myymäläpäällikkö ja henkilökuntakin oli loistavaa vielä Koskikeskuksessa. Nyt Ideaparkissa on palvelun laatu alkanut heitellä ja välillä ei ole saanut palvelua ollenkaan. Nykyään katson jo vähän, kuka on töissä...

Hormonihirviö (Ei varmistettu)

Postauksestasi innostuneena kävin tänään kyselemässä kuminauhoja tyttäreni POPin haalarin rispautuneiden tilalle, ja oletin, että toki ne jotain maksavat, mutta ei, ilmaiseksi sai, eikä haalarin olemassaoloakaan tarvinnut todistella.

Otin vain puheeksi, että hassusti viime keväänä ostamani tyttären kuoritakki ja nyt ostettu "aero"-takki eivät menekään sisäkkäin niille varatuin nepparein, vaan se sisälle tuleva takki pitää kääntää sisäpuoli ylöspäin, jotta ne nepparit saa kiinni. Myyjä totesi, että erikoiselta kuulostaa, ettei kyllä hänen tietääkseen tuollaisia muutoksia pitäisi olla tehty. No, ehdin kävellä suunnilleen juuri ulos liikkeestä, kun puhelin soi ja myyjä ilmoitti, että hän on selvittänyt, että toisella puolella Suomea on vielä niitä tyttäreni kausitakin kokoisia kuoritakkeja olemassa, ja että saan vaihdettua omani sellaiseen, jossa on nepparirivistö oikealla puolella. Olin aivan hämmentynyt.

Kommentoi