Ässiä uutuuslajeja toimisto-orjalle

Ladataan...
ite puin

Kaikki puhuvat toiminnallisesta harjoittelusta. Se on trendikästä tehdä jotain oikeata päättömän nostelun ja laksemisen sijaan. Näin toimisto-orjana kaipaisi kuitenkin toiminnalliseen harjoitteluun muutakin kuin sitä puunhakkaajamaista otetta. Koostinkin tässä ikuisten kelkanvetotreenien ohelle pari ehdotusta nykyaikaisen työn haasteisiin vastaavista oikeasti toiminnallisista lajeista.

  • Aggressiobic. Toiminnallisinta harjoittelua toimistotyötä tekevälle, tämä yksinkertainen mielen ja kehon harjoite opettaa sietämään sitä väistämätöntä aggressiopuuskaa, kun Word suorittaa muotoilua, pyytämättä. Pomo päivittää taskilistaa, pyytämättä. Tai kun Wi-Fi katkeaa kesken videopalaverin, pyytämättä. Harjoite suoritetaan kellahtamalla kumoon ja sätkimällä päämäärättömästi ja säännöttömästi joka suuntaan samalla huutaen.
  • Passiivisaggressiobic. eli alkuperäiseltä nimeltään Hiljainen huuto pimeässä. Kuten edellinen, mutta harjoite suoritetaan kokonaan mielen voimalla, vain sisäänpäin, naama peruslukemilla ja liikkumatta.
  • Itkujooga. Naurujooga on heille, jotka eivät työskentele tietotekniikan kanssa.
  • CXStress. Vähän hot joogan tyylisessä taskulämpimässä täyspimeässä tilassa järjestetty puolen tunnin stressaantumisharjoitus, jossa kiireisempikin ihminen voi kokea stressin koko tunneskaalan aina alun epäuskosta lopun muisti- ja unihäiriöihin saakka. Lopussa erityisen stressaantumisosuuus, jossa hammaslääkäri- ja katupora-soundtrackin tahtiin tehdään erinäisiä kouristusliikkeitä selkäepäystävällisellä ja kiikkerällä toimistotuolilla.
  • Kiirefitness tai "Luuletko osaavasi multitaskata". Tämä aivojen ja kehon toiminot täysin ylikuormittava edistyneen tason harjoite sinulle, joka tahtoo haasteensa epärealitisina ja kaikinpuolin mahdottomina. Aitoa tilannetta simuloidaksemme kaikki lihaskuntoliikkeet tehdään yhtäaikaa ja kuntopallon päällä tasapainoillen. Yhdellä jalalla. Ja koska tämä ei ole vielä tarpeeksi, ohjaaja myös heittelee osallistujia kuntopalloilla päähän. Haastetta elämään!
  • High intensity Excel. Tämä korkean intensiteetin harjoite suoritetaan lyhyissä ja tehokkaissa sarjoissa aina tuskaiseen failureen asti. Eli siis perustyöpäivä toimistolla.

 

Eli mitäpä muutakaan kuin hauskaa alkanutta työ- ja treeniviikkoa kaikille, nähdään aggressiobicissä!

Share
Ladataan...

Kommentit

sanumaria

Eturivissä!

Toinen haudutus

Eikä unohdeta ajankäytönhallintaharjoitteita. Kaikkiin lajeihin sopii oheisharjoitteluksi armoton minuutintarkka raportointi, johon tulee käyttää vähintään puolet treeniajasta. Suoritetaan tarkoitukseen täysin soveltumattomalla softalla mahdollisimman hitaassa lähiverkossa. (Tarkista ensin omalta esihenkilöltäsi, merkitäänkö toteutunut harjoittelu vai kopioidaanko tavoitetaulukkoa.)

Fiilistelijä (Ei varmistettu) http://fiilistelija.blogspot.fi/

Kuulostaa siltä, että työskentelet valtiolla ;) Eli liiankin tutulta. Nyt olen siirtynyt yksityiselle puolelle, ja johan helpottaa työaikaraportointi :)

Puuha-Pete (Ei varmistettu) http://peterakentaa.blogspot.fi/

Tiiti...sää unohdit mainita listasta Combattibikin. Aitoa tunnetta ja päätöntä menoa kehityskeskustelussa toimisto-orjan ja esimiehen välillä, jossa nyrkitkin saattavat heilua ja sormea heristetään herkästi. Lajissa jossa jäät aina toiseksi, perusteluja on turha esittää ja palkatonta ylityötä teet jokatapauksessa. Lajia harrastetaan pienessä suljetussa huoneessa, tietysti hieltä haisevan esimiehesi kanssa.

pieta

*Huutonaurua* Juuri näin!

So true (Ei varmistettu)

"Itkujooga. Naurujooga on heille, jotka eivät työskentele tietotekniikan kanssa"

Nii. Juuri tämän takia en halua säätää tietokoneiden kanssa, enkä etenkään sukulaisten, tuttujen ja kummin kaimojen tietokoneiden kanssa.

Kommentoi

Ladataan...