Astetta haastavampi rasvanpolttotreeni

Ladataan...
ite puin

Kliseetotuushan kertoo, että naistenlehtien treenvinkit ovat aina koiranpissatusliikkeitä ja pinkkejä käsipainoja. Tai jos tehdään kyykkyä, niin bodypump-tangolla korkeintaan. Kerrankin joku on ottanut ihan toisenlaisen asenteen rasvanpolttotreeniin:

Ohjeena on leppoisasti "Tee 4 sarjaa 15-20 toistoa ja lepää jokaisen sarjan välissä minuutti". Että sillain.

Hauskanhan tästä tekee se, että edellisenä liikeparina on kulmasoutu/punnerrus ja seuraavana ranskalainen punnerrus/kapea penkki, eli jokanaisen perustreeniliikkeitä, eikä missään edes ohimennen todeta, että palomiespunnerukseen eivät varmaan edes kaikki palomiehet pysty. Ja jos nainen vetää näitä 20 putkeen edes yhden sarjan, sitä ei varmasti kiinnosta joku rasvanpoltto juuri yhtään. Pakko silti sanoa, että ihailen asennetta.

Mä jotenkin niin näen tämän esim. meidän tyttösalilla: "No niin Pirjo, kato tässä sanotaan, että hyppäät vain vauhdilla, nouset tangon päälle ja painat kädet siitä suoraksi lukkoon. Anna mennä vaan, kuluttaa kuulemma tosi hyvin kaloreita."

Share
Ladataan...

Kommentit

tiiti
ite puin

Joo! Tosin mää kyllä vähän fanitan tommosta hc-asennetta :D

Eikku (Ei varmistettu) http://liikuttava.blogspot.fi/

Siellä on joku kesätoimittaja päättänyt kunnianhimoisesti, että "nyt muutetaan lehden linja jumalauta!" Mutta tosiaan naistenlehtien jumppaohjeet vaikuttavat yleensä yhtä tehokkailta kuin omat normaalit päivärutiinini; "Tee edes nämä" -osiossa viiden kyykyn (ilman painoja, tietenkin) vaihtoehdoksi on annettu kaksi tuoliltanousua jne.

tiiti
ite puin

Joo, pistävät pirjot punnertamaan! Mutta just tuota ihmettelin, kun yleensä aina varoitellaan kaikesta mahdollisesta polvikulmasta ja olkapäänkierrosta. Ja sitten, "hyppäät vaan tankoon ja vedät itsesi ylö" :D

AnneVee (Ei varmistettu)

Tuota...tästä tuli jotenki mieleen eräs kerta, kun pikkusiskon kanssa yritettiin saada vaatekaapin päälle sellaista säätämän painavaa irrallista yläkaappia. Useiden yritysten jälkeen sisko viisaana neuvoi mua menemään kaapin alle kyykkyyn niin, että kaappi on hartioideni päällä ja sinne päästyäni tokaisi, että "sitten vain nostat jalat suoriksi". Joo helppo homma, miksen ite heti keksiny!

tiiti
ite puin

Aahahah :D Jotenkin niiiin näen tämän tapahtuvan. Sitä ei aina arvaakaan kuinka paljon kaikki on vaan tekniikkakysymys, ainakin jos sitä neuvovaa osapuolta kuuntelee :D

Inka / alternatiiviurheilija.net (Ei varmistettu) http://alternatiiviurheilija.net

Ei tsiisus, kiitos kun muistutit taas, miksi en tilaa näitä kuntoilulehtiä. :D Ei tule tilattua jatkossakaan.

tiiti
ite puin

Tuo oli muutenkin ihan bipolaarinen lehti. Ensin 50 sivua jotain pepunkiinteytysvinkkejä, tosi pieniä ja värikkäitä mikrosortseja,  ja ruokajuttuja iduista ja levästä, ja sitten toi palomiespunnerrustreeni, vähän lisää ituja ja sitten viimeisellä sivulla voimanostaja Anna Karrilan haastattelu. Olin hyvin hämmentynyt.

FFFifi
Fitness Führer

Mut kato tossa vaan hypätään, ja siitä tulee sitä vauhtia niin, että voit "hieman huijata". Kyllä niillä avuin 80 palomiespunnerrusta menee!!!

tiiti
ite puin

JA HELPOSTI! Ainoa asia, mikä on vähän vielä helpompaa, on pompata ja lyödä päänsä suoraan tankoon :D

arroz (Ei varmistettu)

muahhahahaha. palomiespunnerrus!!! PALOMIESPUNNERRUS!! kuka näitä nimiä oikeen suomentaa!! :D mä haluan kyllä nähdä sen salin jossain yksikin mimmi pystyy tuohon, tai edes mies. tai palomies. mikko salo on varmaan ainut palomies joka vetää ton setin sen kummemmin tuskailematta :D mut aina pitää olla tavoitteita... :))

tiiti
ite puin

Joo, munkin piti googlettaa, että mikä hitto, mutta sehän onkin toi muscle up. Yllättäen havainnollistavassa treenikuvassa ei ollut juuri tätä vaihetta havainnollistettu.

Kommentoi

Ladataan...