Kiitos Hyvää

Kiitos hyvää

Hei!

Tervetuloa uuteen hyvinvointiblogiini – ja toivottavasti tulevaan lempiblogiisi!

Nimeni on Virpi ja olen hyvinvoinnista, puhtaasta ravinteikkaasta ruuasta ja suorituskyvyn ja mielialan parantamisesta kiinnostunut Trendin toimittaja & tuottaja. Tarkoituksenani tässä blogissa on jakaa ajatuksia terveydestä ja seikkailla avarakatseisesti hyvinvoinnin maailmassa. Haluan tehdä blogistani paikan, josta voit saada ideoita ja inspiraatiota oman vointisi kohentamiseen.

Tämä ei ole absoluuttisten totuuksien jakelupiste. Sen sijaan haluan rakentaa tästä hyvänolonhuoneen, joka tarjoaa virtuaalista valohoitoa ja hyviä fiiliksiä.

Unelmani olisi, että saisin teistä lukijoista aktiivisen ja osallistuvan joukon, jolloin voisimme jakaa ideoita, innostaa toisiamme ja mahdollisesti joskus myös tavata livenä.

Olen opiskellut hyvinvointiasioita paljon itsenäisesti. Luen alan kirjoja, katson videoita, seuraan blogeja ja osallistun seminaareihin. Tiedonjanoni hyvinvointiasioissa on kyltymätön! Tällä alalla olen kuitenkin opiskelija. Mutta mielestäni parhaat asiantuntijat ovatkin ikuisia opiskelijoita. He päivittävät jatkuvasti käsityksiään, jakavat tietoa ja oppivat samalla, jopa niiltä, joille tietoaan jakavat. Juuri tämän haluaisin tapahtuvan blogissani. Laitetaan siis hyvä kiertoon. Viisastutaan yhdessä, voidaan paremmin, saavutetaan superterveys ja herätään joka aamu kroppa kunnossa ja mieli täynnä intoa! Ja jatkossa kun meiltä kysytään "Mitä kuuluu?", voimme vilpittömästi vastata "Kiitos Hyvää." tai ”Kiitos kokoajan parempaa.” tai ”Helvetin hyvää, itse asiassa!”

Juuri tästä on hyvä aloittaa.

♥ Virpi

 

Share

Kommentit

Maarit (Ei varmistettu)

Hei, vaikuttaa tosi hyvältä tää jo nyt! Piristit päivääni tuolla smoothieohjeella, oli pakko tehdä mutta omalla ohjeella :) karpaloita ja puolukkaa <3 siinä kans superruokaa!

Virpi (Ei varmistettu)

Hei siistiä että inspiroiduit! :) Karpalo ja puolukka on kyllä kans mahtavia, mutta omalle herkkisvatsalle usein liian happamia. Pieninä määrinä joskus lisäilen smoothien piristykseksi.

Maria (Ei varmistettu)

Minua kiinnostaa, että millaiset asiat sinua kiinnostavat erityisesti hyvinvoinnissa? Yritän koko ajan haarukoida kiinnostavia blogeja, mutta luen aina vain niitä samoja. Ehkä keräilet tänne niitä kiinnostavia juttua niin ei tartte surffata muualla :)

Anniina (Ei varmistettu)

Mua kyllä kiinnostaa tosi paljon nuo ruokajutut, joten laitapa niitä ohjeita aina kun hyviä tulee mieleen! Kivaa, että tulee tällaisia uusia blogeja.

Virpi Mikkonen
Kiitos hyvää

Maria, Hyvinvoinnissa kiinnostaa lähinnä KAIKKI! :) Mutta etenkin ravintojutut, ajatusten ja asenteiden tiedostava fiksaaminen mielialaa ja omaa kehitystä paleveliksi, suorituskyvyn (jotenkin kaamea sana) parantaminen, liikunta ja vaihtoehtoiset hoidot ovat omassa elämässäni nyt ajankohtaisia. Mahdollisimman monipuolisesti olisi toki tarkoitus haravavoida tätä hyvinvoinnin kenttää, niin että mahdollisimman monelle tulisi hyvä mieli.
Anniina, Will do! Ehkä huomenna heitän armaan selleriomenapuuro-ohjeeni kehiin... Ja kivaa että on kivaa, jee!

Jatta (Ei varmistettu)

Nyt se on auki! Hyvä Virpi, onnea armaani:)

MouMou (Ei varmistettu)

Nyt tuli hyvä resepti.:) Vielä, kun sekaan heittää kylmäpuristettua kookosöljyä ja guaranaa, tuo muistuttaa minun aamupalaherkkuani.

VV (Ei varmistettu)

Trendin toimittaja ei nyt ole tiennyt mihin kähtee.
Raakaravinto on täysin väärä suomen ilmastoon se on fakta.
Me tarvitsemme lihaa ja kalaa sekä hyviä rasvoja.

Tämä on uskomatonta hypeä ja vielä menee läpi.

No ainahan sitä nuorena saa hurahtaa, mutta kun ikaa tulee tarpeeksi ja puutostilat raakaravinnontakia ilmenevät on meno kylmää.

Virpi Mikkonen
Kiitos hyvää

Sieltäpä pölähdettiin jännällä ennakkoasenteella tupaan. Olenko jossain sanonut suosivani tai suosittelevani 100% raakaravintoa? Olen kanssasi samaa mieltä siinä, että etenkin näillä lakeuksilla pelkällä raakaravinnolla saattaa tulla melkoisen hyiset oltavat. Tämä toki yksilöllistä.
Kiinalaisenkin ravinto-opin mukaan, josta itse myös tietojani ammennan, keho kaipaa kylminä kausina lämmittäviä ruoka-aineita ja lämmitettyä ruokaa. Itse elän ravinnolla, josta 70-90 % sisältää raakaravintoa, vuodenajasta ja kropan fiiliksestä riippuen. Eläinproteiineja saan kalasta, kananmunasta ja äyriäisistä. Kalaa syön 4-5 kertaa viikossa ja hyviä rasvoja laadukkaiden kasvisöljyjen ja voin muodossa nautin päivittäin. Punaista lihaa en syö, mutta talvella hyvin kehoa lämmittäviä lihoja olisivat härän ja lampaan liha. Toki kuumennusta kroppaansa saa myös esim. mausteista, kuten inkivääri, kaneli, pippuri, chili ja kardemumma. Mutta tämä onkin jo toinen aine...
Kiitos kuitenkin huolestasi, mutta eiköhä ...

Virpi Mikkonen
Kiitos hyvää

mutta eiköhän me "nuoret hurahtaneet" pärjätä. :)
- Piti sanomani. Kommenttiosion koko näköjään rajattu. Täytyy fiksata isommaksi, että mahtuu runoilemaan.

Tarzan (Ei varmistettu)

Otahan kalan kanssa Chlorellaa! Tosi hyvä kikka, jonka opin Mike Adamsilta viitisen vuotta sitten. Saa nauttia rauhassa kalan hyvät puolet, ilman huonoja. Ja muutenkin Chorella auttaa, paremmin kuin mikään, voimaan loistavasti myös kaupungin saasteviidakossa

Virpi Mikkonen
Kiitos hyvää

Olli, Okei! Spiruliina onkin jo päivittäisessä käytössä, mutta Chlorella testaamatta. Miten se käytännössä vaikuttaa kalan kanssa syötynä?

Kelenna (Ei varmistettu)

Hey, that post leaves me feeinlg foolish. Kudos to you!

Henna (Ei varmistettu)

Ensinnäkin on vierähtänyt kolme vuorokautta blogissasi ja olen saanut energiaa enemmän kuin mistään ehkä viimeiseen vuoteen lukemastani. On myös tosiasia etten ole koskaan aiemmin vaivautunut kommentoimaan yhtään blogia ja nyt hieman hassusti ensimmäistä kirjoitustasi, sillä olenhan lukenut kaiken käänteisessä järjestyksessä. Kirjoituksesi osuu ja uppoaa niin hyvin elämän tilanteeseeni ja olen myös löytänyt monia muita loistavia blogeja kauttasi. Kiitos, sun energiasi tuntuu joka solussa! Toivottavasti et luovu tästä ihanhetiehkäkoskaan!!!

Rayann (Ei varmistettu)

Never seen a bteter post! ICOCBW

Kommentoi