Bestsellerin uudenlainen liikekonsepti

Kolmistaan

Moi!

Bestseller Wholesale Finland Oy, joka tunnetaan Suomessa mm. merkeistään VILA, OBJECT, NAME IT ja VERO MODA, lanseeraa Suomeen tänä keväänä täysin uudenlaisen liikekonseptin.

Helsingin Aleksanterinkatu 15, Atlastaloon, 4.4.2014 avattava OBJECT & COLLECTORS ITEM -liike tulee pitämään sisällään eräänlaisen uusien brändien ja trendien "koelaboratorion", jonne tuodaan myyntiin vain pieniä valikoituja eriä kauden tuotteita. Näin jatkuvasti uusiutuva pieni mallisto takaa ostajalle uniikkeja tuotteita, mutta toisaalta myös yritykselle tietoa siitä, mitkä liikkeen tuotteista tai tyyleistä soveltuisivat muuallekin Suomeen laajempaan jakeluun. OBJECT & COLLECTORS ITEM -liike ja sen asiakkaat ikään kuin testaavat, mikä tuote kävisi suurempaan levitykseen, ja mitä Pohjolaan ei puolestaan kannata tuoda.

Toistaiseksi OBJECT & COLLECTORS ITEM –liikkeitä on vain viisi, ja nekin kaikki sijaitsevat Norjassa. Suomi onkin järjestyksessään toinen maa, jossa uusi liikekonsepti lanseerataan.

BESTSELLERin brändeistä liikkeen valikoimaan avausvaiheessa tulevat: SELECTED FEMME / HOMME, OBJECT, VILA, PIECES, JUNAROSE, ONLY, sekä helmikuussa 2013 Berliinin muotiviikoilla lanseerattu naistenvaatebändi Y.A.S.. Toistaiseksi Y.A.S.:ia ei juurikaan ole ollut saatavilla Suomesta. Liikkeen valikoimassa nähdään myöhemmin syksyllä myös  BESTSELLERin aivan uusi miestenvaatebrändi, ONLY & SONS.

Itseäni uudenlainen liikekonsepti kiinnostaa paljon juuri siksi, että on hauska päästä katsomaan, mitä kaikkea valtavirrasta poikkeavaa Bestseller oikein tekeekään muualla maailmassa. Ehkä varmojen Suomi-hittien lisäksi liike nostaa uudenlaisia trendejä ja tuotteita esille. Onkohan niin, että tämmöinen koelaboratorio on aivan ensimmäinen laatuaan - siis kaikilla liikkeen aloilla - koko Suomessa?

-Karkki-

* kuvissa suosikkini SELECTED FEMME/HOMME -mallistojen pre spring-, spring- ja summer -mallistoista.

 

Share

Kommentoi

Kommentointi on sallittu vain kirjautuneille käyttäjille.