Etsitään tositarkoituksella: Oma personal trainer!

Joku jo kyselikin tällä viikolla, miten Bikini Body Work Out etenee. Noh. Sanotaanko näin, että tämä mun kuntoilu on jo ihan vitsi. Mutta silti. Yrittänyt olen sentään, joten pisteitä kai siitä. Eikös?

Koska juokseminen on ihan jees, mutta ei huumaavaa. Kayla Itsines ei siis onnistunut ja kuntosalilla en oikein tiedä mitä tehdä, olen tullut siihen tulokseen, että taidan tarvita kuntoilujeni avuksi nyt ammattilaisen apua.

Syyt, miksi haluan liikkua ovat ensinnäkin seuraavat: Pää pysyy kasassa ja mieli virkeänä, kun liikun. Uskon myös tietysti, että liikunta edesauttaa terveyttä. Turhamainen syy liikkua on tietysti se, että kroppa pysyy ryhdikkäänä.

Mutta sitten tullaankin siihen ongelmakohtaan: Aina kun alan juosta yhtään enempää, alan laihtua liikaa. Ja nyt en todellakaan tarkoita niitä kohtia, jotka saisivatkin kiinteytyä, vaan eritoteen naamani alkaa roikkua rasvattoman uhkaavasti jo parin viikon treenaamisen seurauksena. Ja koska olen muutenkin ylä- ja alakroppani suhteen epätasapainoinen päärynä, ei vieläkin kapeampi naama ole todellakaan toivelistallani.

Nyt siis tarvitsisin jonkun henkilön, joka opastaisi minut treenaamaan niin, etten näytä heti nälkiintyneelle kulkukissalle juoksulenkkieni jälkeen, vaan ennemminkin terveelle ja voimakkaalle ihmiselle. Kai se on mahdollista, jos tekee oikein. Onhan?

Jos siis olet pt, tai haluat suosittella pääkaupunkiseudulta mulle oikeasti hyvää ja yksilöllistä ohjelmaa tekevää personal traineria, ilmoittaudu mun sähköpostiin karoliina.kolmistaan@gmail.com. Pliis! I need you! Odotan innolla yhteydenottojanne!

-Karoliina-

Seuraa Kolmistaan-meininkiä myös Instagramin, Facebookin, Bloglovinin, Blogilistan, sekä Eskon ja Karoliinan twittereiden kautta.

Share

Kommentit

Nicole (Ei varmistettu)

Kuulostaa siltä, että ongelma on enemmänki sun syömisessä eikä treenaamisessa. Kiinnostais tietää kuinka yleensä syöt? :)

Karoliina (Ei varmistettu)

Mua vaan tökkii kaikki ruokarajoiteet ja -ohjeet...

Karoliina (Ei varmistettu)

Kiitos näistä linkeistä!

neiti omena (Ei varmistettu)

Laittakaa nyt ihmeessä ne suositukset julkisesti tähän. On meitä muitakin apua tarvitsevia :)

Daniella (Ei varmistettu)

Mulle tuli kans mieleen, että sun ruokavalio ei ole tasapainossa. Enkä todellakaan tarkota, että nyt pullaa treenin päälle ;) luulen myös, että toi personal trainer olis hyvä tähän väliin, ne yleensä osaa myös kertoa noista syömisistä. Ja Kayla Itsinesiltä taas saa vinkkiä, miten syödä tarpeeksi, puhtaasti ja tervellisesti, mutta muutakin kuin kanaa, riisiä, parsakaalia ja rahkaa ;)

anne (Ei varmistettu)

Luultavasti syöt aivan liian vähän. Jos haluaa lihasten kasvavan pitää syödä aika paljon :)

Karoliina (Ei varmistettu)

Totta :)

Niina (Ei varmistettu)
Siina (Ei varmistettu)

Ensinnäkin, syö, syö ja syö! Ja kannattaa ihan alkuunsa jättää juokseminen, jos tavoitteena ei ole laihtuminen. Salitreeniä tilalle, ja muutamat aamulenkit matalalla sykkeellä niin hyvää tulee. Ja vielä, säännöllinen ruokailurytmi :)

Mönkkeli (Ei varmistettu)

Kokeileppas jos Monnalla tai Tuukalla olisi sulle aikaa ^_^. Voitte miettiä jotain yhteispostauksia samalla ;). http://blogit.fit.fi/monnatreenaa/ ja heidän yritys: http://www.mtpersonaltraining.fi/

Karoliina (Ei varmistettu)

Paljon, koko ajan ja kaikkea :) Mutta silti: Varmasti tätäkin asiaa pt voi pohtia!

Suvi / Pahimpia on aamut (Ei varmistettu) http://booberrys.blogspot.fi/

Moi!
Mä oon toisessa ääripäässä kuntoilun kanssa, mutta ne pennit mitä oon sijottanu personaltraineriin ja ravinto-ohjaukseen maksaa kyllä itseään takas jo parin viikon jälkeen. Olo on parempi, liikkuminen on kivempaa kun tietää mitä tekee ja uskon, että se terve ulkonäkö tulee sieltä perästä kun oon saanu liikunnan ja ravintomäärät ja ravinnon laadun ruotuun. Tsemppiä sinne, on kyllä pakko suositella ja hehkuttaa että personal trainer on hintansa väärti! :)

Karoliina (Ei varmistettu)

Kiitos, Suvi :)

Leena (Ei varmistettu)

Ihan blogin lukemisen perusteella olisin myös suositellut Monnaa, energinen persoona, teillä olis varmasti mukavaa treenailla yhdessä!

Karoliina (Ei varmistettu)

Voi kuule, tietäisit vaan, kuinka paljon syön :D Mutta toki voi olla, etten syö tarpeeksi jotain "oikeaa"...

Karoliina (Ei varmistettu)

Kiitos, Niina!

Karoliina (Ei varmistettu)

Kiitti, Leena :) !

Karoliina (Ei varmistettu)

Sähköpostiin on tosiaan tullut useita ehdotuksia. Voisin ainakin sen laittaa teille tiedoksi, mihin päädyn!

Tiina (Ei varmistettu)

Mitä sä käytännössä siis syöt, kun sanot syöväsi paljon? Kannattaisi ehkä käyttää alkuun ruokapäiväkirjaa.

Anne (Ei varmistettu) http://lastenhuoneenkapina.blogspot.fi

Toivottavasti löydät kivat pt:n! Mulla entisellä aktiiviliikkujalla jäi kunnon treenaaminen kokonaan lasten synnyttyä, nyt olen ollut pari kuukautta taas kuntoklubin jäsenenä ja voi nannaa, että tykkään :) Saa omaa aikaa, tulee hyvä olo ja kroppaankin voisi tulla jotain muutosta. Tsemppiä liikkumiseen ja treeniin!

Kommentoi

Kommentointi on sallittu vain kirjautuneille käyttäjille.