Maalia kohti (taas)

Ladataan...
Kunnon Mamma

Otsikosta huolimatta tämä ei ole remonttipostaus (niitäkin juttuja kyllä riittäisi, uskokaa pois). Mutta sen sijaan ajattelin pysytellä blogin varsinaisessa aiheessa ja kertoa, että olen lähtenyt taas tavoittelemaan sitä yhtä maalia, joka viime syksynä jäi saavuttamatta: nimittäin puolimaratonin maaliviivaa.

Muutama viikko sitten kävi niin, että aika pyytämättä ja yllättäen juoksukärpänen puraisi niin kovaa, että satunnainen hölköttely vaihtui taas suunnitelmallisemmaksi ja päätin tähdätä tuolle elämäni toistaiseksi pisimmälle juoksumatkalle taas ihan tosissaan. 

Ajoituksensa vuoksi sopivimmaksi osoittautui Tampereen puolimaraton, sattumoisin siis juuri se sama joka viimeksi jäi flunssan takia juoksematta. Mikäs sen osuvampaa! 

Syyskuun puolivälissä juostavaan puolikkaaseen on siis jäljellä vielä (tai enää) kuutisen viikkoa. Kaiken remppasäädön ja työkiireiden keskellä valmistaudun aika maltillisesti, eikä mitään aikatavoitetta ole - olen tyytyväinen, jos pääsen maaliin! :)

Onko siellä muita Tampereen puolikkaalle tulijoita? Tai vinkkejä puolikkaalle harjoitteluun?

 

Share

Kommentit

Suvi K.
Sisunainen

Tsemppiä! Hyvin se menee. :)

Aasara
Kunnon Mamma

Jee, kiitos! :)

Intended Mum

Mäkin tässä lomasählinkien ja perhevisiittien jälkeen olen palaamassa arkeen ja sama tavoite kummittelee mielessä: puolikas!! Lokakuussa voisi kelit olla jo tarpeeksi viileät mullekin, että jos sinne laittaisin itse tavoitteen. 

(nyt pitäisi sitten lähteä katselemaan, mihinkäs ne keväällä ostetut edelleen uudenkarheat juoksulenkkarit on laitettu pölyyntymään..).

Aasara
Kunnon Mamma

Hei jee! Kyllä se tavoitteen asettaminen vaan tuo lisämaustetta peruslenkkeilyyn verrattuna. :)

Karoliina/Candyontherun (Ei varmistettu) http://www.candyontherun.com

Jee, kovasti tsemppiä treeneihin! :) Tampere puolikas on tosi kiva, kuten olen tainnut sulle jo sanoakin! :) Tykkäsin siitä paljon, kun juoksin sen pari vuotta sitten. Reitti on hieno ja järjestelyt toimi muutenkin. Vinkkejä..hmm, mulla löytyy useampikin postaus niistä, mutta tärkeimpinä ehkä että kuuntele omaa kroppaa treenien suhteen, muista myls lepopäivät ja lihashuolto ja lisää vähitellen kilsoja. Yksi pitkä lenkki/viikko totuttaa kroppaa hyvin tulevaan koitokseen ja kuten sanotaan..ei se matka vaan se vauhti.. eli maltilla vaan! Oon varma, että menee ihan super hyvin ja oot vaan entistä enemmän juoksukoukussa sen jälkeen!! :)

Aasara
Kunnon Mamma

Kiitos tsempistä ja vinkeistä! Sun blogista oonkin lukenut paljon hyviä juoksujuttuja, ja muutenkin seurannut ihaillen sun mahtavaa juoksuinnostusta - se tarttuu! :) Odotan tosi paljon jo tuota puolikasta, kiva päästä taas juoksemaan kisaan ja hyvä kuulla että Tampereen puolikas on hyvin järjestetty. 

Kommentoi

Ladataan...