10 naista, 10 viikkoa

Ladataan...
lainahöyhenissä

 

kymmenen viikon hyvinvointijakso starttasi viikko sitten ensimmäisellä kontaktilla. ryhmämme koostuu kymmenestä  naisesta, jotka tahtovat panostaa hyvinvointiin liikunnan, ravinnon ja stressinhallinnan keinoin, ja joilla kaikilla on omat haasteet ja tavoitteet.

ensimmäisessä kontaktissa saimme tutustumisen lomassa tehtäväksi laatia SWOT- analyysin omasta liikkumisestamme. tehtävänä oli kirjata seikkaperäisesti ylös ne uhkat, ja esteet jotka mahdollisesta voivat olla liikkumisemme esteenä. valmentajamme Henna painotti myös ennalta suunnittelun tärkeyttä, ja saimme kukin tehtäväksi suunnitella seuraavalle viikolle kolme treenikertaa valmiiksi - harjoitukset sai itse valita, ja kolme treeniä sai koostua mistä tahansa kevyen ja raskaan liikkunnan väliltä. tärkeintä on asettaa itselle selkeät viikkotavoitteet, jolloin treenistä laistaminen on henkisesti hankalampaa.

jakauduimme myös tukipareiksi tai tukitrioiksi, jotta kullakin on selkeä ihmistukipilari projektin aikana. kaveri, jolta saa tukea ja ekstratsemppiä hankalina hetkinä, ja kenen kanssa iloita onnistumisista. omat superboosterini ovat Laura ja Sanna.

tämän projektin tavoitteena on myös antaa työkaluja ja jakaa kokemuksia teille lukijoille hyvinvointivalmennuksen oivalluksista. tästä joukosta löytyy varmasti tartuntapintaa useanlaisiin arkielämän haasteisiin sekä naisia, joihin samaistua.

mukana olevat huikeat naiset blogeineen sekä tavoitteineen:

  • Modernisti Kodikas - painonhallinta, kiinteytys ja peruskunnon nostaminen
  • Lillalove - tavoitteiden asettaminen juoksuharrastuksen tueksi, eroon sokerista
  • Pieces of Miracles - liikunta luontevaksi osaksi arkea, painonhallinta
  • Talo Luck - stressinhallinta, liikunnan ja hyvinvoinnin balanssi
  • Kotvasia - lihaskunnon parantaminen ja ruokavalion järkeistäminen
  • Little big Things - kivuton liikkuminen nivelrikoisena, painonhallinta ja liikkumisen ilon löytäminen
  • Mini - peruskunnon kohottaminen, painonhallinta
  • Kuiskauksia - lihaskunnon ja ryhdin petraaminen, kiinteytys ja liikunnan tuominen osaksi arkea
  • Mama Life - kiinteytyä sekä saada liikkuminen luontevaksi osaksi arkea 

omiksi tavoitteikseni asetin liikkuvuuden ja kehonhallinnan parantamisen kehonhuollon keinoin. huomaan tinkiväni kaikkein helpoiten juuri kehonhuollosta, vaikka melkoisen paljon treenaavana tämän pitäisi olla selkeästi mukana viikko-ohjelmassani.

projektin kiintotähtenä toimii jyväskyläläinen hyvinvointipalveluja tarjoava IWELLO Oy. IWELLOlla hyvinvointi käsitetään kokonaisvaltaisemmin, kuin vain orjallisen treenaamisen kannalta - yritys ei keskity ainoastaan perinteisten personal trainer palveluiden tuottamiseen, vaan tukea saa myös ravintovalmennuksen ja psylogoin avustuksella ratkaisujen löytämiseksi niihin ongelmiin arjessa, jotka mahdollisesti ovat liikunnan ja energisen elämäntavan esteenä.

näillä eväillä projekti on polkaistu käyntiin, ja fiilis on vähintäänkin erinomainen koko porukalla.

Share

Kommentoi

Ladataan...