alkuvuoden urheilut

Ladataan...
lainahöyhenissä

 

jokunen on ilmaissut kiinnostuksena kuulemaan treenitahdistani, joten tässäpä tulee pientä päivitystä kahden viime viikon urheiluagendan mukaan. tällä hetkellä saliharjoittelu jakatuu viikossa neljälle päivälle, iyeangar joogakurssin tunteja on 1 viikossa ja lisäksi käyn muutamalla ohjatulla tunnilla (Body Combat, Body Attack, hathajooga) sekä ratsastan 1- 3 kertaa viikossa - mikä ratsastus muuttuu helmikuusta alkaen vakinaisesti kolmeen kertaan viikossa. salitreenin teen arkisin usein aamulla 06 alkaen ennen töitä, minkä johdosta iltaurheilu mahdollistuu tarvittaessa hieman fiksummin ( + pääsen aamusaunaan loikoilemaan).

vko 2

Ma: sali (olkapäät, ojentajat & vatsa),  ratsastus 1h 

Ti: sali  (rinta, hauis),  ratsastus 1 h

Ke: ratsastus  1h

To: lepo

Pe: sali (reidet, pakarat)

La:  sali (vatsa tehotreeni),  Body Combat tunti

Su: lepo

vko 3

Ma: juoksu matolla 30 min,  jooga (hatha) 1 h

Ti: sali (vatsa tehotreeni),  Body Attack 45 ` tunti

Ke: ratsatus 1h

To: sali (selkä & takareidet),  jooga (iyengar) 1,5 h

Pe: sali (rinta & hauis)

La: lepo

Su: sali (pakarat ja vatsa)

Share

Kommentit

Pikeskitchen (Ei varmistettu)

Siis wau! Mikä upea liikuntakärpänen on sinuun iskenyt. Mistä löydät motivaation tähän ennen ja jälkeen töiden liikkumiseen? Teetkö lyhyempää työaikaa?

Piret
lainahöyhenissä

kyllä - ja tätä on kestänyt nyt viime keväästä saakka :) työaikani on kahdeksasta neljään, eli työaika on aivan normaali. sali on kätevästi matkan varrella töihin muutaman korttelin päässä, joten treeni ennen työaikaa onnistuu todella sujuvasti. 

olen treenannut lapsesta saakka aktiivisesti kilpailutarkoituksessa ensin taitoluistelussa, ja sen jälkeen esteratsastuksessa, joten suuret harjoittelumäärät ovat tulleet tutuiksi tuota kautta. pitkään olin liikkumatta lähes tyystin kun päätin myydä hevoseni ja lopetta ratsatuksen, mutta nyt olen vihdoin löytänyt motivaation treenata pelkästään itseni kehittämisen ja hyvinvoinnin näkökulmasta.

 

 

Pikeskitchen (Ei varmistettu)

Luin ehkä blogiasi hiukan aktiivisemmin aiemmin ja silloin en tosiaan havainnut tällaista himoliikkumista! Keep up the good work.

Tuo 'sali työmatkan varrella' on varmasti kätevä ratkaisu ja mahdollistaa paljon. Niin se vain on että tunnin kunnon reenistä tai heppailuista saa kaksi aktiivista lisätuntia vuorokauteen Vaikeaa on vain sen jälkeen rauhoittua, kun itsellä tuo sporttailu tuntuu menevän aika myöhään.

Oletko havainnut tätä?

Piret
lainahöyhenissä

"himoliikkumista" on siis kestänyt keväästä -13, enkä siltikään ole siitä paljoa hiiskunut täällä blogin puolella. en ole katsonut että se "kuuluu" blogin aihepiiriin, mutta ilmeisesti lukijoita kiinnostaa myös treeniasiat.

itse olen siitä onnekas, että omaan aivan poskettomat unenlahjat. pystyn siis nukahtamaan aivan koska haluan - vaikka heti treenin jälkeen. joten rauhoittumisongelmaa ei itselläni ole :) mutta päiviin tuntuu saavan uskomattoman paljon lisää aikaa ja energiaa hikitreenin ansiosta.

 

Vierailija (Ei varmistettu)

Mä ihmettelen paljaita nilkkoja, Tampereella on ainakin ollut niin kylmä että paljas iho jäätyy alta aikayksikön! Mahtavaa treenitahtia saat kyllä pidettyä yllä ja se näkyy päälepäinkin! :) Itse olen niin aamu-uninen että aamusalit ei ainakaan näin talvipimeällä onnistu :D

Piret
lainahöyhenissä

hah kuva on hieman vanhempi, eli ei tosiaan näillä paukkupakkasilla otettu :) 

kiitos kovasti kannustavista sanoista! on kyllä kiva treenata kun huomaa itsekin tulokset niin kehossa kuin mielessäkin :)

emski (Ei varmistettu)

Vau, ihailtavaa treenitahtia! Käytkö suihkussa jokaisen treenikerran jälkeen, pesetkö hiukset joka kerta tai kasteletko ees? Mulle on koitunut jotenkin ongelmaksi ées yks treenikerta per päivä, kun tuntuu että hiukset kuivuu ihan kohtuuttomasti hoitoaineella läträämisestä huolimatta. Mutta sitten kumminkin tuntuu, että päänahkakin hikoaa salilla käynnin jälkeen, niin gjjgodfjgidonkbh. Miten sä oot ottanut tän hoitaakses? :)

Kommentoi

Ladataan...