Bingo.

Lilou's Crush

Sanokaa mitä sanotte. Että Dove teki tämän jo. Että vanha idea, että erilaisuus on niiiiin kulunut juttu mainonnassa.

Silti tämä H&M:n uusi mainosfilkka vaan kolahti. Fiksua, ehkä ilmiselvää toki, niiden kovin hoikkien uikkarimallien aiheuttaman kohun jälkeen. Maailma muuttuu, ja tähän suuntaan saa muuttuakin, kaupalliset toimijat saavat puolestani erittäin mielellään laajentaa naiskuvaansa, vaikka viitan alle olisi piilotettu piinkovat myyntitavoitteet.

Tykkäsin.

Share

Kommentit

Vielä kun saataisiin iltapäivälehdet lopettamaan otsikot tyyliin H&M:n mainosvideossa näkyy vatsamakkarat! Voi kun siinä näkyy niin paljon muutakin, koko elämän kirjo ja saakin näkyä koska elämäänhän tänne on tultu.

Hertta
Lilou's Crush

Amen! Justiinsa näin.

Kommentoi