Lilou vinkkaa: Zaran uudistunut mobiilisovellus, ja mitä siitä hyödyt

Ladataan...
Lilou's Crush

Avautumisen jälkeen taas normaaliin päiväjärjestykseen, ja tänään vinkin pariin. Selasin nimittäin reissun päällä kännykästä appeja arvaamattomia, ja huomasin Zaran päivittyneessä sovelluksessa (iPhone) todella kätsyn ominaisuuden, josta uskoisin teikäläistenkin tykkäävän!

Verkkokauppaa monien meidän innolla odottavien harmiksi ei vieläkään saatu, mutta sen sijaan kätevä ominaisuus, joka säästää reissaamasta paikan päälle turhaan. Zaran applikaatio nimittäin kertoo yksittäisistä vaatekappaleista myös sen, kuinka ne ovat (vai ovatko laisinkaan) saatavillasi lähimmissä liikkeissä.

Näin se toimii:

1. Bongaa ihanuus (jakku toimikoon esimerkkinä, koska hametta, johon iskin silmäni, ei ollutkaan Suomessa vielä saatavilla)

2. Klikkaa oikessa yläkulmassa INFO-namiskaa, ja sen jälkeen "In Store availability" -linkkiä

 

3. Valitse koko

4. Ta-dah, valmista. Itäkeskukseen ei siis olisi kannattanut töiden jälkeen suunnata jakkuostoksille, koska takki on saatavilla vain Aleksanterinkadulta.

(+5. Jos haluat varata vaatteen, klikkaapa vielä liikettä, niin saat yhteystiedon ja suoran puhelinnumeron. )

Edelleen odotan siis nettikauppaa, mutta tämäkin oli oikein kiva lisä. Myymälätilanteen lisäksi sovelluksesta näet vielä tarkempaa tuotetietoa ja hoito-ohjeet, jotka myös kaltaiselleni kuivapesun karttajalle toisinaan olennaiset ostopäätöksen suhteen. Kiva palvelu!

Share

Kommentit

Sini / Nautiskellen (Ei varmistettu) http://nautiskellen.blogspot.com

Harmi, kun sama ominaisuus ei toimi nettisivuilla.. Olisi meinaan aika näppärä, Zarassa kun ei keskustassakaan usein ole kaikkia malleja mitä netissä näkyy...

Hertta
Lilou's Crush

No niinpä! Itse käyn useammin tuolla Itiksessä, mutta aika monta kertaa sitten tosiaan keskustassa vain olisi jokin tietty juttu saatavilla, siinä mielessä helpottaa tämä kyllä. Kun saataisiin vielä tämä nettiin, ja se himpskatin verkkopuoti :)

Hekku (Ei varmistettu) http://huesofblack.blogspot.com

Voi mahtavuus, tuohan helpottaa elämää jo huomattavan paljon! Verkkokauppaa odotellessa...

Dessi (Ei varmistettu)

Aikas näppärä! Paljon Zarassa asioineena on oppinut, että tuo tuotteen ref-numero (joka tuossa toisessa kuvassa näkyy, myös nettisivuilla) kannattaa ottaa ylös ja sen perusteella vaikka soittaa myymälään, josko sitä sieltä löytyisi. Näin olen monta bongausta saanut varaukseen :) Ja kun nuo "new this week" -tuotteet eivät Suomeen asti näytä ehtivän välttämättä kuin vasta seuraavalla viikolla, niin välttää turhaan myymälässä juoksemisen. Verkkokauppaa täälläkin kaipaillaan!

supa (Ei varmistettu)

Eipä valitettavasti toimi täällä sisempänä suomessa :( olisi ollut kätevä jo etukäteen tarkistaa ja mahd varata joku tuote niin kerkeisi työmatkalla sitten vain kassan kautta käydä se nappaamassa :/

Ripstillikka (Ei varmistettu)

Olipas kiva uudistus, mutta kukkaron kannalta huono! (Sovellus löytyy muuten myös Windows Phonelle). En ole aiemmin kovinkaan paljon jaksanut nettisivuja tutkia, kun eivät kerran toimita Suomeen. Olen ajatellut, etten vaatteita kuitenkaan löydä myymälästä... (eikä jokaista jaksa kysellä myyjältä).

Varvana (Ei varmistettu)

Se on ihme juttu kyllä, että Zara ei vieläkään ole avannut Suomeen toimittavaa verkkokauppaa. Sisarpulju Mangolla on vastaava ollut jo pitkään! Mikököhän asiassa on ollut esteenä? Itselleni Zaran verkkokaupattomuus on totaaliblokki: en omista Zarasta mitään, koska en ehdi / jaksa vääntäytyä fyysiseen kauppaan paikalle - en vaikka kuinka olisin voinut selailla tuotteen valmiiksi nettisivuilta.

Liittyen sunnuntain HS:n mielipidekirjoitukseemme verkkokaupoista: tämäkin keskustelu vain osoittaa sen, että verkkokauppa on monellekin kivijalkakauppaa parempi vaihtoehto - ei hinnan vuoksi, vaan kätevyyden.

Kommentoi

Ladataan...