Molo ja täydellisesti hoidettu reklamaatio

Ladataan...
Lilou's Crush

(Jep, merkki hihityttää imbesillisti edelleen, tunnustan).



Aloitetaas ihan alusta. Viime talvena ostin alennusmyynnistä tytölle Molon shokkipinkin keinountuvatakin, josta tyttö tykkäsi hurjan paljon. Just silleesti sopiva, että menisi kahtena talvena. Kevättalvella pistin ulkovaatteet pyykkiin kesäunia varten.

Voi apua! Takki oli muuttunut koneessa aivan toisenväriseksi, osittain melkein mustaksi, ja valutti aivan turkasesti pinkkiä väriä muuhun pyykkiin -joita harmikseni olivat mm. samaisen merkin oranssit toppahaalarit. Pinkkiä väriä olin onnistunut räiskyttämään ihan joka puolelle: punaisena olivat seinät, pyykkikone ja valtava kasa kuivurista koriin nostettuja pyykkejä. Harmillisinta oli kuitenkin, että tuo suloinen takki oli kertakaikkisen pilalla. Kädetkin olivat saaneet napakasti pitävän väripinnan. Auts!

Tein vielä myöhään illalla reklamaation, johon liitin varmuuden vuoksi muutaman kuvankin. En osannut odottaa kummoisiakaan, niin kurjia kokemuksia olin kuullut ystäviltäni heidän reklamoidessaan kalliidenkin haalarimerkkien edustajille halkeavia saumoja ja viikossa virttyneitä värejä, kuukaudessa puhki hiutuneita polvia ja myös näitä pesussa pilalle menneitä värejä. Voitte siis uskoa, että harmitti.

Yllätykseni olikin suuri, kun heti seuraavana päivänä merkin maahantuoja soitti minulle ja hoiti reklamaationi paremmin kuin olisin voinut edes toivoa. Takissa kyseisessä värissä oli ollut valmistusvika, ja siitä johtuen kaikki pilalle menneet tuotteet korvattiin täysin. Koska pinkkiä takkia ei enää mallistossa ollut, sai tyttöni valkata tulevan kauden malleista mieluisen takin, ja uuden haalarinkin värjäytyneen tilalle. Ostospaikka,NiiloIlo oli minuun yhteydessä ja varmisti vielä ennen lähetystä, että sovitut koot ja värit pitivät paikkansa, ja eilen mieheni sitten nouti talvitaminepaketin postista. Kaikki oli juuri niin kuin oli sovittu.

Kiitos siis sekä Niilo Ilolle että Molon maahantuojalle ammattitaidolla, nopeasti ja ystävällisesti hoidetusta reklamaatiosta. Voitte uskoa, että olen iloinen ja tyytyväinen asiakas.

 

Share
Ladataan...

Kommentit

Lilla companyn Jenni (Ei varmistettu)

Näin se menee. Molon Laura on IHANA ja hänen kanssaan hommat hoituu :) Itsekin oon hoitanut muutaman noihin pinkkeihin Moloihin liittyvän reklamaation ja aina on saatu asiakas loppupeleissä tyytyväiseksi. Muuluu rules! <3

Pieni lintu (Ei varmistettu)

Tosi hyvä juttu!! :)

..ja toi nimi, ihan karsee! ;)

Sarabin sutinat

Aivan ihana tuo takki! Ja tosi hyvin hoidettu reklamaatio :)

 

Tuo nimi on kyl karsea, vähän niin ko Lidl:n myymä lastenvaatemerkki Lupilu, vaikka ne vaatteet on mukavan laadukkaita hintaan nähden, ni laput on pakko äiti-ihmisen leikata pois :D

Vierailija (Ei varmistettu)

Heippa Lilou; aika kamala pyykkishokki; ei tuollaista toivoisi kenellekään. Mutta erittäin hyvä että kirjoitit aiheesta; ei se kallis hinta aina kerro totuutta lastenvaatteen laadusta.. Niilo-Ilon Anne on muuten aivan mahtava nettikauppias, pitää lastenvaateaiheista blogiaan ja sitä kautta minäkin olen kauppaan eksynyt;-) Sieltä saa aina nopeaa, hyvää ja täsmällistä palvelua. Hienoa että kaikki päättyi hyvin ja sait aiheellisesti korvausta!

Tuo musta takki on niin ihana, tällainen vanhempikin "tyttö" huolisi sen.Kerrothan vielä tulevan talven aikana miten nuo vaatteet kestävät käyttöä ja pesuja? Meidän pojilla on myös ollut ko. merkin ulkovaatteita ja laatu ei ole minusta Ticketin veroista. Mallisto on heillä toki trendikkäämpi; sitä en toki kiellä;-)

ps. Saanko toivoa juttuaiheita; jos pääset kurkistamaan Lindexin ja Missonin yhteistyömallistoihin niin olisin todella kiitollinen vinkeistä.. jos vaikka nettikaupan kautta saisi jotakin itselleen!

ps. miten muuten kävi pesukoneen ja muiden värjätyneiden pyykkien kanssa, saitko värit pois?

tv. Jaana

LimeJanina

Voi höh miten tylsää, siis tuo värjäytyminen. Mutta voi miten ihanat korvaavuudet!! Toi keltainen haalari, pure love!

BINGO! (Ei varmistettu)

Molon Laura on puhasta kultaa!Aloin tekemään lapsiakin vaan sen takia että pääsen asioimaan kyseisen henkilön kanssa lastenvaate asioissa!GO LAURA JA GO MOLO SEKÄ YHTEISTYÖKUMPPANIT!

laura/molo kids (Ei varmistettu)

Kiitän kauniisti ihanasta palautteesta! Myös Jenniä. Oli ilo pystyä hoitamaan asia, joka meni meidän puolelta mönkään. Tuo pinkki väri oli viime talven "murheenkryyni", mutta koska se oli niin suosittu ja tykätty, niin molo kids teki tänä vuonna saman värin (saman haalarin) uudelleen, jotta voimme todistaa, että nyt väri pysyy.
Iloisia talvipäiviä keltaisen haalarin kera!
Nimimerkille BINGO haluan sanoa, että vaikka olenhan minä aika kiva :D, niin lapsentekomotiivi kannattaa miettiä uudelleen. Terv.juuri kahden mukulan kanssa joka-aamuisen taiston käynyt.

Annaleena´s (Ei varmistettu)

Voi apua. Ostin tytölle talvella tuon pinkin haalarin, koska itselläni on samaa sävyä oleva talvitakki. Tytöllä on jo tuo haalari päällä kun se nukkuu vaunuissa ulkona. Olen parina päivä ihmetellyt miten tytön naama on niin hassun värinen ja tarkemmin kun nyt ajattelen, mielestäni se on pinkki! Onkohan meillekin osunut tuollainen viallinen haalari? Juuri kun kaikki asusteet on talveksi hommattu :((

Hertta
Lilou's Crush

Annaleena, meillä oli siis viallinen takki, haalari oli ihan kunnossa! Voisitko ehkä kastella haalarista hihaa että päästääkö se väriä?

Vierailija (Ei varmistettu)

Moi!

Keneen otit yheyttä reklamaation kanssa? Ostin kirppikseltä viimevuoden shokkipinkin haalarin. Iskä oli antanut 1-vuotiaalle pillimehun ja tyypillisesti leuka vuosi. Haalari oli värjänny alla olevan paidan kaulukset pinkiksi. Yritin etsiä maahantuojaa mutten googlettamalla löytänyt..

Hertta
Lilou's Crush

Vierailija, otin yhteyttä siihen liikkeeseen, mistä haalarin olin ostanut, ja he hoitivat asian maahantuojan kanssa eteenpäin. Toivottavasti sinunkin asiasi selviää!

Tintti. (Ei varmistettu)

Hei

oisko sulla antaa yhteystietoja mihin voisin reklamoida haalarin?
Värit levinneet ja ripsuja saumoissa, yksivuotias käyttänyt n. 5 kk. Ei minusta kuuluis olla noin.
Sain jonkin sähköpostiosoitteen myyjäliikkeeltä (reklamoin eka myyjäliikkeeseen mutta ei kuulemma mennyt läpi) ja olen siihen laittanut jo reilu 2 vkoa sitten viestiä..
Harmittaa että bloggareita kohdellaan kun kukkia kämmenellä mutta tavallinen kuluttaja ei saa palvelua.

Hertta
Lilou's Crush

Moi Tintti, onpas kurja kuulla, että noin on osunut huono kappale kohdalleen! Mulla meni (ihan yksityishenkilönä tehty reklamaatio ja omilla rahoilla ostetut vialliset vaatteet) näin hienosti nimenomaan myyjäliikkeen kautta, eli tein reklamaation kuvineen Niilo Iloon ja sieltä hoitivat asiaa eteenpäin. Saitkohan maahantuojan sähköpostiosoitteen? Se taitaa olla fiksuin suunta, ja ehkä tuo johtuu kesälomista tuo viivästys? Pidän peukkuja että homma selviää!

Anna W (Ei varmistettu)

Eipä Molon maahatuoja saati Punavuoren Peikko hoitanut muuta kuin täysin epäasiallisesti oman reklamaationi, jonka takia vieläkin tappelen. Maahantuoja että myyjä syyttävät minua värin lähtemisestä, meillä koko eteinen että 3 lapsen muut ulkovaatteet pilalla. Maahantuoja että Punavuoren Peikko haistattavat pitkät minulle.

Hertta
Lilou's Crush

Kuulostaapa todella kummalliselta! Oma reklamaationi hoidettiin tosiaan erittäin hyvin Niilo Ilon toimesta, lähetin heille kuvat ja kerroin miten ongelma ilmeni, ja asia hoidettiin sieltä eteenpäin. Kuulostaa hurjalta tuo värin lähteminen jos noin laajasti levisi, miten se oikein tapahtui!? Meillä ei siis normaalikäytössä väri paljoa lähtenyt, kun käytimme takkia "siistimpänä takkina" ja se ei päässyt kastumaan. Tuossa meidän takissa oli tosiaan todettu valmistusvirhe jo aiemmin (jota en tietenkään itse tiennyt) ja pesussa sitten syntyi se meidän katastrofi.

Kommentoi

Ladataan...