Mummon saaga jatkuu...

Lilou's Crush

En enää ihmettele yhtään mitään tähän mummeli-laukkuun ja Vestiaireen liittyen...

Sain eilen ilmoituksen DHL:ltä, että minulle olisi tulossa paketti, mutta siitä täytyisi maksaa tullit ja verot. Olin hitusen hämmentynyt, sillä mummelin kaikki kulut olin maksanut jo kaupan yhteydessä Vestiairelle, jotta he hoitavat tullimuodollisuudet puolestani. Muuta en kuitenkaan ole lähiaikoina hankkinut... Lähetin suunnilleen samoihin aikoihin viestin DHL:lle ja tiedustelin lähettäjää Yhdysvalloissa, ja Vestiairelle lähetysnumeron kera, että olisikohan tässä mahdollisesti pakettini.

  • Vestiairelta sain vastauksen, että valitettavasti lähetystäni vielä etsitään, ja kiitokseksi kärsivällisyydestäni (HA!) saisin seuraavaan tilaukseeni (HA!HA!) ilmaiset toimituskulut.
  • DHL puolestaan lähestyi viestillä, jossa kertoi lähettäjän olevan sellainen taho kuin Vestiaire Collective...

Kävi siis ilmi, että sattumalta silmiini osunut, FB-ryhmässä mainittu väärään osoitteeseen mennyt paketti oli toden totta meikäläiselle tarkoitettu, ja joko paketin saanut henkilö, jolle tästä FB:ssä puolivitsillä mainitsin tai Vestiaire, jolle aiheesta myös kirjoitin, oli ilmoittanut yhteystietoni DHL:lle.

Eli uskomatonta, mutta mummo is alive and kicking. Nyt vain pitäisi saada hänet tullista ulos, sillä vaikka olen jo kertaalleen tullit maksanut Vestiairelle, he pyysivät minua maksamaan ne uudestaan, ja hyvittävät sitten minulle jälkikäteen. Ken elää, se näkee, mutta eiköhän tässä vielä maaliin päästä. Ensin odotellaan, että maksuni matkaa OP:sta Danskeen muutaman päivän.

 

PS: DHL:lle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki: supernopeaa, avuliasta palvelua jokaisella yhteydenottokerralla.

Aikamoinen souvi.

Share

Kommentit

Siis mitä ihmettä?! Todella outo kuvio. Ja lisäksi minusta vähän jonninjoutava hyvitys. Itselläni ei kyllä tuon jälkeen toista tilausta välttämättä tulisi koskaan, valitettavasti. Toivottavasti saat paketin turvallisesti kotiin ja ainakin se tullimaksujen hyvitys sujuu sitten todella pikana.

Hertta
Lilou's Crush

Ihan täsmälleen samalla tapaa ajattelen. En oikeastaan edes tosin kaipaa mitään hyvitystä, kunhan asia nyt edes selviäisi. Mutta että tilaisinko uudestaan... En kyllä kovin äkkiä!

jeni (Ei varmistettu)

Höh, mummeli haluaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa!
Toivotaan että kaikki tämä odotus ja epätietoisuus lopulta palkitaan ja hän osoittautuu ihastuttavaksi yksilöksi! :)

Hertta
Lilou's Crush

Hih, aattele kun paketista paljastuukin kärttyinen, koinsyömä ämmänkäkkänä!

KatriA (Ei varmistettu) http://www.stilbykatri.com

Siis voi mikä saaga! :) Minulla sekä hyviä että huonoja kokemuksia Vestiairesta. Rasittavaa kun heillä ei ole mitään yhteydenottomahdollisuutta juuri tällaisten epäselvien asioiden kanssa (kerran soitin asiakaspalveluun, mutta siellä vain pahoiteltiin etteivät he voi oikein tehdä missään tilanteessa mitään?!). Minulla jäi yksi ihan mahtava sisustusjuttu saapumatta. Harmitti tosi paljon. Vahva epäilys jäi, että tarkastuksessa joku tykkäsi tuotteesta niin että halusi sen itselleen. Oli nimittäin erittäin harvinaisesta (ja hyvähintaisesta) tuotteesta kyse. Olen nyt 11 kertaa tilannut ja neljässä niistä on ollut jotain häikkää/viivästystä/tuote ei koskaan saapunut. Eli aika surkeaa asiakaspalvelua...

Hertta
Lilou's Crush

Voi vitsi, mua alkoi nyt harmittaa tuo sun sisustusjuttu! Tässä on kyseessä ei-ollenkaan-harvinainen mutta kelpo hintainen kassi, ei mitään kovin houkuttelevaa siis :D tuo 4/10 on kyllä surkea saldo toimituksille! Pesee melkein tori.fi oharitkin, mutta vain melkein :D

itse sain pitkällisen odottelun jälkeen supportus at vestiaire-meilistä apua, ja eilen jopa samana päivänä! Kuulemma verot ja tullit laittoivat heti maksettavaksi minulle takaisinpäin, ensimmäinen nopsa ja ihan nappiin mennyt juttu, jos siis kilahtaa pian takaisin visalleni :)

Kommentoi