Saa onnitella!

Ma-material Girl

Muistattehan, kuinka alkuviikosta ilmoittauduin Naisten Kympille? Lähtökohta oli se, etten ollut juossut arviolta puoleentoista vuoteen ja ensimmäiset juoksut jäivät lähinnä säälittäviksi yrityksiksi. No, tänään aamulla päättäväisyyteni palkittiin ja onnistuin helposti tuplaamaan juoksulenkkini pituuden. Miten?

  • Menin ilman rattaita. Saattaa kuulostaa pieneltä, mutta ero (psyykkinen/fyysinen?)  oli suuri.
  • Kun aloin väsymään, en lähtenytkään raivolla eteenpäin vaan päinvastoin: hiljensin vauhtia.
  • Hymyilin.
  • Olin päättänyt etukäteen lenkin pituuden, joten maali oli selkeä ja piti ajatukset muualla kuin: "En varmaan kohta jaksa enää, taidan kääntyä tosta jo kotia kohti."

Yksi motivaattori on myös sivu, jossa pystyy mittaamaan lenkkinsä pituuden (=kehityksen):  http://ptp.hel.fi/ulkoilukartta/ .

Olen juuri sellainen ihminen, jonka pitää nähdä selkeästi (ja mieluiten mitaten) kehitys ja tulokset. Samasta syystä pidän taulukkoa mitoistani. Kuulostaapa sairaalta näin ääneen sanottuna.

Alkuviikon lenkit olivat n.2,6km ja tänään meni ihan helposti 5km, eli puolet tulevasta koitoksesta. Halleluja!

Tärkeintä on psyykkinen puoli: Sain uskoni takaisin, että kyllä minä siihen pystyn.

 

 

 

Share

Kommentit

Luru
Changes

Hei, mahtavaa!!! Mä oon ihan samanlainen mittailija-tyyppi, ruutuvihossa on joka viikolta kaikki ympärysmitat ja painokilot, enkä tulisi lenkeillä toimeen ilman Sports Trackeria, joka tallentaa kaikki tekemäni lenkit aikoineen, matkoineen jne :D

Mindeka
Ma-material Girl

Kiva kuulla Luru, etten ole ainoa mittarimato ;) Oon monesti miettinyt, että mistä toi johtuu, mutta tullut siihen tulokseen, että se on muhun jokin sisäänrakennettu ominaisuus, josta kertoo myös minusta sanottu "Jos jostakin voi tehdä excel-taulukon, Minde on sen jo tehnyt." :D Otan sen kohteliaisuutena..

Sports Trackeria en olekaan vielä käyttänyt -Täytyy pian tutustua! Kiitos vinkistä!

Kommentoi