Vuosikatsaus: 2013

Ma-material Girl

Vuoden 2013 lähestyessä loppuaan, on aika tehdä taas summaus menneestä vuodesta. Tämä vuosi oli kyllä kaiken ihanan ja onnen aikaa. Mukaan mahtui valitettavasti myös iso menetys ja hautajaiset, mutta myös paljon hyvää. Kelataanpas koko vuosi pikakeluksella läpi:

Siskoni Baby showerit, heidän poikansa syntymä ja ristiäiset. Samalla sain kolmannen kummilapseni, ja Gabriel sai ensimmäisen serkkunsa. Voi, miten hauskaa näillä pojilla tuleekaan vielä olemaan yhdessä!

Gabriel kasvoi hurjasti ja oppi aivan mielettömästi uutta. Tämän vuoden aikana hän kasvoi ihanaksi pikku- pojaksi, joka luopui tutista, siirtyi isojen poikien sänkyyn, oppi puhumaan ja kävi ensimmäistä kertaa Lintsin laitteissa.

2-vuotissynttärit kruunasi upea, aurinkoinen ja helteinen sää, kaikki ystävät ja sukulaiset, sekä mieletön traktorikakku. (Kakun toteutti bloggari, Marsispossu. Lämpimät suosittelumme!)

Kuva: Adidas/ Pasi Salminen

Sain kunnian osallistua Adidaksen ensimmäiseen juoksukouluu, adidasheimoon. Treenasimme koko kesän huipputyyppien kanssa ja juoksimme elokuun yössä, Helsingin Midnight runin. Oma aikani kympille parani huikeat 6 minuuttia.

Cooperin juoksin kaksi kertaa. Ensimmäisellä kertaa juoksin 2430m ja toisella kertaa 2550m, jotka ovat molemmat oikein hyviä tuloksia 31-vuotiaalle naiselle. Testien välillä oli kaksi kuukautta; ensimmäinen oli juuri adidasheimon alussa (kesäkuussa) ja pari kuukautta treenattuani juoksuvalmentajamme ohjeiden mukaisesti, paransin tulostani ihan selvästi. Elämän pieniä, mutta merkittäviä iloja.

Mahtavia blogiyhteistöitä sain toteuttaa Kauppakeskus Kampin, Organic storen, Ideakorun, Cubuksen ja Gyylin Susannen kanssa. Tarjouksia tuli toki muualtakin, mutta nämä sopivat mielestäni blogiin, aivan yrittämättä.

-Vai oletteko eri mieltä?

Asukuvia tuli napsittua enemmän kuin koskaan. Eniten varmasti sen ansiosta, että panostin uuteen kameraan. Samsung Galaxy kamera, Android -käyttöjärjestelmällä, mahdollisti myös Instagramiin liittymisen, josta tuli nopeasti blogin oheistuote. Jos et vielä seuraa minua, niin klikkaa oikealta sivupalkista linkki auki ja pysyt mukana menossa vieläkin varmemmin.

(Ma-material löytyy myös Facebookista ja ryhmään mahtuu vielä mainiosti uusia tykkäjiä! Tervetuloa!)

....Ja sitten päästäänkin sujuvasti siihen koko vuoden kruunanneeseen tapahtumaan, joka oli tietenkin aattoaamuna minut täysin yllättänyt kosinta! Kukapa olisi uskonut, miten onnelliseksi voi yksi polvistuminen ja kysymys saada tyttösen!?

(Vastaus: Erittäin onnelliseksi!)

Näihin kuviin päätän 2013 vuoden postaukset ja kiitän sinua, ihana lukijani. Kiitos, kun seuraat ja luet juttujani, kommentoit tai et. Olette kaikki kiitoksenne ansainneet, sillä ilman teitä, ei tämä tuntuisi lainkaan näin tärkeältä ja mielekkäältä minulle. Kirjoittajalle.

Paljon pusuja ja ennen kaikkea:

Onnellista Uutta vuotta 2014, juuri sinulle! Toivottavasti tapaamme vielä seuraavanakin vuonna!

Translation: Whole year 2013 in pictures. Thanks for all of you who visited my blog. I want to wish you all Happy New Year's eve and 2014. May it be as good to you as this year was for me! Hope to see you here again!

yassu.f
My Dear Diary

Oikein hyvää uuta vuotta sullekin! Olen sun blogin uusi lukija ja vastikän aloittanut oman bloginkin tällä Lilyssa. Oli mukava lukea sinun vuotesi 2013 pikakelauksella. Minäpä taidan tehdä sitten omanlaiseni vuodesta 2014 :)

Hei yassu.f!

Mahtavaa saada heti kommentti uudelta lukijalta! Kiitos. Ja tervetuloa Lilyyn!

Elina U.
Lentoaskeleita

Aikamoinen päätös vuodelle! <3 Olkoot 2014 vähintään yhtä huikea!

Ma-material Girl

Kiitos Rosanna, ja samoin teillekin!

MM
Maijan matkassa

Tuo kihlajaiskuva on hurmaava! Onnea vielä kerran sormusuutisten johdosta ja oikein ihanaa uutta vuotta!

Ma-material Girl

Kiitos MM. Onnen kukkuloilla täällä ollaan -Edelleenkin.

Oikein ihanaa alkanutta vuotta sinnekin!

.Tiia
Black + White = Grey

Oikein ihanaa uutta vuotta <3 !!

Kiitos samoin!

Tyyne
Sukat makkaralla

Minun pitikin kysyä kihlajaispostauksessa, että tuliko kosinta yllärinä! Ihanaa, tuolla onnella jaksat pitkälle, vaikka millaiset arkikiireet tulisikin :)

Moikka Tyyne!

Kyllä, täysin yllättäen. Ei ollut yhtään kertonut kenellekään aikeistaan polvistua, joten kihlaus tuli kaikille muillekin aivan totaalisena yllätyksenä.

phocahispida

Ei sinullakaan ole päässyt tylsyys iskemään vuoden varrella!
Ja mikä ihana päätös vuodelle. <3

Kohti uusia haasteita!

FFFifi
Fitness Führer

Meinaatko jatkaa juoksentelua tänä vuonna? Lähtisitkö Tukholmaan http://www.lily.fi/blogit/fitness-fuhrer/uusi-naisten-puolimaraton-tukholmassa ;)

Ma-material Girl

Oi joi oi, miten kutkuttava idea!!!