Eiku mä en oikeesti oo mikään autoblondi, oikeesti.

Ladataan...
Miss Behave

No siis niinhän mä luulin.

Luulo:

Tiedän paljon autoista esimerkiksi moottoreista, merkeistä, malleista ja muusta.

Totuus:

Seuraava puhelu käytiin minun ja erään rengasliikken välillä:

minä: hei varaisin ajan renkaiden vaihtoon

rengareiska: käykö klo 12

minä: käy

rengareiska: minkä merkkinen auto

minä: ford

rengareiska: ja mikä malli

minä: öhmmm, olisko focus

rengareiska: rekisterinumero

minä: öö... BCH.. öö... hmm, oota, mul on se tääl jossain

rengareiska: joo ei tarvii. onko pelti- vai alumiinivanteet

minä: mmm, njaa, oisko ne sit alumiini. SIIS tää EI oo MUN auto vaan mun ÄIDIN. Siks mä en tiedä!

Tilanne oli jo menetetty. Tietysti. Kirottu rengasreiska pääs niskan päälle. Taidan opetella jotain nippelitietoa renkaista launataihin mennessä ja kuulustella&droppailla faktoja. Kostoks vaan.

Share
Ladataan...

Kommentit

Ärsyttävintä on asiakaspalvelu, joka ei ole asiakaspalvelua vaan asiakkaan kyykyttämistä, koska tämä ei tiedä. Ei kai se asiakkaan tehtävä ole osata korjata autoaan, loppuis autonkorjaajaltakin työt siinä, jos osais. Asiakaspalvelua on se, että auttaa asiakasta tavoitteeseensa ilman, että saa häntä tuntemaan itseään tyhmäksi ja osaamattomaksi. Tossa nyt vaan kyseli auton mallia, mut jos sitäkään ei tiedä, ni mitäs siitä - asiakaspalvelun pitäs silti pysyä asiakasta kunnioittavana. Jos ei tiedä ni ei tiedä. :)

Miss Behave

Nimenomaan! Aivan liian usein asiakaspalvelijat ovat kaikkea muuta kuin palvelualttiita. 

Kommentoi

Ladataan...