Kun hotelli tekee vaikutuksen...

Mallorcan hotelli oli ihana. Viihdyttiin tosi hyvin. Allasalue oli iso, myös tarpeeksi auringonottotuolia. Altaat puhtaat ja houkuttelevat, vesi sopivaa. All inclusive-ruoka hyvää. Kaikki pelasi. Huoneet olivat juuri remontoidut. Ilmastointi toimi.

Ihan ensimmäisen hyvän vaikutuksen kuitenkin teki pieni ele. Tuskin hotellille mikään kallis sijoitus, mutta tällä eleellä se pääsi hotellien kärkeen. Koskaan ennen ei ole sängyllä ollut rantalaukkuja odottamassa käyttöä. Nyt oli. Kummankin sängyllä omat. Aivan upeaa!!

Vessassa odotti pussukat. Kummallekin omat. Pussukassa oli kaksi shaveria, shaver-geeliä, puhdistusmaitoa, shampoo, hoitoaine, nenäliinoja, pumpulia, suihkumyssy, hammasharja ja -tahna, saippua...Upeaa toimintaa. Tässä saatiin aikaan juuri se, mitä varmasti haluttiinkin eli ihastunut asiakas!

Pientä extraa, jolla  erotuttiin muista hotelleista:

 

Share

Kommentit

Suttastiina

Hii - jos tuo varvaskuvan reunassa näkyvä laukku on Elizabeth Ardenin rantakassi niin mulla on samanlainen, mutta oranssi :)  Koneesta ostettu joskus? Ihan sairaan hyvä päivävoide tuli mukana.

kirsihannele

Kyllä se on just Elisabeth Ardenin laukku, jossa tuli meikki/voidesetti mukana ja maksoin jotain 30 eur. Koneesta ostettu, oli niin hyvä tarjous :). Nyt käytin sitä, enkä noita uusia rantakasseja, koska olin sen mukaan ottanut :). Seuraavalle sitten nuo kevyet kassit mukaan eli heinäkuussa Sunny Beachille..Ostin vanhimmalle tyttärellekin tuon kanssin silloin koneesta tuliaisiksi!

Minnea
Minnean muruja

Oi, miten ihana yllätys! Pienillä jutuilla tosiaan saadaan asiakas tyytyväiseksi ja iloiseksi! Monella hotellilla olisi kyllä tässä parantamisen varaa!

kirsihannele

Oikeeasti, tollaiset yllärit olisi ihana jokaisessa hotellissa..Ihmettelin itsekin, miten iloiseksi minäkin tulin mokomista :D. Olin kuin lapsi, joka sai tikkarin :)

Kommentoi