Menneen viikon mediakatsaus

Tällä viikolla mediassa on ollut esillä monta kiinnostavaa häihin liittyvää juttua. Päätinkin tehdä viikon päätteeksi lyhyen mediakatsauksen ja koota yhteen mielestäni tämän viikon kiinnostavimpia hääjuttuja linkkeineen. 


Kuvat: ISPWP, cnn.com ja Ilta-Sanomat

1) Upeimpia hääkuvia muistettiin
Ammattilaishääkuvaajien kansainvälinen yhdistys ISPWP julkisti tällä viikolla listat vuoden 2014 upeimmista hääkuvista. Yhdistys on vuoden mittaan palkinnut hienoimpia hääkuvia eri kategorioissa ja nyt sen sivuilla voi ihailla kerralla kaikkia kahdeksaakymmentä voittajakuvaa. Kuvia löytyy kaikkialta maailmasta, ei kuitenkaan Suomesta. Ehkä ensi vuonna? 

2) Tiffany & co tuli kaapista
Timanttiyhtiö Tiffany & co julkisti uuden kampanjansa "Will you?", jossa esiintyy oikeita, kihloissa olevia pariskuntia. Merkille pantavaa on, että ensimmäistä kertaa yhtiön mainoksissa esiintyy samaa sukupuolta oleva pari. Eric Bourne ja Thomas Trube on kuvattu New Yorkissa, Sex and the City -henkisen brownstonen portailla. Yhtiön mukaan kampanjan tarkoituksena on osoittaa, kuinka monimuotoista rakkaus on. 

3) Kopiohääpuvut raivostuttivat 
Netistä tilattuja kopiohääpukuja esittelevä Facebook-ryhmä "Knock Off Nightmares" nousi julkisuuteen tällä viikolla. Ryhmän tarkoituksena on esitellä pahimpia esimerkkejä siitä, kuinka voi käydä, jos tilaa hääpukunsa netistä. Omien mittojen mukaan räätälöidyn puvun sijaan postipaketista on saattanut paljastua kauheaa räpellystä. Ryhmällä on jo lähes 9000 tykkääjää. 

Share

Kommentoi