Ladataan...

Kävin pari viikkoa sitten kuuntelemassa blogitilaisuudessa yhdestä todella ihmeellisestä tuotteesta. Remescar Eye Bags and Dark Circles on belgialainen tuote, joka lupaa häivyttää silmäpussit välittömästi yhdellä levityskerralla. Tuotteen teho perustuu savimineraalien ja peptidien yhdistelmään, joka vahvistaa ja kiinteyttää ihoa. Tuote on vähän kuin silmäpussien tukisukka, se napakoittaa ihoa, häivyttää tummat silmänaluset ja taikoo silmäpussit pois. 

 

   Olen yleensä skeptinen tuotteisiin, jotka lupaavat ihmeitä ja yksikään tummia silmänalusia häivyttävä tuote ei ole onnistunut häivyttämään lapsesta saakka silmieni alla olevia tummia silmänalusia. Tilaisuudessa vaikutuin kuitenkin jo esittelyhetkellä ennen ja jälkeen -kuvista ja viimeistään kun meikkaaja Laura Andersson demostroi mallin avulla tuotteen tehoa, niin pakkohan siihen oli uskoa. Todistimme, kuinka kahdessa minuutissa mallin kasvojen oikeanpuoleinen silmäpussi ja tumma varjo häivyttyi pois.    

 

Remescar Eye Bags and Dark Cirles on meikin ja hoitotuotteen välimuoto, ehkä pikakaunistaja voisi olla sille sopiva kuvaus. Tuotetta on tarkoitus laittaa silmänympärysvoiteen päälle taputellen aloittaen sisänurkasta. Levityksen jälkeen on tärkeää pysyä kahden minuutin ajan ilmeettömänä, kunnes tuote on kuivunut iholle. Ylimääräinen tuote kuivuu iholle jauhomaiseksi ja sen voi pyyhkäistä pois vaikka topsypuikolla. Tuotteen teho kestää 8-10 tunnin ajan. 

Kokeilin tuotetta tilaisuuden jälkeen, mutta olen siinä mielessä huono testaaja, sillä minulla ei ole silmäpusseja. Kahden minuutin jälkeen tuotteen napakoittavan tunteen kuitenkin huomaa ja fiilis on tosiaan vähän kuin silmänalusille olisi vetänyt tukisukkahousut.

Kuten epäilin tummien silmänalusteni kanssa, niihin se ei pureutunut. Ehkä tuote toimii väsymyksestä johtuviin tummiin silmänalusiin? Ainakin demossa mallin toisen puolen varjo vaaleni huomattavasti.

 

  

 

Tuotteen alle kannattaa laittaa kunnon kerros silmänympärysvoidetta, varsinkin jos iho on kuiva. Itse laitoin tuotetta ensin liikaa ja liian isolle alueelle, jolloin se korosti kuivan ja ohuen ihon ryppyisyyttä. Lisäksi laitoin ensimmäisellä kerralla tuotteen päälle peittävää peitevoidetta ja pelästyin kuivan näköistä lopputuloista. Suosittelen siis kokeilemaan pari kertaa, jos tuote ei meinaa toimia oikein ensimmäisellä kerralla. Öljymäiset tuotteet saattavat heikentää tuotteen tehoa, joten niiden käyttöä kannattaa välttää.  

Tuote sopii mm:

  • näkyviin silmäpusseihin
  • nestekertymiin silmien alle
  • väsymyksestä johtuviin tummiin silmänalusiin
  • miehille
  • niille, jotka toivovat silmäpussien häivyttäjää, mutta eivät käytä meikkiä

Tuotetta on saatavilla apteekeista ympäri Suomen ja tuotteen suositushinta on 34,90 euroa. Valmistaja itse uskoo tuotteen tehoon niin paljon, että antaa sille tyytyväisyystakuun. Remescarin sivuilla täällä on nähtävissä videoita tuotteen tehosta. 

 

Miltä tuote kuulostaa?

*tuote saatu

 

 

 

Share

Ladataan...

Amerikkalainen kosmetiikkasarja Kiehl´s on tunnettu siitä, että se tekee vuosittain yhteistyötä eri tahojen kanssa. Sarja on sitoutunut jo 60 vuoden ajan auttamaan erilaisia yhteisöjä ja tänä syksynä Kiehl´s haluaa lisätä tietoisuutta autistimista yhdessä Autism Speaks-järjestön kanssa. Kampanja on tehty yhdessä amerikkalaisen näyttelijä Matthew McConaugheyn kanssa ja tarkoitus on tarjota tukea ja palveluita lapsille ja perheille, jotka elävät autismin kanssa.

Autismikirjoilla on 1% maailman väestöstä ja yhteistyön tavoitteena on lisätä ymmärrystä ja hyväksyntää autistisia lapsia kohtaan ja kerätä varoja elintärkeään tutkimustyöhön. Kiehl´s on tehnyt Matthew McConaugheyn kanssa videon, jota Kiehl´s rohkaisee jakamaan Facebookissa. Jokaisen jaon myötä Kiehl´s lahjoittaa dollarin Autism Speaks-järjestölle aina 200.000 dollariin asti. Video on myös Suomen Kiehl´sin Facebook-sivuilla. 

 

 

Kampanjan kunniaksi sarjan klassikkotuotteesta *Ultra Facial Creamista lanseerattiin Limited Edition versio, jonka ulkoasun Matthew McConaughey on suunnitellut. Voide lupaa 24h kosteutta ja se sopii kaikille ihotyypeille, erityisesti kuivalle iholle ja suojaksi koviin sääolosuhteisiin. 

En ollut aiemmin käyttänyt tuotetta, mutta kokeillessani sitä ensimmäistä kertaa ymmärsin miksi se on niin suosittu. Voide on sellaista vähän tuoksuttoman apteekkivoiteen oloista, mutta se kosteuttaa ja pehmentää ihoa huomattavan paljon. Kevyestä koostumuksestaan huolimatta se on mielestäni tarpeeksi ravitsevaa myös yökäyttöön. Tuote jää hetkeksi iholle kivalla tapaa liukkaaksi ja olen tehnyt sen avulla muutaman minuutin kasvohieronnan iltaisin. 

 

 

Tunnen monesti aamuisin kuinka ihosta on puskenut yön aikana rasvaisuutta, mutta sitä kiristää ikäänkuin kosteus olisi kadonnut yön aikana. Ultra Facial Creamin jäljiltä ihoni on tuntunut pehmeämmältä ja kosteammalta kuin monen muun voiteen jäljiltä, joten kyllä se tuntuu lunastavan lupauksensa pitkäkestoisesta kosteuttajasta. Ultra Facial Cream sopii mielestäni myös meikin alle ja ainakaan omalle sekaiholleni se ei ole ollut liian täyteläistä nyt ilmojen kylmetessä. 

Syksy tuo mukanaan myös toisen uuden tuotteen nimeltä Cucumber Herbal Conditioning Cleanser. Puhdistusemulsio on pari Cucumber Alcohol-Free Toner kasvovedelle, joka on Kiehl´sin klassikkokasvovesi. Kurkku-uutetta sisältävä puhdistusemulsio sopii kaikille ihotyypeille, erityisesti kuivalle ja herkälle iholle rauhoittaen ja puhdistaen sitä hellävaraisesti. Tuote on biohajoava, se ei sisällä sulfaatteja ja on saippuaton. Tuote on raikkaan tuoksuinen (ehkä aavistuksen kurkkumainen?)  ja geeliemulsiomainen koostumus lähtee vaahtoamaan kevyesti veden avulla. 

 

 

 

Ultra Facial Creamiin tykästyin, vaikka yleensä tykkäänkin tuoksuvista tuotteista ja kauniista lasipurkeista. Kiehl´s osaakin mielestäni aina yllättää. Pelkistetyt purkit pitävät sisällään todellisia helmiä, joiden laadukkuuden toteaa vasta testaillessa niitä. Kiehl´s antaa myyntipisteillään näytteitä kokeiluun, joten suosittelen menemään ihotyyppitestiin ja kokeilemaan tuotteita. Jos sarja ei ole vielä tuttu, niin saatatte jäädä koukkuun Kiehl´sin maailmaan, kuten minulle kävi.

Limited Edition Ultra Facial Cream on saatavilla Kiehl´sin myyntipisteistä Stockmannilla ja sitä on saatavilla rajoitettu määrä. Tuotteen koko on runsaat 125 ml ja se sopii hyvin myös unisex-voiteeksi.  

*tuotteet saatu testiin

 

*affiliate-linkki

Share

Ladataan...

Tuoksut ovat harvoin esittelyssä blogissani migreeniherkän pääni vuoksi. Voimakkaita tuoksuja ei tee mieli testailla ja olen vuosikausia pidättäytynyt niissä muutamassa hyväksitodetussa tuoksussa.

Olisi silti ihanaa löytää jotain ihania uusia tuoksuja, ja varsinkin talvea kohden raikkaiden vesituoksujen rinnalle kaipaisin jotain pehmeää ja talvista tuoksua. Koska olen tykännyt hulluna Emporio Armanin She-tuoksusta, uskaltauduin pari viikkoa sitten toivonkipinä sisälläni tuoksuttelemaan sarjan uuden tuoksuparin lanseeraustilaisuuteen. 

 

 

Tilaisuus oli järjestetty Tennispalatsin elokuvateatterissa ja syykin tähän erikoiseen paikkaan selvisi siellä. Tuoksuparin ympärille on nimittäin filmattu kokonaisia mainoslyhytelokuvia, jotka näimme valkokankaalta. Lanseeraustilaisuuden jälkeen jäin miettimään, kuinka tuoksujen mainonta on oikeastaan aika mielenkiintoista. Näemme tuoksuista yleensä nopeita mainoksia mutta entä sitten, kun hajuveden ympärille rakennetaan kokonaisia pienelokuvia. 

Emporio Armanin uusi tuoksuparin pienelokuvat kertovat kahden nuoren rakastavaisen tarinaa ja sukupuolten välistä modernia ja tasapainoista vuoropuhelua, joka sijoittuu suurkaupunkiin. Kolmen lyhytelokuvan teemat ovat; yhdessä voimme koskettaa taivasta, yhdessä olemme voittamattomat ja yhdessä voimme lentää. Elokuvien tarina vei sen verran mennessään, että jos en olisi ennakkoon tuoksuja nuuhkinut, niin viimeistään elokuvat nähdessäni olisin rynnännyt tuoksupulloille tuoksuttelemaan niitä. 

 

 

Tuoksupari on siis yhtä rakkauden voimaa. Because it´s you ja Stronger with you- tuoksut heijastavat modernia Emporio Armani elämätyyliä ja niiden kerrotaan vetoavan uuteen sukupolveen. Pullot ovat yksinkertaisia, ajattomia ja eleettömiä, mutta silti tyylikkäitä. Pyöreän korkin kaulaosa muistuttaa sormuksia, jotka kietoutuvat toisiinsa kuin yhteen kietoutuvat vartalot.

 

 

Millainen sitten on tämä uusi tuoksupari? Kuvauksen mukaan naisen tuoksu Because it´s you on iloinen, herkullinen, eloisa ja täysin vastustamaton. Tuoksussa on vadelmaa ja nerolia, jotka tekevät siitä elegantin ja luonnollisen. Ruusutiiviste tuo tuoksuun hienostunutta vivahdetta ja feminiinistä viehätysvoimaa ja lopputuoksun vanilja ja myski tekevät siitä monivivahteisen, sensuellin ja viettelevän. 

Miehen Stronger with you on taas arvaamaton, yllättävä ja ainutlaatuinen tuoksu. Se elää hetkessä energisena ja trendikkäänä ja alkutuoksussa on mausteisia vivahteita, kardemumma, roseepippuri ja orvokin lehdet. Tuoksu hehkuu itsevarmaa eleganssia ja nuoruuden huolettomuutta, jota symboloi aromaattisen sydäntuoksun salvia

 

 

Tällaiselle raikkaiden vesituoksujen ystävälle Because it's you oli vähän liian voimakas makuuni. Uskon, että voimakkaisiin tuoksuihin tottuneelle se voi sen sijaan olla kepeän vadelmainen ja naisellinen, mutta minulla tuoksujen myski ja vanilja hallitsevat usein liikaa ihollani. Tuoksut ovat saatavilla tavarataloista, joihin ne ovat syksyn aikana saapuneet. 

 

Miltä kuulostaa? Heräsikö mielenkiinto tuoksua kohtaan? 

 

*tuotteet saatu testiin 

 

 

Share

Pages