Ladataan...

Perjantain kevennykseksi vähän erilainen blogipostaus, nimittäin Kiinassa kulovalkean tavoin leviävästä hiustrendistä. Trendi on lähtenyt liikkeelle maakunnasta, jossa sen asukkaat, niin miehet kuin naisetkin ovat villiintyneet pitämään päässään ituja!

Pinnin käyttäminen on myös osoitus luontoystävällisyydestä, mutta arvuutteluja on myös siitä, että tämä villitys olisi lähtöjään piirretystä ohjelmasta nimeltä Pleasant Goat and the Big Bad Wolf.

 

Törmäsin facebookissa myös helsinkiläisen kampaamon Qhairin kuvaan, jossa kerrottiin, että näitä hauskoja itu-pinnejä tulisi heille myyntiin viikon päästä.

Aasialaisethan ovat tunnetusti edelläkävijöitä kauneustrendeissä, joten mitä luulette, rantautuuko tämä trendi Suomeen? :)

kuvat:viraalisesti.fi, kotaku.com

 

 

 

Ladataan...

Sain viime viikolla kutsun blogini kautta Kiehl´sin aamiaistapahtumaan, jossa pääsin tutustumaan hieman sarjan historiaan ja kuulemaan loppuvuoden uutisia tuoterintamalta. Kahvilaan oli sisustettu pieni Kiehl´s nurkkaus, jossa oli aistittavissa historian havinaa mm. vanhan pyörän ja vanhojen valokuvien myötä. 

 

 

Pöydälle asetetuilla inkivääreillä ja pyörän koreissa olevilla auringonkukillakin oli merkityksensä, sillä ne liittyvät uutuustuotteeseen, Daily Reviving Concentrate-tuotteeseen, josta aion kertoa tarkemmin myöhemmin. Sen verran valoitan, että tuote on kehitelty Kiehl´sin suosituimman tuotteen Midnight Recovery Concentraten rinnalle päiväkäyttöön ja se on elvyttävä, uudistava ja virkistävä tuote erityisesti väsyneeltä näyttävälle iholle.  

 

 

Joululahjapakkaukset pöydillä kertoivat myös joulunajan lähestyvän ja toinen tuotelanseeraus, josta kuulimme, oli Limited Edition-kokoelma, jonka pakkaukset on suunnitellut poptaiteen ikoni Peter Max. Peter Max on suunnitellut useisiin suosittuihin tuotteisiin, kuten Creme de Corpsiin ja Calendula Herbal Extract Toner-kasvoveteen värikkäät ja leikkisät kuvitukset. Tuotekokoelma on myynnissä Kiehl´sin valikoiduissa myyntipisteissä ja mikäli haluat antaa vaikka lahjaksi läheisellesi näitä tuotteita, löytyy Peter Max-lahjapakkauksia Stockmannin myyntipisteissä rajoitetun erän verran. Kiehl´sin pisteellä on muutenkin mahdollisuus koota omanlaiset lahjapakkaukset haluamistaan tuotteista. 

 

 

Tähän väliin minun täytyy myöntää, että Kiehl´s on minulle oikeastaan melko tuntematon tuotesarja ja ensimmäinen mielikuvani nimestä oli valkotakkiset konsulentit ja se hassu luuranko Stockmannin alakerran kauneusosastolla. Hän on Mr. Bones, muuten. 

 

 

Ihmeteltyäni ja mietittyäni asiaa selvisi, miksi Kiehl´s ei välttämättä ole kaikille kovin tuttu, johtuu siitä, ettei tuotteita oikeastaan näe pahemmin markkinoitavan. Sarjan markkinointi on nimittäin tapahtunut alkuajoista saakka suusta suuhun- menetelmällä ja tuotenäytteitä jakamalla, jolloin asiakas pääsee itse kokeilemaan ja tutustumaan tuotteisiin. Kiehl´sin palvelukonseptiin myös kuuluu, että asiakkaille annetaan mahdollisimman henkilökohtainen palvelu ja Kiehl´sin pisteessä pääsee maksuttomaan ihoanalysiin, jonka yhteydessä annetaan sopivat tuotesuositukset. 

Niille joille Kiehl´sin historia ei vielä ole tuttu, kerron lyhyesti, että se juontaa juurensa vuoteen 1851, jolloin Kiehl´s perustettiin New Yorkiin apteekkina. Kiehl´s Pharmacy sai nimensä perustajansa John Kiehlin mukaan ja kyseinen apteekki sijaitsee vielä tänäkin päivänä New Yorkissa East Village 3rd Avenuen ja 13th Streetin kulmassa. Kiehl´sin historia perustuu laaja-alaiseen kosmetiikan, farmakologian sekä lääketieteen osaamiseen. Inspiraationa tuotekehittelylle on sarjan alkuajoista käytetty homeopaattisia aineita ja yrttejä, joihin Kiehlsin öljyt ja voiteet tänäkin päivänä pohjautuvat.

 

 

Aamutapahtuman jälkeen menin tutustumaan Kiehl´s pisteeseen Helsingin Stockmannille, sillä halusin tutustua sarjaan ja tuotteisiin hieman tarkemmin. Pisteellä minulle tehtiin tämä ihoanalyysi, jolla kartoitetaan asiakkaan toiveita ja ihotyyppiä, jotta saadaan varmistettua mahdollisimman sopivat tuotteet jokaisen iholle. 

Ihoanalyysissä mitataan mm. ihon kosteus- ja rasvatasapainoa ja tämä minua kiinnosti erityisen paljon. Minulla on pintakuiva sekaiho ja testini kertoikin rasvaisuuden olevan normaalin kohdalla, mutta kosteuspitoisuus näytti 35%, joka oli lievästi kosteusköyhä. Tämän lisäksi toiveitani ihonhoidon suhteen kartoitettiin ja näiden perusteella minulle valittiin sopivat tuotteet, joista sain näytteet kotiin kokeiltavaksi. Minä toivoin tuotteiltani mahdollisimman paljon kosteutta ja ihooni kuulautta ja kirkkautta.

 

 

Yksi asia mikä ihoanalyysistä jäi mieleeni oli se, että konsulentin kanssa keskustelimme mm. siitä, että onko asiakas ns. heavy user eli paljon kosmetiikkatuotteita käyttävä, vai haluaako joku kenties päästä mahdollisimman helpolla vaivalla ihonhoidossa. Itse lukeudun heavy useriksi, eli päivittäiseen ihonhoitorutiini kuuluu hoitonesteet, seerumit, voiteet, primerit ym. tuotteet, joten en kauhistunut sitä esiteltävien tuotteiden määrää, mitä minulle suositeltiin. Ymmärrän kuitenkin etteivät kaikki halua tai kerkiä kerrostaa monia tuotteita ihoonsa, joten tämä on hyvä tulla ilmi analyysissä.  

 

 

 

Iltaan mennessä olin nimittäin tietenkin unohtanut, että mikä tuote piti laittaa minkäkin tuotteen alle, ja mikä niistä oli aamuin ja mikä illoin käytettäväksi tarkoitettu. Tämä selvisi ihonhoito-oppaasta, mihin tuotteet oli onneksi kirjoitettu ylös. 

 

Näytteet pakataan paperipusseihin, joka henkii mielestäni jotain vanhaa ja apteekkimaisuutta. Ainut tylsä juttu näytteissä oli, että ne tulevat pusseissa, joten niiden käyttö on minun mielestäni vähän hankalaa. Yöseerumi tuli paremmassa pakkauksessa, johon saa vaikka nuppineulalla pieneen pisteen, ettei aine valu avaamisen jälkeen hukkaan, sitä kun näytteessä kuitenkin on enemmän kuin yhteen kertaan käytettäväksi.

 

Katsotaan saanko testatuista tuotteista myöhemmin jotain koostetta kirjoitettua, mutta ainakin auringonkukan öljyä ja inkivääriöljyä sisältävästä syksyn uutuustuotteesta Daily Reviving Concentratesta aion kertoa tarkemmin, kunhan olen saanut sitä testailtuja vähän enemmän. 

Kiehl´sin pisteellä on muuten myös kierrätyslaatikko, jossa purkit ja pullot voi kierrättää. Kierrättämisestä saa kierrätyspassin ja kolme leimaa kerättyään saa huulivoiteen, 5 leimalla saa matkakokoisen tuotteen ja 10 leimalla täysikokoisen tuotteen itselleen. 

 

Oletteko te tutustuneet Kiehl´sin tuotteisiin ja miltä ne tuntuvat käytössä? Onko joku jo kerinnyt käyttämään Daily Reviving uutuustuotetta?

 

 

Ladataan...

Ripseni ovat melkein säälittävän hennot ja lyhyet ja siitä syystä tykkään käyttää mahdollisimman tuuheuttavia ripisivärejä. Olen kokeillut vuosien varrella erilaisia tuuheuttavia ja pidentäviä ripsivärejä ja minun lempituotteeni on ehdottomasti pitkään ollut Lancômen Hypnôse.

 

 

Hypnôse on suosikkini, koska sitä voi kerrostaa ja kerrostaa, eikä se kovetu missään vaiheessa, vaan pysyy kuivuessaankin joustavana. Pidän siitä, koska  sitä voi esim. työpäivän jälkeen lisäillä hyvin pari kerrosta lisää, jos meikkiä pitää freesaata pikaisesti. Ripsivärin harja on myös hyvä, eikä ripset kasaannu yhteen kasaan, vaan ne pysyvät eroteltuina.

 

 

Halusin kuitenkin testata, että voisikohan ripsiini taikoa vieläkin lisää tuuheutta ja pituutta, joten testiini lähti Diorshow Maximizer-ripsiseerumi, josta olen lukenut ihan hyviä arvosteluja. En ole tuotetta aiemmin hankkinut, sillä muistissani oli kokeilukertani jonkun toisen merkin vastaavan tyyppisestä tuotteesta, jonka käytön lopetin muistaakseni sen takia, että vaikka kuinka lisäsin mustaa ripsiväriä ripsien päälle, niin muistaakseni lopputulos jäi jotenkin harmaaksi. Tai sitten siinä oli jokin muu syy miksi en pitänyt siitä, enkä ostanut tuotetta uudelleen sen loppuessa.

 

 

Diorshow Maximizerin massa on valkoista ja sitä voi lisäillä haluamansa määrän, kunhan työstää itse ripsivärin päälle niin, että se on vielä märkää. Massa kuivui melko nopeasti, joten suosittelen levittämään ripsiväriä massan päälle yksi silmä kerrallaan. Eli ensin Diorshow Maximizer toiseen silmään, heti päälle ripsivärin levitys ja sitten toiseen silmään sama homma. 

 

 

Massalla sai hyvin volyymia ripsiin ja mielestäni se sekä pidensi, että tuuheutti ripsiäni. Positiivinen huomioni oli, että Hypnôsea ei tarvinnut laittaa niin montaa kerrosta kuin laitan sitä yleensä pelkästään ja näin ollen pidensin myös kuivumaisillaan olevaa ripsivärin kestoa parilla viikolla. 

 

 

Koska Hypnôse on itsessään tuuheuttava ripsiväri, ero ei ollut mitenkään valtava kuvassa. Tähän olisi varmaan ihan vertailun vuoksi pitänyt valita jokin kehnompi ripsiväri.  Vasemmalla Diorshow Maximizer + Hypnôse ja oikealla pelkkä Hypnôse.  

 

 

Tuote jää ehdottomasti käyttööni, sillä koska Hypnôsea ei tarvinnut kerrostaa niin paljon, ripsivärin laittaminen oli huomattavan paljon nopeampaa aamulla. Vaikka massa onkin valkoista, ripset muuttuvat mustaksi ripsivärin myötä, joten pelkoni niistä harmaista ripsistä oli turhaa. 

 

 

Diorshow Maximizeria suositellaan käytettäväksi myös yön aikana seerumin tavoin, sillä se ravitsee ripsiä, jolloin niiden pitäisi tulla tuuheammiksi ja vahvemmiksi. Itse en ole kokeillut vielä sitä, sillä olen ehkä hieman skeptinen sen todellisista hyödyistä ja minulle riittää, että volyymit saa aamuisin meikkaamalla.

Oletteko te käyttäneet Diorshown Maximeria? Tai onko joku käyttänyt sitä öisin ja huomannut eroa ripsen kasvussa?  

 

 

Pages