Matkakertomuksia Louis Vuittonilta

Kävin pitkästä aikaa katsomassa Louis Vuittonilla mahdollisia uutuuksia ja löytyihän sieltä jotain mukaan...

Ei huivia, avaimenperää tai lompakkoa vaan kirja. LV:n taidekirjoja toki löytyy jo, mutta tämä on ensimmäinen romaani/novellikokoelma, jonka olen merkiltä nähnyt. Teokseen The Trunk on siis koottu lyhyitä tarinoita legendaarisen matka-arkun inspiroimana ja mukana on kahdentoista ranskalaisen kirjailijan teksti.

Mukana on näiden kahdentoista kirjailijan kertomus.

Kirjan takakannen teksti ja hieno kotelo.

Tämäkin suhteellisen pieni ostos oli paketoitu jälleen hienosti. Ja jotta palvelu ja huomioiminen ei jäisi tähän, sain juuri kirjoittaessani tätä postausta sähköpostiin kyselyn tästä käynnistä. Hyvin hoidettu!

Share

Kommentit

Mari (Ei varmistettu)

Onpa hauska yksityiskohta ja söpö paketointi tosiaan!

Sasa (Ei varmistettu)

Jännä löytö, enpäs ollu kuullutkaan, kaikkea sitä keksitään;-) Ja samaa mieltä LV:n palvelusta, ainakin omalla kohdalla ollut aina priimaa.

Mikko – Private Blend

Joo, muotikirjat/'sohvapöytäkirjat' ovat paheeni... Tuo on kyllä tyylikäs!

Mikko – Private Blend

Oho, anteeksi - olin vahingossa ruksinut kommentti-boxin pois... Ihmettelinkin, että ei tule yhtään kommenttia...
No tuo tuntuu kyllä jo aika omalta jutulta, joten ehkä se saa jäädä. :)

Henna (Ei varmistettu)

Mitä toi kirja maksoi ? Mä sain kans kyselyn sähköpostiini LV kaupassa asioinnin jälkeen ja sen jälkeen tuli kortti kotiin jossa kiitettiin vastauksesta. Myymäläpäällikkö omakätisesti kirjoittanut. Aika kivaa. :)

Kate (Ei varmistettu)

Jopas on jälkimarkkinointia kerrassaan. Saavat näin varmasti asiakkaan tuntemaan itsensä arvokkaaksi ja tervetulleeksi uudestaan. Voilá, näin on solmittu kestävä asiakassuhde, mikäli asiakkaan kukkaro kestää sen. Ei kai kukaan kuvitellut LV tekevän näitä huomionosoituksia ilman taka-ajatuksia ; )

Mikko – Private Blend

Joo, tällaista ei ainakaan löytynyt ennestään... :)

Mikko – Private Blend

Niin - tuo on puhtaasti hyvin hoidettua ja käsikirjoitettua jälkimarkkinointia - yksinkertaista, mutta tehokasta. Ei vaadi kuin vaivaa, moni muu talo tai liike voisi ottaa tuosta oppia.

Mikko – Private Blend

Niinpä, hauska 'yksityiskohta' tosiaan! Tuonne on kyllä aina kiva mennä ja olen saanut aina myös hyvää palvelua.

Mikko – Private Blend

N. 50 € :)
Ooh, tuo kiitoskortti vastauksesta olisi jo aika hyvin - vähän liiankin... Sitä odotellessa :) Mutta näillä jutuilla saa sitä hyvää fiilistä ja elämystä tuohon brändin ympärille.

Emma (Ei varmistettu) http://www.framecollections.blogpsot.com

Oi että, olipa kiva löytö! Itsekin rakastan kaikkia mahdollisia muotikirjoja, ja tuohan on vielä aivan ihanan ylellisen näköinen - ehdoton bonus! :-)

Nonna (Ei varmistettu) http://pearlywhite2.blogspot.fi/

No voihan hitsit, en päässyt kommentoimaan tuota uudempaa kirjoitusta, joten laitan kommentin nyt tähän. Äänestän ehdottomasti sen puolesta, että ET aja partaa pois :) Ja tyylikkäitä asuja olit valinnut, niitä on aina ilo katsoa.

Kommentoi