Kuin olisi palannut kotiin

Pumpui

Olin pukkarissa vaihtamassa vaatteita, kun käytävästä alkoi kuulua naurunsekaista meteliä. "Niin siistii! Niin siistii! Niin siistii!" kuului kuorossa, kun ovi lensi auki ja korvasta korvaan hymyilevät mimmit pelmahtivat sisään ja halasivat puolipukeiset toverinsa. Oli ihan pakko yhtyä treenikavereiden huutoon. Sen verran kiva oli palata CrossFit Central Helsingille kesätauon jälkeen.

Ja hyvältä (pahalta) tuntui treenikin. Päivän harjoitteena oli Barbara-niminen treeni:

5 kierrosta:
20 x leuanveto
30 x punnerrus
40 x istumaannousu
50 x kyykky ilman painoa

Kesätauon jäljiltä moni, minä mukaan lukien, päätti tehdä vain puolikkaan Barbaran, eli viisi kierrosta kymmenellä leualla, viidellätoista punnerruksella ja niin edelleen. Ikävältä ja hikiseltä se tuntui silti. Treenien lopuksi valmentajamme Ben pyysi kaikkia miettimään itselleen kolmen kuukauden tavoitteen, joka sitten piti käydä kirjoittamassa liitutauluun.

Omalla to do -listallani on luoja ties kuinka monta asiaa. Pitäisi parantaa tekniikkaa ties kuinka monessa liikkeessä, saada nostettua uusia lukemia, tsempattua vähän enemmän. Päätin olla kuitenkin järkevä ja rajata ensisijaiset tavoitteet lähelle ja selkeästi. Siksi ennen marraskuuta onkin tarkoitus opetella kippaamalla tehdyt leuanvedot ja saada ainakin yksi käsilläseisontapunnerrus. Ja siihen päälle tietenkin parantaa niin voimaa, kestävyyttä kuin liikkuvuutta, tietenkin. Pienin askelin eteenpäin!

 

Share

Kommentoi