Miltä treeniviikkoni näyttää?

Ladataan...
Pumpui

Nyt kun maraton- ja soutuhöpsötykset on saatu pakettiin, ollaan taas palattu tavalliseen treenirutiiniin. Ja tältä se sitten on tällä viikolla näyttänyt:

Maanantai

Crossfit: rinnallevetotekniikkaa ja voimatreeniä

+ 18 km pyöräilyä päivän aikana

Tiistai

Crossfit: tempaustekniikkaa, leuanvetoja, coretreeniä ja metcon, joka sisälsi assault bikeä, hiekkäsäkin (40 kg) kantamista ja punnerruksia

+ 18 km pyöräilyä päivän aikana + useampi kilometri kävelyä toimiston ja palaveripaikkojen välillä

Keskiviikko

Juoksu: juoksutekniikkaa, sprinttejä ja maailman pöljin crossfitin heroworkout Griff: 800 m juoksua eteenpäin, 400 m takaperin, 800 m etuperin ja 400 m takaperin 

+ 18 km pyöräilyä ja koiran lenkitys

Torstai

Lepopäivä (firman tiimipäivä ja muutama bisse, niin jätin pyöränkin kotiin)

Perjantai

Crossfit: lisäpainoleuanvetoja, strict pressiä, etukyykkyjä ja soutusprinttejä

+ 18 km pyöräilyä

Sain pitkästä aikaa nimen ennätyslistalle uusilla 2 ja 3 toiston lisäpainoleukatuloksilla!

Lauantai

Juoksu: 5 km aikaa vastaan (Suunto Spartan teki tepposet ja väitti vitosen tulleen täyteen vain 18 minuutissa. Tarkastuslaskennassa todettiin matkaa tulleen vain 4 km, tosin itselleni 4.30-kilometrivauhti on sekin ihan säällinen!)

+ kikkailua ja kävelyä kavereiden luona saaristossa

Vielä tarkeni uida meressä!

Sunnuntai

Lepopäivä, koiran lenkitystä x 3

 

Olipa erinomainen viikko! Treenaaminen on taas ollut todella kivaa, tosin uuden tavoitteen asettaminen alkaa kangastella mielessä. Mutta mikä se oikein olisi? Siitä lisää piakkoin! 

 

Share

Kommentoi

Ladataan...