Nopeita ratkaisuja

Ladataan...
Pumpui

Yhteistyössä Evoke

Sitä tietää, että pitäisi syödä välipaloja. Ja olla sellainen superihminen, jolla on taskut täynnä itse poimittuja tyrnimarjoja ja aamuyön tunteina hurautettuja spirulinasmoothieita, jottei nälkä pääsisi koskaan yllättämään.

Tiedosta ja hyvistä aikomuksista huolimatta käy usein niin, että havahtuu vähän liian myöhään akuuttiin energiantarpeeseen. Normaalina konttoripäivänä on helpompi pitää huolta säännöllisestä ravitsemuksestaan, mutta liikkeellä ollessa homma muuttuu astetta monimutkaisemmaksi. Sitä huomaa istuvansa kolmatta tuntia palaverissa, jossa on tarjolla vain kahvia ja muumikeksejä ja vilkuilevansa kelloa, että kiirus tulee, jos aikoo ehtiä ajoissa treeneihin ja selvitä ilman myöhästymisestä seuraavaa burpeerangaistusta. Usein siirtymät töistä treeneihin tapahtuvat säntäämällä ratikkaan ja yrittämällä saada minimiajassa tankattua mahdollisimman vähän mahassa painavaa energiaa.

Olen ilolla tehnyt syksystä saakka yhteistyötä kotimaisen Evoke-proteiinimehubrändin kanssa. En lähde puffaamaan mitään mihin en usko ja jota en oikeasti käytä, ja Evoken mehuja meidän kotitaloudessamme kyllä kuluu. Yllä oleva kuvakin on tosielämän tilanteesta, kun venasin ratikkaa matkalla treeneihin. Paitsi että mehu antaa sopivasti energiaa täyttämättä mahaa liikaa, olen tykästynyt myös nauttimaan välipalani nestemäisessä muodossa. Veden juominen työpäivän aikana kun unohtuu nolostuttavan usein - tiedosta ja hyvistä aikomuksista huolimatta.

Mehua on kahdessa maussa, appelsiini ja trooppiset hedelmät, ja sitä on saatavilla ruokakaupoista ja urheilupaikoista kautta maan, jälleenmyyjät voi tarkistaa täältä.

Aikaisempaa Evoke-asiaa:
Rehellisen täydelliset viikonloppuaamut
Sananen smoothiesta (ja törkeän hyvä resepti)

 

 

Share

Kommentit

jaanaba.ftfashion.fi (Ei varmistettu) http://jaanaba.fitfashion.fi

Evoket on parhaita nam. =)

Lotta Katariina
Pumpui

No on! Tuntuu tavan mehut tosi makealta kun on tottunut juomaa näitä :)

Suvi K.
Sisunainen

Mäkin ostan usein erilaisia proteiinijuomia (yleensä tosin maitopohjaisia) välipaloiksi, kun ne vaan on niin käteviä liikkeellä ollessa. Onhan niissä joo sokeria ja silleen, mutta silti parempi kuin mennä tyhjällä mahalla tai joku kiinteä ruoka mahassa hölskyen treeneihin, jos oikeesti tulee kiire. Eikä noiden "syömiseen" edes mene paljon yhtään aikaa. :D

Lotta Katariina
Pumpui

Pahinta on mennä treenaamaan ilman että on syönyt/juonut yhtään mitään, koko ajan on pelko persiissä että milloin loppuu energiat kesken :D Mä yritän vältellä maitotuotteita ennen treeniä, tulee jotenkin äklö olo jos vetää maitoasioita, vaikka muuten maitoa hyvin siedänkin.

Kommentoi

Ladataan...