Finlayson: 100 leijonaa

Rakkautta & Mamarkiaa

Finlayson on käynnistänyt design-kampanjan, jossa etsitään Suomen leijonalle perhettä. Tarkoitus on osoittaa leijonan olevan yhtä monikasvoinen ja -muotoinen kuin Suomikin. Leijonalla voi olla erilaisia merkityksiä ihmisestä riippuen, jokainen voi valita oman leijonansa. Kampanja on osa Suomen virallista satavuotisohjelmaa. 

Moni-ilmeisen Suomi-leijonan seuraavan sukupolven kehittämiseen voi osallistua kuka tahansa. Finlayson suunnittelee valituista leijonatöistä erilaisia tuotteita yhdessä tekijöiden kanssa. Hankkeeseen voi osallistua tammikuun loppuun saakka. Leijonaperhe tulee myyntiin ensi vuoden aikana.

Minusta tämä on hienoa!

 

 

Lue kampanjasta lisää Helsingin Sanomien artikkelista. (HS toimii kampanjan yhteistyökumppanina)

Share

Kommentoi