Ladataan...

Hei kaikille! Tässä nämä nyt ovat, ennen - ja jälkeen kuvani. Lähtökohta oli B-kuppi ja lopputulos D-kuppi. Implantti on Nagor, pyöreä, malli nimeltä Impleo. Valitsin sen koska tuntui pehmeältä ja aidolta. Lisäksi se ei sisällä sellaisia kurttuja kuin joissain implanteissa näkee vaan on tasaisen muhkea. Se on ensimmäinen implantti, joka tuli markkinoille urheilijoita ajatellen. Fitness naisilla, kun usein näkee silikonirinnoissa tai implanteissa kuoppia kuvissa niin tällä mallilla se on epätodennäköisempää. Implanttikoko on 360 cc. Päätökseeni vaikutti myös kyseisen implantin takuu, joka on muita merkkejä laajempi.

Leikkauksen teki plastiikkakirurgi Jyri Kullamaa Plastikakirurgia Finest yrityksessä. Suosittelen sydämestäni :) Kullamaa kuuluu ISAPS järjestöön ja se on plastiikkakirurgeille merkittävä saavutus olla mukana siinä. ISAPS jäsenet kun ovat tunnustettuja ammattilaisia.

Olen jo nyt todella tyytyväinen rintojeni ulkomuotoon. Suorastaan rakastan mun sivuprofiilia :) Tekisi mieli peilailla koko ajan peilin edessä. Näytän jopa laihemmalta. Alkuun rinnat oli kovat tötteröt ja meinasin jo huolestua että tuliko mulle vappuhatut. Näköjään vaan oikeasti kestää tämä muotoutuminen.

Nyt aloitan urheilun toden teolla uudestaan ja shoppauksen! Tämä leikkaus on vaikuttanut mun itsetuntoon todella positiivisesti. Ihanaa kävellä kadulla ja hymyillä ihmisille.

Minulta saa kysellä asiaan liittyen, mutta muuten luulen, että jätän tämän aiheen ellei mitään mainittavaa ilmene. Ajattelin kirjoitella hieman treeneistä, vaatteista
ja ehkä myös lomamatkasta, joka on suunnitelmissa. Mukavaa päivää!

 

Ladataan...

Hei! Ajattelin välillä kirjoittaa muustakin eli ruokavaliosta ja terveellisistä, mutta mielestäni herkullisista ja helposti valmistettavista resepteistä.

Mutta paranemisesta ensin lyhyesti. Rintaleikkauksesta paraneminen sujuu fyysisesti hyvin. Se mikä vaivaa todella paljon mieltäni on liikuntakielto. En missään nimessä rikkoisi ohjeistuksia, mutta kuukausi ilman liikuntaa alkaa syömään päätä. Olen jo palannut kosmetologin työhöni ja jalkahoitoa tehdessäni tunsin painetta rinnoissa ja samana iltana rintalihakset tuntuivat kipeiltä. Senkin puolesta uskon, että kroppani varoittaa minua rehkimästä enempää.

Toinen asia mikä vaivaa on se, että tekee mieli poiketa terveellisestä ruokavaliosta, kun joutuu ottamaan rauhallisesti. Painan 5 kg enemmän kuin ennen leikkausta! Tietenkin osa on varmasti nestettä ja turvotusta, mutta toki olen myös herkutellut. Nyt haluan tehdä korjausliikkeen ja ajattelin jakaa terveellisiä reseptejä myös muiden nähtäväksi.

Nämä ovat siis suosikki ruokiani. Kriteerini ovat maun lisäksi se, että ne ovat sekä yksinkertaisia että nopeita valmistaa ja lapsetkin syövät niitä.

Aamiainen:

Puuro, jossa raejuustoa, marjoja sekä hieman kookosöljyä mausteeksi.

Munakas. Yleensä laitan munakkaaseen yrttejä sekä tomaattia ja paprikaa. Ehkä hiukan juustoa mausteeksi.

Lounas:

Ehdoton suosikki on kanasalaatti. Mausteena kanassa mustapippuri, ripaus suolaa ja suosikkini seesamsiemenöljy. Vinkki! Jotta maustamaton kanafilee on mehukas niin lisää paistovaiheessa vettä pannulle.

Myös lohisalaatti on lempparini. Tässä lohen lisäksi salaattia, kurkkua, aurinkokuivattu tomaatti, itse tehtyjä krutonkeja, ripaus yrttiöljyä sekä hasselpähkinärouhetta.

Päivällinen:

Kana, riisi, salaatti.

Keitetty seiti ja sipuli, keitetyt perunat. Tässä lisänä ruisleipää, keitetty kananmuna ja salaattia.

Jauheliha, vihanneksia ja riisikakkuja

Välipalat tai iltapala:

Maustamaton jugurtti, baanaani ja kivi hedelmä.

Rahkaa marjojen kera. Joskus lisään siihen mysliä, kuivattuja hedelmiä tai mehukeittoa.

Minulle saa vinkata ja linkittää reseptejä :) Ihanaa viikonloppua!

 

Pages