Vuosi crossfitia

Sisunainen

Nyt toukokuussa (tarkkaan ottaen 8.5.) tulee kuluneeksi vuosi siitä, kun aloitin crossfitin aktiivisen harrastamisen. Tämän kunniaksi (ja sateisen lauantain ajankuluksi) kokosin pienen yhteenvedon siitä, missä mentiin silloin ja missä mennään nyt:

Kyykkymaksimi on ehkä hieman harhaanjohtava, koska en tiedä vuoden takaista oikeaa maksimiani, enkä tämänhetkistä takakyykyn ykköstä. Etukyykkyä kokeiltiin viime viikolla, joten sen perusteella kuvittelisin takakyykyn olevan nyt jo vahvempikin. Aloituspaino, josta tämä huima "+100%" on laskettu, on taas se millä muistaakseni tein alkuun muutaman toiston sarjoja.

Punnerrukset kokeilin ihan varta vasten tänään aamupäivällä, ja olin itsekin yllättynyt kuinka monta meni yhteen putkeen.

Mitat-osa perustuu reilun vuoden takaiseen ja nyt muutama viikko sitten tehtyyn kehonkoostumusmittaukseen.

Kun otetaan huomioon, että vielä viime kesän alkupuolen jumppailin enemmän kuntosalin puolella ja vähän satunnaisemmin crossfitissa, ja alkusyksystä taas olin yli kuukauden saikkutauolla, pakko olla aika tyytyväinen näihin tuloksiin. Omakehu haisee, mutta siinähän haistelette. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!

Share

Kommentit

Lotta Katariina
Pumpui

Huraa tuloksille + infografiikalle! T. Piktochart-addikti :D

Suvi K.
Sisunainen

Kiitos! Suahan mä tässä matkin (muistanet sen sun ruokapäiväpostauksen?). :D

Lotta Katariina
Pumpui

Jesh! Suosittelen myös Createlyä, jos pitää tehdä vuokaavioita ja sen sorttisia :D

Aasara
Kunnon Mamma

Hienot tulokset! :) Ja toinen hurraa täältä myös infograafille :D

Suvi K.
Sisunainen

Kiitos! Toi piktochart on kyllä oikeesti aika loistava. :))

Kommentoi