Diskopallosta nuhanenäksi

Viikonlopun jälkeinen olo on kuin suoraan ensimmäisestä kuvasta. Suupielet ovat kääntyneet ylöspäin, mutta silmäluomet painavat kuin lyijy. Perjantaina juhlittiin The Blog Awards Finland blogigaalassa ja tällaista oli päällä. Olo oli kuin diskopallolla kaikessa kimalluksessa, mutta oli ihana pukeutua kerrankin johonkin muuhun kuin mustaan. 

Jalassa oli ensimmäistä kertaa Sargossan uudet korot. Vähän jännitti lähteä viettämään pitkää iltaa uusissa kengissä, varsinkaan kun en ollut tajunnut varautua edes rakkolaastareilla. Pelko osottautui kuitenkin turhaksi, sillä ne tosiaan olivat pohjassa olevien pehmusteiden ansiosta mukavimmat korkokengät joita olen koskaan omistanut. 

Lauantaina juhlimme vielä kauneushoitola Blue Lagoonin 10-vuotista taivalta ja sunnuntai meni puolestaan keila-, biljardi ja darts-turnauksissa. En muista, milloin olisin ollut näin paljon menossa yhden viikonlopun aikana. Paljaat sääret ja vähäiset yöunet olivatkin sitten liian paha yhdistelmä ja syysflunssa tavoitti nyt minutkin.

Tänään on tullut lähinnä lääkittyä itseäni järkyttävällä määrällä inkivääriä ja sitruunaa. Nyt tuntuu että tämä ilta on pakko latailla akkuja peiton alla makoillen ja kynttilöitä poltellen. Jospa sitä jo huomenna olisi ihan elävien kirjoissa!


Skirt, Shirt and Earrings - H&M, Shoes - Sargossa, Jacket -  Topshop (Zalando)

Pictures: Sara Vanninen

Share

Kommentit

LukijaTku (Ei varmistettu)

Moikka Elisa.
Halusin kysyä yhtä asiaa joka mua on mietityttänyt yleensäkin suosittujen bloggaajien kohdalla, mutta etenkin sun blogia lukiessa.
Sun elämäniloa ja kivaa meininkiä on mukava seurata ja erityisesti oon iloinen niistä kirjoituksista joissa pohdiskelet ja ihemettelet elämää. Sen tyyppiset tekstit on jotakin mitä ei näe monissa muissa tällaisen suosion saavuttaneissa blogeissa.
Kuitenkin tää yksi asia mua vaivaa vaatteisiin liittyvien tekstien ja kuvien kohdalla. Jos itse olisin saavuttanut ison joukon (pääasiassa) mimmejä teksteilläni, kokisin myös isoa vastuuta siitä miten tekstini vaikuttavat heidän kulutuspäätöksiinsä. Ja tällä en tarkoita että se olisi ahdistava vastuu, vaan juurikin sellainen mielettömän hieno sauma omalla toiminnalla näyttää miten kivasti voi pukeutua ja elää vähän eettisemmin.
Muuten niin kivalla meiningillä olevassa blogissasi silmille hyppää esim. H&M:n vaatteiden mainostus, sen viimeaikaisten räikeiden ihmisoikeusrikosten valossa.
Onko tämänkaltainen sisältö blogin pyörittämisessä välttämätöntä vai voisiko samat lukijat pitää toisenlaisten vaatteiden promoamisella? What say you?

Elisa Lepistö

Moikka! Mihin viimeiaikaisiin räikeisiin ihmisoikeusrikoksiin viittaat? En tiedä onko mulla mennyt jotain nyt täysin ohi, mutta H&M hoitaa varsin hyvin nämä hommat. Tein muutama vuosi sitten brändianalyysin eri vaateliikkeiden eettisyydestä ja ekologisuudesta ja H&M oli ihan kärkipisteillä. Sen sijaan monet yritykset, joita kuluttajat pitivät paljon eettisempinä, hoitivat todella huonosti näihin liittyviä asioita. H&M on niin iso yritys, että sen toiminta on kokoajan suurennuslasin alla. Sen takia niihin räikeisiin ihmisoikeusrikoksiin ei ole oikein varaa. Mutta laita linkkiä jakoon jos sulla on joku tuore tutkimus aiheesta :) mun mielestä on vaan hyvä, että näistä jutuista puhutaan! 

Kommentoi