Kotitreeni vatsalihaksille ja kyljille

Ladataan...

Lupailin julkaista tällaisen kotitreenin keskivartalolle, joten tässäpä se nyt olisi. Tein tämän itsekin tänään, ja lähtipä hyvin maanantain väsymys pois, vaikka aloitus tuntuikin todella tahmaiselta. Pääset videoihin klikkaamalla liikettä. 

Lämmittely (voi tehdä myös omalla tavalla, kunhan ei lähde kylmiltään tekemään lihaskuntoa):

Voit toistaa lämmittelyn 2 kertaa, jos tuntuu ettei lämmin tullut ensimmäisellä kerralla. Itse tein vain kerran ja tuli kyllä ihan lämmin ja sykkeetkin nousi melko koholle.

Varsinainen treeni:

  1. 20 kylkiliikettä/puoli kahvakuulalla tai käsipainolla
  2. 25 perus vatsarutistusta
  3. 25 jalkojen laskua selinmakuulta
  4. 25 kiertoa kahvakuulalla puolelta toiselle
  5. 25 takapuolen nostoa selinmakuulla jalat ilmassa
  6. 20 pyöräilyliikettä

Toista tämä 2 kertaa.

I did this homeworkout for core today, and it is a great way to get rid of monday tiredness! There is a video of every exercise if you click on the name. Repeat 2 times!

Share
Ladataan...

Kommentoi

Ladataan...