Viikkosuunnitelma

Mainitsin aiemmin siitä, ettei ole huvittanut lähteä salille treenaamaan pitkään aikaan. Koska liikkumattomuus kuitenkin vaikuttaa paljon energisyyteeni, on minun pakko keksiä jotain salitreenin korvaavaa puuhaa.

 

Ajattelinkin nyt suunnitella kerrankin seuraavan viikon urheilut etukäteen, jotta saisin tuotua liikkumisen takaisin arkeeni. Minulla on melko kiireinen viikko luvassa ja itseni tuntien tiedän, että ilman kunnon suunnitelmaa jämähdän kotiini. 

 

Suosittelen tätä muillekin, jotka ovat jämähtäneet kotisohvalle. Kannattaa aloittaa kuitenkin pikku hiljaa, vaikka tekisikin mieli startata sata lasissa.

 

Tässä on oma viikkosuunnitelmani:

    • ke: aamujooga & illalla zumba

 

    • to: rauhallinen lenkki

 

    • pe: lihaskuntotreeni kotona

 

    • su: reipas kävelylenkki

Aika rennolta näyttää, mutta niin sen pitääkin! Kuvituksena on vanhoja kuvia puhelimen arkistoista. Näiden perusteella tuo talvikaan ei näytä niin synkältä.

 

I also have a question for my foreign readers. I see there are almost 30000 readers from other countries. Would you like me to translate some of my texts in the future? :)

Share

Kommentit

Räyhis (Ei varmistettu)

Täytyy kyllä itsekin tehdä ensiviikolle liikuntakalenteri. Kun ei aikatauluta päiviään, ajattelee helposti että "En millään ehdi liikkumaan", vaikka tehokkaalla toiminnalla ehtisikin.

Osaatko suositella erityisesti jotain treenihousuja ja -paitaa? (: Tahtoisin mieluiten tilata netitse jotkut uudet ihanuudet, enkä millään jaksaisi surffailla ikuisuuksia miljoonissa eri nettikaupoissa...

Hyvää tulevaa viikkoa sulle!

Elisa (Ei varmistettu)

En ole ikinä tilannut netistä treenivaatteita joten en osaa ehkä siinä auttaa. Itse tykkään eniten Stadiumin treenivaatteista, koska ne on niin hyviä hintalaatusuhteeltaan ja nykyään tosi hyvän näkösiäkin:)

natalie (Ei varmistettu)

ittelläniki on vähä jääny toi liikunta kaiken syysflunssan ja väsymyksen takia :( tollasella kevyemmällä mutta säännöliisemmällä viikkosuunnitelulla vois taas alottaa :) kiitos niin hyvästä tsemppaamisesta!

Elisa (Ei varmistettu)

Just niin:) Pikkuhiljaa takaisin urheilun pariin! Toivottavasti olet jo tervehtynyt!:) Kiitos itsellesi!

Rena (Ei varmistettu)

Yes, thanks for asking! It woudl be great, if you translate your texts in English because I have to admit, that my Finisch isn´t quite good ;)

xx from Germany/Bavara, Rena

http://dressedwithsoul.blogspot.de/

Elisa (Ei varmistettu)

Let's see Rena! I have to think about it:)

Katja (Ei varmistettu)

Huippukuvia, näistä aistii talvi-ilman raikkauden! Ja tuo viimeinen kuva, vitsi mikä korkeus loikalla :)

Elisa (Ei varmistettu)

Kiitos Katja! Haa, olin innoissani :D

Inka / alternatiiviurheilija.net (Ei varmistettu)

Itsekin tykkään kirjailla kalenteriin suunnitelmia treeneistäni, koska sillä tavalla saa vähän enemmän järkeä rytmitykseen kuin että menisi vain fiiliksen mukaan. Helposti unohtuu jokin osa-alue, esim. kehonhuolto eikä sitä huomaa ennen kuin on liian myöhäistä. Suunnittelu on myös tosi kivaa, kun on tällainen ihminen joka rakastaa listoja :)

Elisa (Ei varmistettu)

Haha sama täällä! Musta tuntuu jotenkin, että koko mun pään sisäinen sekamelska järjestyy aina hienosti listoja tehdessäni. Vähän niinkuin kaappeja siivoisi :D

(Ei varmistettu)

Mä oon ainaki huomannu posiiivisia vaikutuksia sillä että suunnittelee viikon liikunnat etukäteen :)! Mutta mitäs luulet, pilaako se joogan jälkeisen rauhottumisen tms jos tekisi kevyen vatsareenin sen jälkeen? Kun ennen sitä en ehdi, mutta kun yritän 3/vko vatsalihaksia treenata niin sattuisi sopiva päivä justiinsa maanantaille.

Kommentoi