VIIKON TREENIT: PÄIVÄ 3

Olen ennenkin julkaissut tämän, mutta tämä on mielestäni vain paras käsitreeni kotona tehtäväksi! 

  1. Ensin lempi hauisliikkeeni, josta olen kirjoittanut aiemminkin. Eli 7 nostoa tuohon puoleen väliin, sitten 7 nostoa puolesta välistä ylös, jonka jälkeen 7 kokonaista nostoa. 
  2. Ojentaja "kickback", jossa siis kuvan asennosta suoristetaan käsi taakse. Itse pidän aina suorana vielä hetken, jotta saa poltteen kunnolla tuntumaan. Näitä 10 kappaletta.
  3. 1 uudestaan.
  4. Dippejä tuolin/pöydän/sohvan reunalla 10 kpl.
  5. Hauiskiertoja vuoroitellen 10 kpl/käsi.
  6. Naistenpunnerruksia kapealla otteella 10 kpl, jos jaksaa, voi tehdä tietysti ihan kunnon punnerruksiakin.
  7. 5 uudestaan.
  8. Vipunostot sivuille käsipainoilla 10 kpl. Alkuasennossa kädet suorina alhaalla, ja nosto kuvan osoittamaan asentoon. Pidä kuitenkin jalat hyvässä haarassa.
  9. Pystypunnerruksia, 10 kpl (nostoja kuvan osoittamasta asennosta ylös)

Tähän menee todella vähän aikaa, kun ei pidä taukoja.

 

Share

Kommentoi