Fiilaten vai Dumpaten?

Tickle Your Fancy

Heey! Mä oon vähä kipeenä kotona ja oon makaillu päivän sängyssä, lukenu tenttiin ja täytelly Lotan kanssa kolme tuntia seiskan ristikkoa :D Eilinen ilta (kuten tääki päivä) kului pääasiassa kivasti kansanterveystieteen muistiinpanoja lukien ("lukien"). Eilen oikeen skarpattiin Lotan kanssa, laitettiin naposteltavaa ja ruvettiin yhdessä lukemaan. Homma alkoi parin tunnin jälkeen maistumaan puulta ja toisten viinilasillisten jälkeen vaihtuikin luentomateriaali Cosmopolitanin "Dumppaisin, fiilaisin, kihlaisin" -juttuun :D Tarkotus oli siis laittaa rastia ruutuun dumppaisiko, fiilaisiko vai kihlaisiko kyseessä olevan julkkismiehen. Ja juuri kun olin päivää aikasemmin haukkunu kyseisen aukeaman, että kovin säälittävää kuka tota nyt käy täyttämään. Nooh homma lähti taas perinteisesti käsistä ja toi palstan "nolous" ei ollu enää mitään meidän säälittävien perusteluiden rinnalla. Pohdittiin tapauskohtaisesti perusteluja pieni ikuisuus, kyllä, jokaisen miehen kohdalla. Ja jottei totuus unohtuis nii mä päädyin kihlaamaan jopa ton David Spaden, koska a) "se oli jossain hyvässä sarjassa!!" ja b) sen sukunimestä tuli mieleen Spedenspelit............

(kuva on lavastettu, aito materiaali vilkkuu oikeessa alakulmassa)

LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA

http://www.buddycom.com

MAANANTAI

treeni: Juoksulenkki 2h

hyöty: -

TIISTAI

treeni: -

hyöty: -

KESKIVIIKKO

treeni: Vatsa-pakara 60min + BodyAttack 60min

hyöty: Pyöräilyä 5km

TORSTAI

treeni: Bodystep 60min + vatsa/selkätreeni

hyöty: Pyöräilyä 5km

PERJANTAI

treeni: -

hyöty: Pyöräilyä 5km

LAUANTAI

treeni: BodyAttack 60min + vatsa/selkätreeni

hyöty: Pyöräilyä 15km

SUNNUNTAI

treeni:-

hyöty:-

Ja mun muka piti tälläviikolla treenata hyvin! Verottavia tekijöitä on kelin ja sairastelun lisäksi ollu se, että Jompe on Kotkassa enkä pääse salille kuin pyörällä ja tollasessa loskassa ei se 10km pyöräily ihan inspaa. Ensviikolla on veikan muutto, tentti ja pääsiäinenkin, joten saa nähä miten käy, mutta yritän silti skarpata! Mitenkäs teillä liikuntapäiväkirjojen laita? :)

Share

Kommentit

mariina (Ei varmistettu)

Ma: Pace45
Ti: Ylävartalotreeni 1,5h
Ke: Alavartalotreeni 1,5h
To: Ylävartalotreeni 1h
Pe: Alavartalotreeni 1,5h
La: Pace45
Su: -

Salitreeneihin sisältyy siis 30 min crossailua ti,ke,pe:)

mariina (Ei varmistettu)

Ma: Pace45
Ti: Ylävartalotreeni 1,5h
Ke: Alavartalotreeni 1,5h
To: Ylävartalotreeni 1h
Pe: Alavartalotreeni 1,5h
La: Pace45
Su: -

Salitreeneihin sisältyy siis 30 min crossailua ti,ke,pe:)

Skutti (Ei varmistettu)

Ma: Pyöräily duuniin 6km
Ti: Pyöräily duuniin 6km, juoksulenkki 1h + venyttelyt
Ke: Pyöräily duuniin, kuntosali 1h + venyttelyt
To: Pyöräily duuniin 6km
Pe: Pyöräily duuniin 6km, kävelyä 1h
La: -
Su: Juoksulenkki 45min + venyttelyt

Melko toispuolista tää mun treenailu, harmi vaan et esteenä on aikalailla kolmivuorotyö. Onneksi kuitenki tulee tuota hyötyliikuntaa päivittäin! :)

tuleva fysioterapeutti? (Ei varmistettu)

hei!onko tosta fysioterapian opiskelusta tulossa pian postaus?mulla ois kouluun haku edessä ja olen haaveillut just fysioterapeutin ammatista niin ois kiva kuulla vähän sun mielipidettä opinnoista ja pääsykokeista :)

Anna N Foolin (Ei varmistettu)

Hullu mutta liikunnallinen työviikko takana. Ei kertaakaan salille, mutta esim. ti 15 h työpäivä ja ke aamun paino oli ti aamupainoon verrattuna 1,7 kg kevyempi.. Eli myös nestehukkaa, mutta senkin tasapainottumisen jälkeen paino putosi yhteensä yli kilon tällä viikolla. 73 tuntia töissä.. Loma olis kiva.

Enniii (Ei varmistettu)

Ma:60min kuntosali harjoittelua, pääasiassa jalkoja, vatsoja ja vähän käsiä
ti:vapaa
ke:spinning + lihaskunto
to:step aerobic
pe:spinning ja MAAILMAN rankin pepputreeni :D
la:vapaa
su:vapaa

Oli tarkoitus lähtee sunnuntaina spinningiin, mutta auton vaihteet reistailee niin en uskaltanut lähtee :( Ens viikolla pyritään vetämään sitten maanantaista torstaihin ennen pääsiäispyhiä!

marix (Ei varmistettu)

Laiskaa laiskaa..

ti: vatsisreeni + 10 min crossailua
ke: pientä hyötypyöräilyä
la: ratsastustunti

Gemma (Ei varmistettu)

Ma: -
Ti: Muokkaus
Ke: Crosstrainer+juoksu yht. 1 h
To: Bodypump
Pe-su: reissussa, eli lepoa :D

jande111 (Ei varmistettu)

tee postaus miten oot saanu sun vatsalihakset !

Tupula (Ei varmistettu)

Mun viikkoa häiritsi tyhmät työt ja en kerinny käymää tunneilla :(

Ma: Kuntosali n. 70min
Ti: Futisreenit 90min
Ke: -
To: Futisreenit 90min
Pe: BodyPump 50min
La: -
Su: Kuntosali n. 80min

Elllen (Ei varmistettu)

Hei Sara! Kertoisitko vinkin miten treenaat pakaroita?? =) kiitos jo etu käteen.

Lilja (Ei varmistettu)

ma:
kävely 60min
bodypump 60min
bodyattack 60min
pilates 45min

ti:
elli 30min
core 30min
rvp 30min

ke:
Pussycat Dolls workout 45min
^toi on ihan loistava :D
salitreeni 30min
rvp 30min

to:
hotstretching 45min
crosstrainer 45min
hotbodyjooga 60min

pe-su matkailin

heips (Ei varmistettu)

Kuule Sara, kyllä toi on hyvä treeniviikko. Nopeesti laskettuna n. 9h ainakin liikuntaa viikossa, kyllä se on keskivertoa parempi määrä treeniä! Eikö tunnu olokin hoikemmalta, kun pitää vähän lepopäiviä? ;) Itse ainakin oon huomannut näin! Älä oo liian ankara itses suhteen. :)

nolol (Ei varmistettu)

moi! pakko kysyy et mitä laitoit toho robert pattinsonin kohalla? :DDD siis ei muute mitää mut ku ite fanitan sitä iha kybällä lol

hheeeidi (Ei varmistettu)

juokseks sä 2 tuntii putkee? Vähä sul on hyvä kunto ! ite jaksan juosta just ja just puol tuntii :D

iu (Ei varmistettu)

'Tarkotus oli siis laittaa rastia ruutuun dumppaisiko, jättäisikö vai kihlaisiko kyseessä olevan julkkismiehen.'
Dumppaisin ja jättäisin tarkoittaa ihan täysin samaa asiaa :D

sara.tickle (Ei varmistettu)

tuleva fysioterapeutti, joo tulee vielä sittenkun jaksan tehdä :)

Anna N Foolin, sairasta! Iha hullu duuni sulla :o Muista syödä ja juoda tarpeeksi hei! Kai sulla pääsiäinen on vapaana? :)

jande111, ei siihen mitään pillereitä oo olemassa :) vatsalihaksia tekemällä! Lihaskuntopostauksia tule kyllä jatkossa :)

Ellen, pakaroille on hyviä sellaset kontallaan jalan vienti taakse tai sivulle koukussa ja joustot. Mun lemppari on selällään lantion nostot niin että jalat on laudan päällä ja ylhäällä pakarat rutistetaan yhteen ja paljon joustoja. Sitte ihan kyykyt ja askelkyykyt ja pakaralaitteitakin löytyy!

heips, se on kyllä ihan totta! Oon huomannu että nää lepopäivät on kyllä keventäny oloa! Muutenki nyt on tullu treenailtua aikalailla aerobista :)

nolol, haha kihlasin tietenkin! :D

hheeidi, kyllä mä juoksen :)

iu, johooo hupsista :D Noo mä kuitenki tänää kirjotin muistiinpanoihin että 'imeväisyyskuolleisuus: kaikki elävänä kuolleet alle 1vuotiaana kuolleet'

heimo (Ei varmistettu)

Joo-o hävettää vähän ..

MAANANTAI ; En päässyt
TIISTAI ; 10min crosstrainer + FAC (p+v+k) + 50 min.
KESKIVIIKKO ; Vatsoja, pakaroita yht 15 min. + 45 min. juoksua.
TORSTAI ; En päässyt
PERJANTAI ; En päässyt
LAUANTAI ; En päässyt
SUNNUNTAI ; Pääsin lomakohteen juoksumatolle jopa 10 min ja polkupyörälle 10 min + vatsoja vähän woopwoop

Nyt kuitenkin olen täällä, ja kohdehan on laskettelukohde jotennnnn viikko laskettelua edessä :) Ylpeänä sitten kerron seuraavan päiväkirjani :)))

Inssu (Ei varmistettu)

Hei olis tosi kiva jos vastaisit mun kysymykseen, joka on parin postauksen takana. Kommentteja siihen postaukseen on tullut 23.

Anna N Foolin (Ei varmistettu)

Pääsiäinen olis vapaa, mutta tehdään yks 'kuutamokeikka' mun kaverin kanssa, todennäköisesti sunnuntaina :-)

Tänään oli 'kevyt' 11-tuntinen työpäivä, ihan lepo pääsiäinen tuntuisi varmaan 12 työpäiväputken jälkeen ihan oudolta ;-)

(mutta mulla on viikko lomaa huhtikuun lopussa Italiassa, ihan vaan kertyneistä ylityötunneista, outletit beware!)

sara.tickle (Ei varmistettu)

heimo, nouuu mäki haluun lasketteleen! Missä te ootte? :)

Inssu, oliko se toi rintalihaskyssäri? vastasin siihe tossa uusimmassa :)

Anna N Foolin, no luojan kiitos on pääsiäinen rennompi ja sulla oottaa italian reissu :) Koitahan jaksaa!

Kommentoi