Huhtikuu on treenikuu

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Kevät, se on täällä nyt! Minulle (ja blogille) kevät tarkoittaa perinteisesti energiaa ja hyvää oloa. Sitä on nyt tarjolla!

Huhtikuussa keskitytään hyvinvointiin ja liikuntaan. Yhdessä TFW:n valmentajien, Petrin ja Johanneksen kanssa kasailtiin teille (ja minulle!) neljän viikon treeniohjelma, joka sisältää toiminnallisia harjoitteita ja juoksutreenejä niin vähemmän liikkuneelle kuin kokeneemmallekin treenaajalle! Ohjelmia tulee blogiin siis monta kertaa viikossa, eli kunnon motivaatiohuhtikuu siis tulossa, jesss :) Nyt kysymys kuuluukin kuinka moni on messissä maanantaina starttaavassa hyvinvointihuhtikuussa (MINÄÄÄ!!!!) ??

Pssst. mikäli teillä tulee mieleen jotain postaustoivetta liittyen näihin huhtikuun aiheisiin (treenaamiseen, ruokaan, hyvään oloon...), niin nyt saa vinkata! :)

top Nike // sweater Vans // tights Lindex // sneakers Puma

 

April is all about well being and active lifestyle. Fresh start for summer, right?! Together with TFW coaches we've planned a great workout program for you guys (functional training and running). There will be sweating in April, starting from Monday!! Who's with me?!

 

Pictures: Kaisa Turunen/Si Moda

xx Sara

Share

Kommentit

Jenppa (Ei varmistettu)

Mua kiinnostaisi ehdottomasti terveelliset ja riittävän monipuoliset ruokaohjeet ihan tavan kuolevaisten aineksista! Ei siis mitään hifihifi- kvinoa-chia-avaruudessakasvatettukaalinlehti- voimaruokia, vaan ihan perus jauhelihaa ja kanaa ja kasviksia yms mitä pienituloisten kotiäitienkin ostoskoriin on mahdollista poimia :)

mystery
Vision One

Tää on niin totta! Ois tosi kiva :)

saratickle
Tickle Your Fancy

Hei mainio idea, otan kopin tästä! Perusjuttuja siis! :)

Mä linkkaan sulle vielä pari omaa lempparia arkireseptiäni, jos et oo näitä vielä nähnyt!

 

http://www.lily.fi/blogit/tickle-your-fancy/ihana-bataatti-inkivaarikeitto

http://www.lily.fi/blogit/tickle-your-fancy/entistakin-helpompi-uunilohi

Rosbe (Ei varmistettu)

Samaa mieltä että ihan perusjuttuja ehdottomasti! Lisäksi ois kiva saada muutamia perusteellisesti kirjotettuja perusjuttuja todella vähän liikkuneelle ja tyypeille jotka ei oikeen tiedä mistä tai miten aloittaa :-)

saratickle
Tickle Your Fancy

Mahtavaa, kiitos ideoista!! :)

Liisa Laukkanen (Ei varmistettu)

Messissä ehdottomasti!! Ihan mahtava juttu! :-) kaikenlaiset vinkit jotka olis helppo vakiinnuttaa arkeen huhtikuun loputtuakin on tervetulleita, niin liikuntaan, ruokaan kuin ylipäätään hyvinvointiin liittyen! Ps. Oot vaan niin motivoiva ihminen ettei sanotuksi saa <3

Venlustiina (Ei varmistettu)

Jep, samaa mieltä oon! Haluaisin myös ite vinkkejä jotka olisi helppo muuttaa elämäntavoiks! :)

saratickle
Tickle Your Fancy

kiitos kiitos!! Mahtavia ideoita! :)

Kkiki (Ei varmistettu)

Mä peukutan ehdottomasti myös noiden ruokareseptien puolesta!! Terveellisiä perus safkoja ja mun mielestä voisi olla myös niitä ehkä joidenkin korvaan heprealta kuulostavia vähän erikoisempia ruoka-aineita sisältäviäkin reseptejä. :-) Täytyy vielä lisätä, että susta saa kyllä tajuttomasti motivaatiota!

saratickle
Tickle Your Fancy

Iisiä ja hepreaa, check!

Kiitos ihan hurjasti :)

mittumaari (Ei varmistettu)

Samaa mieltä pienen budjetin terveellisistä ruokaohjeista, nämä juuri pinnalla olevat trendikkäät ohjeet tuntuvat usein verottovan lompakkoa liiaksi tai sitten korvaavia halvempia vaihtoehtoja ohjeisiin rinnalle joillekkin tietyille ainesosille? Kiitos :) postaus teiän huushollin ruokakuluista kuukaudessa tai esim viikossakin ois aika mielenkiintonen kun ruokavaliosi on niin "puhtaan" oloinen :D komppaan myös noita pieniä terveys vinkkejä - tavoiksi arkeen! Tyyppisiä juttuja

saratickle
Tickle Your Fancy

Terveellistä budjettisafkaa on toivottu nyt paljon! Tosi mielenkiintoinen aihe, johon todellakin aion tarttua! :) 

Kiitos ideoista!

 

Nnn (Ei varmistettu)

Eikää ihan huippua!! Harvoin kommentoin mutta nyt on pakko sanoa että oon niiiin mukana! Just muutama päivä sitte muistelin haikeudella (:D) sun viime vuoden juoksukoulupostauksia, ne oli niin motivoivia ja myös opettavaisia. Pari vanhaa postausta kävin lukemassaki mut tää huhtikuun treenikuu tuli ihan ku tilauksesta, kiiiitooos!

saratickle
Tickle Your Fancy

Oiii miten mukava kuulla! Tervetuloa messiin :) Jes!

P (Ei varmistettu)

MUKANA!!! Kaikki jalka- ja pepputreenit ois huippuja, samoin esim. jotkut ulkona toteutettavat HIITit 8)

saratickle
Tickle Your Fancy

sounds goooooood!

mell (Ei varmistettu)

Voi kyllä!! Oonki tässä kaipaillu jonkinlaista motivaatioboostia alottaa nyt oikein kunnolla se terveellinen elämä. Kiitos Sara, täydellinen ajoitus! Nyt ei ole enää "mitään syytä" laiskotella ;)
Koitan saada perheenikin mukaan!

Kaikki mitä tulee otetaan täällä vastaan! Kuten moni muukin, niin mäkin toivoisin melko simppleitä reseptejä ja erilaisia vinkkejä ravinnon saralle.

Whii en malta odottaa :)

saratickle
Tickle Your Fancy

Jeiii niin mahtavaa, että siellä ollaan innoissaan! :) Iisejä reseptejä, jes!

VF (Ei varmistettu)

Suuntaa antvia ohjeita miten paljon pitäisi tehdä lihaskuntoharjoitteluja ja miten pajon aerobista ? :) kumpaan kannattaisi enemmän käyttää aikaa jos haluaa kiinteyttää kroppaa. Onko esimerkiksi hyödyllistä tehdä 30 min alkulämmön ennen punttia, vai lyhyempi pätkä ja puntin jälkeen? Vai aerobinen kokonaan omalle päivälle, esim tunnin reipas kävely?

saratickle
Tickle Your Fancy

Mä voin jo tähän vastata, että suosittelen jakamaan nää treenit eri sessioille. Omalla kohdalla ainakin toiminut se, että voimapäivät ja vauhdikkaammat treenit eri päivinä! Selkeetä mielelle ja kropalle.

Mutta paneudutaan näihin tarkemmin sitten myöhemmin! :)

Jansson (Ei varmistettu)

I'm in, kuulostaa superilta!! :-) Mua on vähän alkanut pelottaa lähiaikoina, kun viime lenkeillä vasen polvi on alkanut vihaiseen sävyyn ilmoittelemaan itsestään. Toivon todella, että tää oli joku ohimenevä kiukkukohtaus ja että pääsen toteuttamaan treeniohjelmaasi. Kaiken lisäks muutan huomenna keskuspuiston kupeeseen, joten puitteet on ainakin kohdillaan..

saratickle
Tickle Your Fancy

Keskuspuisto! <3 Mahtavaa että oot mukana. Jalan kanssa nyt vaan rauhassa eteenpäin. Pidä taukoa jos vihottelee ja muista kehonhuolto! :)

Jansson (Ei varmistettu)

Ja hei nyt tuli mieleen, et muistan lueskelleeni joskus, että sulla oli myös ongelmia turpoavan vatsan kanssa. Täällä yks kyseisestä vaivasta kärsivä, joka ei tunnu pääsevän siitä millään eroon..

miffa.s (Ei varmistettu) http://www.miffas.com

Jes jes treenikuu kuulostaa niin hyvältä. Tässä on taas ollut reissailua ja kipeilyä muutamat viime viikot niin sellanen kunnon ruotuun paluu innostaa (kohta voiskin lähteä salille...) ja mikäs olis sen parempaa kun valmis treeniohjelma :) Juoksutreenit kuuulostaa varsin buenolta, koska on tässä jo jonkun aikaa ollut tarkotus taas siirtyä lenkkipoluille, mut jotenkin kynnys on kamalan suuri. Jalka on aavistuksen romuna ja sitä tietää, että pitäis alottaa taas iisisti eikä rohmuta heti mitään kunnon pitkiksiä vanhasta tottumuksesta, mut jotenkin päälle on kamalan vaikea hyväksyä mitään muutaman kilsan hölkyttelyjä... Heheh itse asiassa tässähän vois olla jopa postaustoiveen poikasta, miten saada pääkoppa hyväksymään "hissuttelutreenit" pitkän tauon jälkeen, johtu se sitten loukkaantumisista tai jostain muista syistä :)

saratickle
Tickle Your Fancy

Maltti on valttia! Jalat on olleet romuna joskus täälläkin ja ne ei parannu täysiä treenaamalla. Rauhassa liikkeelle vaan ja kävelylenkkejä kylkeen! :) Otetaan nämä ideat muistiin myös!

hansssu (Ei varmistettu)

JES, mukana ollaan!! :)

Carpo (Ei varmistettu)

Moi ja kiitos upeasta ja positiicisesta blogistasi! :) Musta olis mahtavaa saada vinkkejä miten ujuttaa treeniä arkeen kiireessäkin (ja myös miten motivoida itseään tähän :D). Esim kiireisen treeniviikko, ja vielä mielellään ilman salia. Muakin kiinnostaisi puhdas budjettiruoka ja monipuolinen kasvisproteiinilähteiden käyttäminen ruuassa. Haluisin joskus tehdä poikaystävällekin maistuvaa kasvisruokaa, kun tähän mennessä häneltä on tullut enimmäkseen vaan ituhippikommentteja. :D ai niin ja vielä treenistä, sähän olet juossut puolimaratoneja? Niistä olisi kiva kuulla enemmän, en varmaan ole ainoa joka on ilmoittautunut täksi kevääksi sellaiseen. Just että mitä harjoittelussa kannattas painottaa, matalan sykkeen lenkkejä vai mitä.

saratickle
Tickle Your Fancy

Kyllä me sun poikaystävä vielä kasvisruokaa saadaan syömään! :D Kiitoksia ideoista, muistiin menee :)

Emmi / Me Time (Ei varmistettu) http://www.metimeemmi.com

Jes, kuulostaa huipulta! :) simppelit arkiruokaohjeet kiinnostaisivat täälläkin ja lisäksi se, miten eri lajeja/treenejä kannattaisi yhdistellä. Treenaan myös TFW:llä, mutta nyt kevään tullen satunnainen lenkkeily kiinnostaisi myös, samoin kuin jooga tai joku muu rauhallisempi laji tasapainottamaan kovaa treeniä!

saratickle
Tickle Your Fancy

Kiitti Emmi! Ehdottomasti tsekataan jotain rauhallisempaa ja tasapainottavampaa menoa myös :) Nähdään treeneissä!

hellou (Ei varmistettu)

Miten päästä eroon sokeririippuvuudesta?
Ja pepputreeni ohjeita:)

saratickle
Tickle Your Fancy

check ja check! :))

Vierailija (Ei varmistettu)

Oijjoi kuullostaapas hyvältä!!

Sulla on musta tosi hyvä asenne kaikkeen hyvivointiin liittyvään. Oon vaan miettinyt, että voisko blogissa olla fyysisten hyvinvointi juttujen lisäksi henkiseen hyvinvointiin liittyviä pohdintoja? :&gt;
Olis mielenkiintosta tietää, että kun elämässä sattuu oikeesti jotain vaikeeta, tai jos oma mieli syystä tai toisesta on kovin synkkä, niin miten sellaisessa tilanteessa omaa hyvinvointia voisi edistää - muutakin kuin urheilemalla ja syömällä oikein.
Itselläni esimerkiksi on suuria kehonkuvaongelmia siitä huolimatta, että syön terveellisesti ja liikun paljon. Vaikka tietää olevansa just hyvä näin, niin oma ajatusmaailma ja tunteet eivät vastaa todellisuutta. Osittain koen kriittisyyden kumpuavan sosiaalisen median kauneusihanteista, osittain vain omasta huonosta itsetunnosta.

Mieli on aika kimurantti juttu. Oot varmaan samaa mieltä siitä, että sitäkin täytyy hoitaa jotenkin? :&gt; olisin kiinnostunut kuuleen just sulta vinkkejä tähän, koska vaikutat olevan tosi sinut itsesi kanssa.
Sun blogi on yksi mun lemppareista, koska siitä tulee vaan niin hyvä fiilis. Jatka siis samaan malliin!

saratickle
Tickle Your Fancy

Tärkeä aihe! Tämä laitetaan myös ylös. Kiitos kun jaoit vinkin! :)

Ja kiitos hurjasti sanoistasi! Ihana!

Henriikka7 (Ei varmistettu)

Kiinnostaisi saada vinkkejä treenistä palautumiseen ja venyttelyyn liittyviä juttuja sekä tehokkaita hiit-treenejä kahvakuulalla. :) ja tietysti treenipäiväkirjaasi olisi kiva nähdä taas useammin.

saratickle
Tickle Your Fancy

jes jes! Nämä pistetään muistiin, KIITOS!

Kevät tytsy (Ei varmistettu)

NOPEITA ja tehokkaita hiit treenejä sekä vatsatreenejä. Terveellistä sapuskaa, meikä ainakin kaipaisi salaatti reseptejä sun muita quinoasta ...kanaan. Ja vinkkejä litteään vatsaan ainaisen turvotuksen sijaan. JESSS!

saratickle
Tickle Your Fancy

check!!! :)

Marimariam (Ei varmistettu)

Mä oon NIIIIN mukana!!
Eka puolimaraton kesällä tulossa, joten kaikki kehonpainojutut on tervetulleita (pikkuhiljaa on luovuttava niistä kovimmista salikolisteluista.. :D)
Ja ruokainspiraatio-postauksia. Sekä aamu-/välipaloista että pääruuista. :)
Yesh!

Elisabet.k (Ei varmistettu)

Täällä ollaan kyllä messissä!! Ootan kyllä innolla! Sun täällä jakamia treenejä teen usein ja oon kyllä tykänny tositosi paljon, kiitos niistä:)

Ninnu_88 (Ei varmistettu) http://www.libido.fi

Jes! Messissä ollaan! Ruokavinkkejä erityisesti odotellessa.

Kommentoi

Ladataan...