Kahden viikon treenit

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Tämmönen meininki ollu kaks viikkoa

MA: crosstrainer 30min + crossfit + vatsa

TI: Aamulla: crosstrainer 30min + kädet + crossfit + vatsa. Illalla: lenkki 1h 10min

KE: lenkki 1h 40min

TO: crosstrainer 30min + crossfit + kädet + vatsa

PE: -

LA: -

SU: -

MA: crosstrainer 40min, crossfit,kädet, vatsa

TI: lenkki 1h20min

KE: crosstrainer 30min, kädet, crossfit, vatsa

TO: vesijuoksu 1h

PE: -

LA: -

SU: lenkki 1,5h

Crossfitillä tarkotan nyt niitä minuutin maksimitoistosarjoja. Sen tyylistä settiä mitä oon pistäny blogiinki videona :) Mitenkäs siellä liikuttu?

T.Sara

Share
Ladataan...

Kommentit

veera (Ei varmistettu)

miks treenaat vaan käsiä ja vatsoja? :o

veera (Ei varmistettu)

miks treenaat vaan käsiä ja vatsoja? :o

Suz (Ei varmistettu)

veera: Eikö sun mielestä juokseminen vaikuta muualle kroppaan mitenkään?

veera (Ei varmistettu)

ei juokseminen lihasta kasvata....:D tai kun salilla oli vain käsi ja vatsaliikkeitä. että miksi ei salilla muita?

bee (Ei varmistettu)

MA: spin 45m + TRX 30m + vatsa
TI: spin 45m + jalat 30m + vatsa
KE: -
TO: spin 45m + TRX 30m + vatsa
PE: spin 45m + jalat 30m + vatsa
LA: spin 1hr + vatsa
SU: -

olkapäät tosi huonossa kunnossa niin lääkärin mielestä ei pitäisi tehdä mitään käsi treenejä :( sen takii 'hieman' yksipuoliset treenit... oisko mitään vinkkejä mitä voisin lisätä?

becci (Ei varmistettu)

I know that now is not the issue, but what are your favorite blogs ?
I am interested.. :D

dre (Ei varmistettu)

Tuli mieleen tosta cross fitistä että ootko kokeillu ihan sellasta 'tuntia', tai en tarkalleen ottaen tiedä edes miten kyseistä lajia harrastetaan että onko mitään ohjausta edes. Mutta siis jos olet kokeillut niin millasta oli?

Omat reenit:

Viime viikko meni aikalailla ohi iltavuoron takia mutta silti

to: cross trainer 30 min, kahvakuula 45 min
la: lenkki juosten n. 1h
su: cross trainer 20 min, kuntosalilla selkä + ojentaja + hauis + rinta

tänään eli ma : cross trainer 20 min + olkapäät + vatsa-pakara jumppa

emb (Ei varmistettu)

voi veera veera kyllä juokseminenkin lihaksia kasvattaa, ehkei niin nopeasti kuin sali treeni, mutta ihan kunnon treenin lihaksetkin saa juostessa!

Suz (Ei varmistettu)

Mä ainakin mieluummin kasvatan ja vahvistan jalkojen lihaksia juoksemalla, ei siihen tarvitse salitreeniä lisäksi.

sannuli (Ei varmistettu)

Aerobinen liikunta ei kasvata lihasmassaa vaan ennemmin kuluttaa sitä. Ja jos nyt joku ei tiennyt niin juoksu on aerobista.

Eiköhän tuossa crossfitissä tule myös jaloille niitä lihaskuntoliikkeitä :)

crossfittaaja-niina (Ei varmistettu)

Älä kirjoita tekeväsi salilla Crossfittiä kun lajista et tiedä mitään . Ei todellakaan ole minuutin sarjoja... (sitä ei kyllä edes pysty tavallisella salilla suorittamaan.) Suosittelen googlaamaan lajin ja kokeilemaan ihan oikealla Crossfit-salilla ennen kun huutelet tekeväsi 'crossfit-treeniä'. Todella harhaanjohtavaa ja loukkaavaa tuota oikeaa kuningaslajia kohtaan!

irisk (Ei varmistettu)

Joo ei siel lenkillä kyl jalkalihaksia KASVASTETA, niin ku moni näyttää luulevan :)

Emma (Ei varmistettu)

Moi!

Haluisin kuulla minkälaista loikkatreeniä teet, millaisia loikkia ja kuin pitkiä sarjoja? Koitin ettiä blogista mutta en löytäny olitko jo jossain kertonut. :)

Teetkö aina tasavauhtisia lenkkejä, vai teetkö joskus nopeampia lenkkejä tai intervallia?

Kiva blogi, sulla on kiva tyyli niin kirjottaa kun pukeutuakin!

Kesäpeikko (Ei varmistettu)

Kropastakin näkee, että kyllä muutakin kuin käsiä treenataan;) crossfit oli mukana monta kertaa! En nyt muista missä, mut Sara oli aiemmin jo todennu tekevänsä crossfit-tyyppistä treeniä, mutta enpä itsekään jaksaisi joka kerta kirjoittaa 'tyyppistä' joka väliin. Pääasia että pysyy kärryillä mitä on tehny, I guess?;)
itse en ole tehnyt juuri mitään, kesä, jäätelö ja pullot rommia!! Kai tässä pitäisi pikkuhiljaa itsekin ryhdistäytyä:D

nestori (Ei varmistettu)

onko sulla instagram?:)

ella (Ei varmistettu)

tosta hampaidenvalkaisupostauksesta.. :) mitä jos siinä tarkastuksessa tosiaan sit löytyykin reikiä? paikataanko ne vai jätetäänkö valkaisu tekemättä ja sitten pitääkin ostaa uus setti jos sen valkaisun haluaa? hehe, kävi niin houkuttelee toi tarjous!

ida (Ei varmistettu)

Haluaisin päästä hyvään kuntoon ja oon yrittänyt alottaa juoksemisella mutta mua rupee pistämään niin kovaa että en pysty jatkamaan..?

Sita (Ei varmistettu)
miiie (Ei varmistettu)

crossfit on paljon muutakin kuin minuutin sarjoja ;)

Kommentoi

Ladataan...