Liikuntapäiväkirja vk 23

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Sunnuntai, se perinteinen liikuntapäiväkirjojen julkaisupäivä! Meikäläinen on taas juossu koko viikon, saa nähdä millon alkaa kyllästyttämään, ei ainakaan vielä :)


www.nike.com

__________________________________

LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA VK 23


MA: -

TI: juoksulenkki 1h (10km)

KE: juoksulenkki 1,5h (15km)

TO: juoksulenkki 1h (10km)

PE: pyöräilyä 40min, siivousta 5h

LA: juoksulenkki 1h (10km)

SU: juoksulenkki 1h (10km)

__________________________________

Mitenkäs teillä menny tää viikko liikuntojen suhteen? :)

PS. joku lukija kertoi käyneensä Tukholman maratonilla, olisi tosi kiva saada vähän jonkunnäköstä treenaamispäiväkirjaa tai vinkkejä maratonin juosseilta!

PPS. huomisesta starttaa käyntiin taas parinkuukauden mittanen sihteerin ura, nyyhkis. Tätä lomailua kun ois voinu harrastaa vaikka pitempääkin.

T.Sara

Share
Ladataan...

Kommentit

nimetön29191919 (Ei varmistettu)

paljon painat kun oot niin laiha?

nimetön29191919 (Ei varmistettu)

paljon painat kun oot niin laiha?

sara.tickle (Ei varmistettu)

nimetön, mä olen ihan normaalipainonen :)

Jyri Väätäinen / Mediablogi (Ei varmistettu)

Mihin sie oot nyt sensuroinut, en ole mitään mainostanut? Sanoin vain kauniiksi ja ilmoitin asiasta, ettet suutu minun automatisoituun valvojaan Akismetiin. :)

sara.tickle (Ei varmistettu)

Jyri Väätäinen, en ole ilmaissut kiinnostustani yhteistyöstä mediablogin kanssa? siksi poistin kommentin :)

nipa! (Ei varmistettu)

Heiii!
10.6. postaukseen sulle kirjoittelin mutta en ollut varma vastaatko niihin enään, joten laitetaan tänne.
Mistä noi sun siskon shortsit ja toppi on? :)

Jyri Väätäinen / Mediablogi (Ei varmistettu)

Voin toki palauttaa kommenttisi sieltä Akismetin roskajonosta jos haluat. :)

mariina (Ei varmistettu)

Ma: Pace60 +hyötypyöräily
Ti: Pace45 +hyötypyöträily
Ke: - (pyöräily)
To: -
Pe: Juoksulenkki 50min 7km
La: Pace45
Su: Juoksulenkki 40min 6km +hyötypyöräily

randomkisu (Ei varmistettu)

en tajuu miks miun kommentit ei ikinä tuu tänne :D
no kuitenki, meitsil on ihan kovisolo ku tein uuen huippulenkin yks päivä, menin n. 13 km ja 1,5tuntii :D! ekaa kertaa noi pitkää, jee :)
ja oon alottanu tekee sitä siun joskus laittamaa vatsalihastreenii :D

Anna N Foolin (Ei varmistettu)

Mulla liikunta on mennyt ihan pieleen vappua edeltäneestä viikosta asti. Flunssa iski, parani melkein, lähin Lontooseen ja heti kun pääsin sieltä (5 päivän matka) se tuli takas. Nyt se on vähän helpottanut ja eilen klubbailu oli niin ihanaa että tanssin valomerkkiin asti joka tarkoittaa reilusti perustellisempaa workoutia kun mun 7 km lenkit ;-)
Eli ehkä sitä voisi taas alkaa lenkkeillä :-)
Tsemiä töihin, mä taas lasken päiviä mun juhannuksen jälkeen alkavaan lomaaaaaan!

vg (Ei varmistettu)

mistä tulee perpa? :D

Jyri Väätäinen / Mediablogi (Ei varmistettu)

Näköjään oli joku muu, joka halusi blogiasi minulle suositella. Kirjoitin blogistasi jutun ja blogissani käy yli 26 000 joka kuukausi, toivottavasti moni huomaa.

http://hpguru.net/muotiblogi-vei-mukanaan/ - Kaikkea hyvää sinulle ja pitkää ikää blogillesi, toivottavasti ei haittaa, jos lainasin lähteellä yhden kuvan blogistasi. Kerro sähköpostilla, jos et mielellään haluaisi kuvaa itsestäsi tuonne.

en keksi koskaa viisasta nimimerkkiä (Ei varmistettu)

ma: bodypump 60min, bodyattack 60min

ti: aamulla bodypump 60min, ja illalla piti mennä vaan attackkiin, mutta sitä ennen oli puolen tunnin pumppi, joten menin siihen..

ke: noin. tunnin juoksulenkki

to: bodyattack ja puolen tunnin steppi

pe:-
la-
su-

Tulin kipeeks, ni liikunnat jäi vähäseks.. :/

pakko jatkaa.. (Ei varmistettu)

.. outo tyyppi toi jyri.. tsekkaas toi linkki.. :OO

tuuli.. (Ei varmistettu)

Itse liikuin viime viikolla seuraavanlaisesti:

Ma: -
Ti: sali 60min
Ke: intervalli juoksua 1h15min (n. 10km)
To: juoksu 10km (1h) ja sali kevyttä lihaskuntoa 1h
Pe: -
La: -
Su: juoksu 13km (1h20min)

lady baba (Ei varmistettu)

moi lady gaga

esko55888 (Ei varmistettu)

oot mielettömän LAIHA!!! tuli mieleen vähän aikaa jo sitten, että seurusteletko sä vielä?!

esko55888 (Ei varmistettu)

oot mielettömän LAIHA!!! tuli mieleen vähän aikaa jo sitten, että seurusteletko sä vielä?!

miisku (Ei varmistettu)

'lady baba (vierailija) | 14.6.2010 klo 08.50

moi lady gaga
'
HAH :D Muaki on jotku sanonu Lady Gagaks ku mulla on kans tollaset samanlaiset hiukset mitä sulla :DD

Tupula (Ei varmistettu)

Mä oon alkanut nyt käymään aamusin 45minsan reippaalla kävelyllä ennen töitä, ja muutaman kerran jälkee huomaa jo eron! On paljon virkeempi olo töissä ja ihana aamulla kelailla vaa omia ajatuksia yksin :)

Ma: Salitreeni 70min
Ti: Futisreenit 90min
Ke: Kävelylenkki 45min
To: Kävelylenkki 45min + Futispeli 90min
Pe: -
La: Salitreeni 70min
Su: Futisreenit 90min

... (Ei varmistettu)

hyi, inhoittava tuo mediablogin teksti susta :s.:S:S:S:S

Anko (Ei varmistettu)

Mistä voi lukee sen sun vatsalihastreenin? Voisin alottaa kuntoilee vatsaakin :D
Mun viikon urheilut äi vähäiseksi: n 1h juoksulenkki pientä metsäpolkua pitkin :D (se oli kyllä haastavaa)

sara.tickle (Ei varmistettu)

nipa, oi katos sori. johannan toppi on zarasta ja sortsit kirppikseltä

jyri väätäinen, mä enymmärrä yhtään mitä puhut :D

randomkisu, vau! kuulostaa hyvältä :)

Anna N Foolin, mä muistanki ku puhuit että flunssa on vaivannu jo pitempään :/ toivottavasti tuut nyt oikeesti kuntoon! kiitti kovasti ja hauskaa lomaa :)

vg, :D no niin kaukaa että ei mitää järkeä. lähti joskus jalkapallopiireistä toi lempinimi ja sain kuulla siitä myöhemmin ja sitte se vaan jäi

jyri väätäinen, juu tais olla joku muu sitten!

en keksi koskaan.., paranehan pian! :)

pakko jatkaa, ... mä en kyllä myöskään suoraansanottuna tajunnu ihan kaikkea :D

lady baba, moi raimo

esko, en ole!!!

miisku, aijaa :D noo mua on sanottu vaikka mikskä!

Tupula, voi vitsi! mä tiedän se piristää kummasti. kun jaksais iteki alottaa :)

Anko, liikuntajuttuja löytyy ainakin liikunta-tunnisteista ja sitten labels or love-blogista!

feamel! (Ei varmistettu)

http://3.bp.blogspot.com/_tCex83o09C4/SiLRkz2TrTI/AAAAAAAACUM/dFfOi00L3XQ/s1600-h/DSC01755.JPG < näytätpä hassulta tossa, pikkusara <3 mut tykkään sust ku oot niin ihanan rento ja rempseä vaikkei sun tyylis pahemmin iskekkään

johnmayer (Ei varmistettu)

Seurusteletko sä vielä?

johnmayer (Ei varmistettu)

Seurusteletko sä vielä?

? (Ei varmistettu)

Pakko kysyä ootko oikeesti miettinyt tota sun liikunnan määrää? ei vaikuta kauheen terveeltä kun olet noin laiha.. kannattaisi miettiä millaista esikuvaa annat tän blogin lukijoille.. et mielestäni ainakaan tervettä.

heh! (Ei varmistettu)

Ootko huomannut että joku on pikkasen kiinnostunut sun seurustelustas? =D Hyvähän se on välillä vaihtelun vuoksi vaihtaa sitä nimimerkkiä..=)

Tiu (Ei varmistettu)

'Pakko kysyä ootko oikeesti miettinyt tota sun liikunnan määrää? ei vaikuta kauheen terveeltä kun olet noin laiha.. kannattaisi miettiä millaista esikuvaa annat tän blogin lukijoille.. et mielestäni ainakaan tervettä.
'

Kaikki ei liiku siks että haluais laihtua! On olemassa myös asia nimeltä liikunnan ilo ja se, että haluu pitää itestään huolta. :D Ja toi on ihan normaalitreenimäärä ihmiselle, joka tykkää tosi paljon liikkua ja on tottunu liikkumaan paljon! Ei se meinaa automaattisesti sitä et haluais itestään anorektikon jos treenaa melkein joka päivä. :D

suspe (Ei varmistettu)

Kerrat: 4 - 6 x viikko
Määrät: 80 - 100 km / viikko 60 - 70 km / viikko
Rytmitys: 2 viikkoa 1 viikko
Ma. Peruskestävyys Peruskestävyys
VL - kevyt 10 - 12 km TV- kevyt 10 – 14 km
välillä rentoja kiihdytyksiä syke alle aerobinen kynnys
+ hyvät venyttelyt + hyvät venyttelyt
Lihaskunto

Ti. Peruskestävyys Lepo
TV- kevyt 8 - 12 km
syke alle aerobinen kynnys
+ hyvät venyttelyt
+LIHAKUNTO

Ke. Vauhtikestävyys Vauhtikestävyys
Verryttely 3 km Verryttely 4 km
TV - rento 12 - 15 km TV- rento 10 - 12 km
syke kynnysten välissä syke kynnysten välissä
+ kunnon lihaskuntoreeni(1,5h) + kunnon lihaskuntoreeni (1,5h->)

To.. Peruskestävyys Lepo
TV- kevyt 8 - 12 km
syke alle aerobinen kynnys
+ hyvät venyttelyt

Pe. Lihaskunto Peruskestävyys
TV- kevyt 10 – 14 km
syke alle aerobinen kynnys
+ hyvät venyttelyt
+lihaskunto

La. Vauhtikestävyys Peruskestävyys
Verryttely 3 km TV- kevyt 10 – 14 km
TV- reipas 8 - 12 km syke alle aerobinen kynnys
syke alle anaerobinen kynnys + hyvät venyttelyt
verryttely 3 km +lihaskunto

Su. Peruskestävyys, pitkä Peruskestävyys, pitkä
TV- erittäin kevyt 25 - 28 km TV- erittäin kevyt 24 - 26 km
syke alle aerobisen kynnyksen syke alle aerobinen kynnys
+ hyvät venyttelyt +hyvät venyttelyt
+lihaskunto

Tossa on mun pk-kauden reeniohjelma.. Eli reenaan tolla syyskuusta helmikuuhun, jolloin kilsoja tulee lisää 20-40km/vk

suspe (Ei varmistettu)

oho, meni näköjään vähä pieleen tossa siis on kaks eri viikkoo peräkkäin, eli ma1 lenkki on 10-12km ja ma2 12-14km.. jne :D

? (Ei varmistettu)

'Kaikki ei liiku siks että haluais laihtua! On olemassa myös asia nimeltä liikunnan ilo ja se, että haluu pitää itestään huolta. :D Ja toi on ihan normaalitreenimäärä ihmiselle, joka tykkää tosi paljon liikkua ja on tottunu liikkumaan paljon! Ei se meinaa automaattisesti sitä et haluais itestään anorektikon jos treenaa melkein joka päivä. :D'

tiedän kyllä todella hyvin liikunasta ja sen tuottamasta hyvästä olosta! olen itsekkin treenannut 9 kertaa viikossa. mutta tiedän myös mikä haitallinen vaikutus voi olla todella hoikalla ja paljon treenaavalla tytöllä, joka pitää suositussa lehdessä blogia. kun se on vaan fysiologinen fakta ettei kaikki pysty ikinä näyttämään samalta kuin sara, olematta anorektinen! kokemusta on! Ja hänhän blogissaa ilmaisi kuinka on laihtunut paljon juuri liikunnalla! joten mietin vain kuinka moni bloginlukija haluaa myös näyttää ja pyrkiä samaan. aina vaan ei ole lopputulos yhtä hyvä! toivon vain että sara voit oikeasti hyvin. olet kyllä kaunis tyttö enkä kirjoita tätä pahalla, lähinnä olen huolissani.

Anskuasd (Ei varmistettu)

Päätinpä kommentoida ekaa kertaa, vaikka lukenut olen jo pitkään :) Joidenkin älynväläykset vaan ottaa päähän, vaikkei ne itseeni liity mitenkään :D

'Pakko kysyä ootko oikeesti miettinyt tota sun liikunnan määrää? ei vaikuta kauheen terveeltä kun olet noin laiha.. kannattaisi miettiä millaista esikuvaa annat tän blogin lukijoille.. et mielestäni ainakaan tervettä.'

Jos nyt miettii liikunnan määrää, niin ei ne taida Saralla mitenkään epäterveellisen paljon olla. Eihän tuossa menneenkään vkon ohjelmassa lopulta ollut kuin reilu 6h. Ja mielestäni Sara on joskus aikaisemmin maininnut painonsa ja pituutensa täällä, eikä pituus/paino suhteessa ole mitään vikaa. Jokaisella lukijalla pitäisi kuitenkin sen verran olla järkeä päässä, että tietää jos itsellään menee liian pitkälle. Onhan sara hoikahko tyttö, mutta ei missään mielessä kuitenkaa liian laiha ja/tai 'epäterveellisessä' kunnossa fyysisten ominaisuuksiensa perusteella. Ja lopulta tämä taitaa olla hieman turha aihe jauhaa täällä, myönnän.

Ja sitten, tykkään blogistasi ihan järjettömästi! Tätä on kiva lukea, koska tämä ei ole kuitenkaan pelkkä muotiblogi, vaan useat käsittelemät aiheet täällä kiinnostaa myös mua. Jatka samaan malliin :D Oot terveen näköinen ja kaunis nuori nainen. Opiskeluistasi vielä pikkuinen asia, opiskelet fysioterapeutiksi, haitko silloin lukion+yo-todistuksen perusteella ja mahdatko yhtään muistaa, paljon sait silloin hakuvaiheessa opintomenestyksestä pisteitä? Itseänikin kiinnostaisi kyseinen ala kovasti.

aloittelija (Ei varmistettu)

Voisitko kertoa hyviä 'alavatsalihasten' treenaus liikkeitä? Haluasin treenata pömppiksen pois mutta normaalit vatsalihakset eivät tunnu tehoavan. :s

barbiegames (Ei varmistettu)

This valuable editorial was very useful to read I savored it completely. I'm about now to email it to my collegues to permit them examine this too. Thank you
http://www.dressupgames8.com/flashgames/wedding-dress-up/
http://www.dressupgames8.com/flashgames/girls-make-over/
http://www.dressupgames8.com/flashgames/room-decor/
http://barbie-cooking.dressupgames8.com

Kommentoi

Ladataan...