NIKE SHOOT

Tickle Your Fancy

12h Niken Trendi-lehden kuvauksissa ja personal trainerien armottomassa käsittelyssä. Oli huikee päivä mukavassa seurassa, mutta arvatkaa seittemän kertaa tänhetkinen vireystila

hikeä pintaan!!

Hei fiiliksiä/kommentteja uusista treeniohjelmistani ja kuvauspäivän kuvia tulee tässä lähipäivinä. Nyt mä oon niin väsyny että painun suoraan sänkyyn. Ja ah, aamuyöllä puolneljä heittämään porukat lentokentälle ja toivottamaan heille hyvää Kuuban matkaa. Ei ketuta

 

T.Sara

Share

Kommentit

cup of coffee (Ei varmistettu)

Jes ihanaa että näitä treenijuttuja on taas alkanu tulla! :) Oot tosi motivoiva ja sun blogin lukeminen saa mut nostaa pepun penkistä ja hilautumaan salille niinäki päivinä kun ei ihan hirveesti huvittais! Sulla on mieletön kroppa ja oot muutenkin todella kaunis :)

cup of coffee (Ei varmistettu)

Jes ihanaa että näitä treenijuttuja on taas alkanu tulla! :) Oot tosi motivoiva ja sun blogin lukeminen saa mut nostaa pepun penkistä ja hilautumaan salille niinäki päivinä kun ei ihan hirveesti huvittais! Sulla on mieletön kroppa ja oot muutenkin todella kaunis :)

Be your dream! (Ei varmistettu)

Thumbs up!

:O (Ei varmistettu)

voitko kertoo mikä tää juttu on?:)

mepsu (Ei varmistettu)

Jeee, iso tuuletus niille tuleville treenijutuille! Ihan huippua! Oon seuraillu sun blogia vajaan vuoden ja aina vaan sun jutut on huippuja, saat treenimotivaation nouseen ja oot illan paras piristysruiske postauksines :) Tyttö sinä olet tähti!

PUSSAUSKOPPI (Ei varmistettu)

Voi näyttää aivan mahtavalta! En malta millään odottaa näkeväni päivän tuloksia :).

Ja voin kertoa, että Kuuba ketuttaa täällä valtavasti, sillä en muista milloin olisin kaivannut jotakin yhtä paljon kuin nyt, sillä palattiin sieltä alle viikko sitten. Toivottavasti vanhempiesi matka on yhtä upea! :)

-PUSSAUSKOPPI-
http://huomennamennaanpussauskoppiin.blogspot.com/

karahki (Ei varmistettu)

Mä oon samaa mieltä cup of coffee kanssa! nyt ku sulta tulee (toivottavasti tulee) enemmän liikunta postauksia, niin ne antaa motivaatiota liikunnalle! tsemppii blogiin ja tervetuloa helsinkiin! :D

p.s tavoitteena mulla nytten on juosta Naisten Kymppi kesällä !!

ELLUUU (Ei varmistettu)

Joo nää treenijutut on tosi mielenkiintosia! (: Ittekkin saanu vähän inspistä tohon liikuntaan sun ansiosta! (;

http://ellu-loseyourmind.blogspot.com/

juubelis (Ei varmistettu)

mitäs mitäs :o

dh (Ei varmistettu)

Ootan innolla treenipostauksia :) samaa mieltä jonkun edellisen kanssa, pistät kunnon tsempit muillekkin urheilemaan!
Miinustakin tulee vähän täältä niskaan. älä oo niin salaperäinen :D mua vieläki ihmetyttää ja oon ihan pihalla mitä teet yhdessä niken kanssa ja yleensäkin hesassa! Ens postauksessa toivon saavani vastauksen ;) ei vaan, oot huippu tyttö! <3

label (Ei varmistettu)

tuskin sara huvikseen mitään salaa eiköhän hänellä ole salassapitovelvollisuus niin kauan kuin nike tämän julkistaa, niin ku aina tälläsissä asioissa!

Jennipenni. (Ei varmistettu)

Vau, vaikuttaa mahtavalle :) Nä sun treenijutut on niin inspiroivia.

randomkisu (Ei varmistettu)

vaikuttaa tosi mahtavalle yhteistyöjutskalle, onnee ihan hirveesti, oon niin innoissaa siun puolesta :D (ja pikkasen sillee kadeki :D)

maurr (Ei varmistettu)

Apuapua!!Mitä toi rusketusjuttu on ja mistä saa?!? :D

banaboat (Ei varmistettu)

bananaboattia saa kaupasta

:)) (Ei varmistettu)

onko sulla pidennykset?:o aivan ihana blogi ja IHANAT hiukset! Kaunis oot muutenki:) ja jos sul on pidennykset, voitko tehä postauksen sun hiuksista ja että miten laitat ne noin hienosti ponnarillekin?

&lt;: (Ei varmistettu)

miten pääsit tollaseen? :))

Anki Forsman (Ei varmistettu)

Moikka Sara,
kiitos hyvästä tsempistä!

-Anki

mariamaria (Ei varmistettu)

Hei, onkos noi kengät ne NIKEN free kengät? sellaset mitä nyt on mainostetty ihan hirmusesti.
ajattelin vain kysästä että miltä ne tuntuu jalassa? haluisin testailla mutta täältä korvessa missä asun ni ei ihan helposti urheilukaupoille lähdetäkkään xD
kiitos jos jaksat vastata!

bansku (Ei varmistettu)

Moi! pakko vaan sanoa että oon itse sairastanut anoreksian ja noi kommentit sun syömisestä (että liikut ihan liikaa yms.) on AIVAN asiattomia ! Oon lukenu sun blogeja tosi pitkään, ja oot auttanu mua toipumaan koska rakastan myös liikuntaa ja sulla on selkeesti tosi terve suhde sun kroppaan ja syömiseen :) että suuri suuri kiitos siitä :))

p.s. oot myös yks mun ehdottomista tyyli-ikoneista ;D

Oili (Ei varmistettu)

Kiitos Sara! Oon saanu sun blogin myötä takaisin rakkauteni liikuntaa kohtaan!<3Oon rakastanut liikuntaa aina, mutta olin pari vuotta sitten aika masennuksen partailla enkä liikkunut melkein yhtään! Nyt haluaisin turhat kilot pois, mutta oon pitkään miettiny et mistä aloittaisin. Sun vatsalihas treeni ja muut liikunta postaukset ovat ollut kun potku takapuoleen et nyt liikkeelle. Tästä se lähtee! :D
http://minun-unelmani.blogspot.com/

:O (Ei varmistettu)

mun vanhemmat on ihan varmaa lähteny samalla lennolla kuubaan tänään aamulla !!!! vähä jännä :-)

Sandi (Ei varmistettu)

I have a question about your shoes :) Can you tell me what is a model?

Lucy Allen (Ei varmistettu)

can you tell us about this in english? i love youre blog even though i can only understand the pictures but this is something id love to know about! best, lucy

jkhWFcXvfqtpeLN (Ei varmistettu)

Hi there! Here are my tips for a flat and well toned stomach. I've been doing this since then so iI'm deietinfly sure this will work for you too: (just promise to do this)Good examples of cardio exercises are walking, swimming, aerobics and jogging. Strength training can be done by dumbbells or resistance bands. Few stretches held in place for about 20 seconds.Crunches can be part of your abdominal training but should be limited and certainly shouldn’t be the only part. To most effectively work your stomach area it is necessary to include about 80% rotational work, were you twist your body.Tips to have correct form include: Don’t ever pull on your neck or head. Don’t allow you legs to move, they should remain still and try to keep your belly button pulled in toward the floor throughout the entire move.Basic crunch: Lie flat on your back with your knees bent and feet flat on the floor. Place your hands lightly behind your head for support. Using your abdominal muscles lift your shoulders a few inches off the ground, pause briefly and return to start position. Complete at least one set of 10-12 reps.Standing towel circle: stand tall and hold a small towel (or resistance band) taut overhead. Contract abs and slowly draw a large, wide circle over your head and around your torso with your hands. Keep towel pulled taut throughout. Return to beginning position and reverse the circular direction complete at least one set of 8-10 reps in each direction.Oblique twists with ball: begin by sitting on the ball, walk feet forward until ball is resting under your back-body is now parallel to the floor. Place hands lightly behind head for support. Using your abdominal muscles slowly crunch up lifting your shoulder blades off of the ball and rotate left shoulder toward right hip. Return to starting parallel position and repeat then switch sides.

Kommentoi