Salivideo 3 - Selkä & uudet salikengät

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Salivideo pitkästäaikaa. Hui kun näistä kuvauksistakin on jo aikaa! Mutta hei, tälläkertaa helppo selkätreeni :)

Maastavetoja, kulmasoutuja ja alaselkää pallolla! En tiedä onko vaan minä, mutta tosta alhaalta eestä kuvattuna näyttää kun joustaisin jaloissa maastavedoissa, mutta sitten sivulta kuvattaessa sitä ei näy. En tiedä mikä juttu, mutta maastavedoissa selkä taipuu ja polvet pehmeinä, mutta ei siis joustoa!

Sain perjantaina uudet Nike Freen salikengät. Niin söpön väriset ja kunnon kasarihenkinen kiiltävä pinta. En oo viellä päässy testaamaan, mutta tänään olis tarkotus :)

Tässä tulee vielä hei mun viimeviikon liikunnat

MA: -

TI: -

KE: Spinning 1,5h + vatsoja

TO: Juoksulenkki 1h

PE: Salitreeni 1h15min

LA: Juoksulenkki 1h

SU: -

Mitenkäs siellä on liikuttu?? :) Pistäkää vaikka konkreettisesti hei liikuntapäiväkirjoja kommenttiboksiin!

T.Sara

Share
Ladataan...

Kommentit

emilie (Ei varmistettu)

mä saan kans joululahjaks noi treenikengät. NE ON NIIN IHANAT!!:)

emilie (Ei varmistettu)

mä saan kans joululahjaks noi treenikengät. NE ON NIIN IHANAT!!:)

Nansku (Ei varmistettu)

Aivan ihanat kengät!! :)

http://nanskuu.blogspot.com

tsimbero (Ei varmistettu)

Ihanaa kun laittelet taas liikuntoja!:-) motivoi kun saa lukea sun omia ja jakaa omiaan.
Ma: Bodypump 60min, pyöräily 15min
Ti: Bodypump 60min, pyöräily 15min
Keskiviikko: -
Torstai::Bodypump 60min, pyöräily 15min, crosstraining 10min
Perjantai: -
Lauantai: Bodypump 60min, crosstraining 6min, pyöräily 15min
Sunnuntai: Powerhoop 20min

Vähä liian lihaskuntopainotteista viime viikko mutta tämä viikko taas sitten vähän monipuolisemmin :j

laurianne (Ei varmistettu)

ma: -
ti: Pump 60 min
ke: body step 60 min
to: Hot jooga 80 min
pe: Body step 60 min
la: agility 70 min
su: Core 30 min + pump 60 min
Joka päivä tulee kanssa käveltyä se tunnin verran koiran kanssa, niin siitä vähän hyötyliikuntaa :)

anonyymi (Ei varmistettu)

Haha tää ei nyt kyllä mitenkään liity liikuntaan tai millään tavalla tähän postaukseen, MUTTA tiiätkö miksei Johanna (sun siskos) ole postaillut nyt ollenkaan? :((

Siiriliinu (Ei varmistettu)

Hei mistä noita kenkiä löytyy?? Pakko saada!

http://siiriliinu.blogspot.com/

Iltsu (Ei varmistettu)

Moi!
Ihanan väriset kengät! :)

Muuten, on pakko laittaa tää ku, etkö ookki sanonu joskus, että oot halunnu tämmösen pannan http://www.stylebytyra.com/en/artiklar/jewelry/hair-jewelery-pearls.html

Jos et, ni mun mielestä sopis sulle täydellisesti, sun tyyliin sopiva! :)

http://ilsu-whatshappening.blogspot.com/

reea (Ei varmistettu)

ostin itekkin just vähän aikaa sitten noi kengät mut valkosina, aivan parhautta <3

Yökötti (Ei varmistettu)

Onks sul 3 treenipaitaa päällekkäin. Vai mikä musta ja punainen sul on alla

Yökö (Ei varmistettu)

Onks sul 3 treenipaitaa päällekkäin. Vai mikä musta ja punainen sul on alla

emilia (Ei varmistettu)

Jeijj ihanaa et oot ruvennu postaa taas hiukan tiuhempaan tahtiin. :--) Hei luin että oot testannu zumbaa viimeinkin, fiiliksiä haluisin kuulla? Iskikö/ei? Jaaaa loppuun vielä munkin liikunnat:

ma: reipas kävely 1h
ti: sun kotitreenivideoita 1h (superkiitos muuten niistä, pelastanu mun liikuntoja ku paikkakunnan ainoo liikuntakeskus meni konkkaan...!!)
ke: uinti 45min
to: kuntosali 1h
pe: reipas kävely 1h
la:-
su: hiihto 1h

mmira (Ei varmistettu)

Ai että tykkään lukea muiden blogeista näitä liikkumisjuttuja, koska vaikka ite oon ihminen joka tarttee mielenterveyden pysymiseksi hyvänä niin liikuntaa hirveesti niin motivaatio on tosi usein hukassa varsinki tällein pimeellä talvella (jos tätä semmoseks voi kutsua..)! Niin tämmöset postaukset motivoi paljon :) Omat liikkumiset tosiaan ollut taas viimeaikoina hieman vähissä mutta jospa tää tästä taas..

cha (Ei varmistettu)

voi että kun on namin väriset kengät! :D tekis mieli melkein syödä!

tuollapa alhaalla mun viimeisimmät liikkumiset :)
http://delalevu.blogspot.com/2011/11/ah-hiljaisuutta.html

aa (Ei varmistettu)

Millon meinasit tehdä sen kulttuurituotanto postauksen?=)

Ele (Ei varmistettu)

Mä liikuin viime viikolla aika vähän verrattuna normaaliin.

Ma: 1 h 13 min kävely (töihin) + 9 km pyöräily
Ti: Pyöräily töihin ja takaisin yht. 17 km
Ke: Pyöräily töihin ja takaisin yht. 17 km
To: -
Pe: Firman pikkujoulut
La: Krapula
Su: Pikkujoulut ja syöpöttelyä.

http://www.evitalehti.fi/blogit/endorfiinikoukussa

sanni-juulia (Ei varmistettu)

MA: spinning 30 min, rvp 30 min+ bodystep 1h
TI: hiphop 1h 15 min
KE: spinning 45 min, kahvakuula 30 min+ showtanssi 1h 15 min
TO: crosstraining 20 min, rvp 30 min, bodypump 60 min, sisäpyöräily 30min+ salsa latin 1h
PE: bodypump 35 min
LA: spinning 30 min, kuntosali 45 min, sisäpyöräily 20 min
SU: -

Semmosta siis täällä

Mira (Ei varmistettu)

Mistä ostat noi sun kaikki urheilukamat? voisitko esitellä ne kaikki jossain postauksessa?:)

hei (Ei varmistettu)

Hei! onko se 20% alennus annikalle makersiin viel voimassa ? siis sun blogi alennus?

Zam (Ei varmistettu)

Hei, oisko muuten hyvä jos sulla ois sellanen napatoppi? Niin näkis paremmin eri lihakset jotka työskentelee............ ja vois alkaa tehdä enemmän mieli samanlaista sixpäkkiä.... kesäolympialaisten aikaan mulle käy aina niin mut ne kisat menee niin nopeesti ohi.....

liikuntaaaa (Ei varmistettu)

Ma: BodyAttack + vatsat
Ti: BodyCombat
Ke: BodyPump
To: BodyBalance
Pe: -
La: -
Su: BodyStep + BodyPump

SVM (Ei varmistettu)

Ma: Juoksulenkki
Ti: Juoksulenkki + vatsat
Ke: -
To: Lihaskunto
Pe: -
La: -
Su: Juoksulenkki + venyttelyt + vatsat

Joka päivälle tulee koiran kanssa lenkkiä + työmatkakävelyt. Pe-la yönä tuli tanssittua baarissa joten menköön sekin kuntoilusta :D

clear (Ei varmistettu)

Munkin olisi korkea aika hankkia uudet salikengät.. alennusmyyntejä odotellessa :)

Ma: Spinning 30min
Ti: kahvakuula 45min + lihaskuntotunti 30min
Ke: spinning 30min + lihaskuntotunti 30min
To: spinning 30min + vatsalihastunti
Pe: -
La: -
Su: hölkkälenkki 1h

vähän ehkä liian yksipuolinen viikko mutta sillä nyt mentiin.

Julia (Ei varmistettu)
ri (Ei varmistettu)

Hei oon miettiny kuin noi sun pidennykset toimii aktiivisen urheilun kanssa? Kun oon selaillu kaikkia hiuspidennys-sivuja ja siellä sanotaan, että niitä sais pestä tyyliin 1-2/vko, ja musta se kuulostaa lievästi kauheelta :D Varsinkin ku huhkii menemään pää hiessä treeneissä melkein joka päivä ja sit niitä ei sais pestä. Käytän ite clip-oneja sen takia. JOTEN kestääkö ne lsulla ähes päivittäistä pesua? Vai meetkö esim. kuivashampookikkailulla? :)

minä (Ei varmistettu)

Missä käyt treenaa? Et millä salilla ku käyt ilmeisesti siel ryhmäliikunnois? ja paljo maksaa jäsenyys?

maria (Ei varmistettu)

noi kengät on ihanat, itelläni pinkit samanlaiset!

sara.tickle (Ei varmistettu)

Vitsi te ootte treenannu hyvin!! Hyvä tytöt!! :) Nää motivoi ihan tosi paljon mua

vastaan taas kaikille tälleen yhteisesti. Nää kengät on Nike Storesta 120e oli hintaa. Aivan superhyvät ja kevyet, niinkun Freet aina. Oon parikertaa pomppinu nyt tunneilla noilla ja ne vaan toimii.

Mulla teippipidennykset kestää kyllä tosi hyvin liikunnan! Pitää vaan pestä niille tarkoitetuilla shamppoilla ja hoitoaineilla :)

Veikkaan että vielä saa Annikalta -20% :)

Voi ei kulttuurituottajapostaus! Oon unohtanu sen kokonaan! Joululomalla, MÄ LUPAAN!!

Mä käyn Elixialla treenaamassa ja jäsenyys on jotai 60-70e kuussa. Tähän kuuluu pk-seudun kaikki keskukset

laura (Ei varmistettu)

ma - body step 60 min
ti - 45 min aerobic
ke -
to - bodypump 60 min, aerobic 60 min
pe - bodystep 60 min + kehonhuolto 30 min
la -
su - bodypump 60 min + pilates 60 min

huomasin että monet teistä käy bodypumpissa yli 3 kertaa viikossa. meidän salilla suositus on 2-3 kertaa viikossa ja vähintään yksi lepopäivä välissä. valmentajani on johtava les mills valmentaja suomessa, että uskon hänen sanaansa. nivelet kärsii jos vedätte bodypumppii liian usein..

barbiegames (Ei varmistettu)

You made some good points there. The spirit of sharing is really impressive, and I want to share this article to my friends!
http://dora.dressupgames8.com
http://kissing-games.dressupgames8.com

Kommentoi

Ladataan...