SILVER LINING

Ladataan...
Tickle Your Fancy

coat H&M / hat Seppälä / t-shirt Selected Femme / sweatshirt Gina Tricot (gifted) / shorts Zara / sandals Vagabond / bag COS

photos: Janni/Just My Imagination

Valittaminen. Jo itsessään ihan kamala sana minun mielestäni. Asiakaspalvelualalla työskennellessäni valittajaihmiset tulivat todellakin tutuiksi, törmää niihin kyllä välillä näissäkin piireissä. Eniten minua ärsyttää se, miten huutavat ja haukkuvat ihmiset saavat ns parhaan kohtelun. Koska ollaan Suomessa mestareita näiden rajoitusten kanssa kanssa, niin miksei tähänkin voitaisiin suunnitella joku kiva lakipykälä: mikäli huudat, et saa mitään.

Ystäväni kertoi juuri, että hänelle oli soittanut joku tyyppi, huutanut kurkku suorana väärästä tuotteesta ja kun asiakkaalle oli tietysti pahoiteltu ja tarjottu tuotteen vaihtoa, hän oli todennut ääneen: "no en minä mitään tarvi, kunhan halusin valittaa". SIISTIÄ! Aitoja valittajaihmisiä, niitähän siis löytyy.

En ole koskaan valittanut valittanut (olen, mutten ostoksesta/palvelusta :D), olen kyllä vaihtanut tuotteita, ilmoittanut mikäli ruoka-annokseni on kylmää ja työelämässä avannut suuni mikäli koen vääryyttä, mutta toiminut aina asiallisesti ja hiiltymättä. Mutta nyt, jumankekka, nyt alan edes jollain tasolla ymmärtämään valittajia. Tai sanotaan, että alan ymmärtämään niitä tunteita, en sitä että se puretaan huutaen viattomaan ihmiseen. Uusi blenderini teki sen TAAS. Pestyäni, kuivattuani + kiristettyäni kaikki tiiivisteitä ja teriä myöten paikoilleen, tyyppi "laskee alleen". Tiedättekö millainen sotku syntyy kun lasia nostaessa lähes täysi kulhollinen mango-avocado smoothieta leviää ympäri keittiötä uunin välejä myöten!! Kaikista eniten mua silti harmittaa, että herkullinen aamupalani + välipalaksi investoitu smoothieannos menivät kirjaimellisesti sivu suun, TAAS!! Päätin samantien lähettää sähköpostia suoraan merkille, ja kun klikkaan auki kohdan nimeltä asiakastuki, tietokoneen näytölle ilmestyy isolla SERVER ERROR. Perhana!! :D

Ehkä Error oli ihan hyvä juttu, rauhoitun minäkin tässä ja ehdin laittaa suuhunikin jotain. Jokaisella pilvellä on hopeareunuksensa ja minulla kaiken lisäksi hopeasortsini. Ehkä tämän epäonnen blenderin hajoaminen oli vaan pelkästään hyvä juttu, ehkä saan tilalle maailman cooleimman blenderin, ja ehkäpä saan sen kirjoittamatta asiakastukeen yhtäkään ilkeämielistä sanaa. Uskotaan näin. En aio valittaa valittaa nyt, enkä jatkossakaan.

 

T. Sara

Share

Kommentit

saratickle
Tickle Your Fancy

Een mä mitään tiettyä noudata, ihan vaan normaalia sapuskaa syön ja liikun säännöllisesti :)

saratickle
Tickle Your Fancy

Mä puhun tässä nyt VALITTAMISESTA valittamisesta. Asiat voi hoitaa asiallisesti tai haukkumalla. Postauksen juju on siinä, että vaikka aluksi kiehuikin, osaan kuitenkin säilyttää malttini ja toimia reklamaatiotilanteessa ns oikein ;)

saratickle
Tickle Your Fancy

Ääh oikeesti, mokoma laite!!

saratickle
Tickle Your Fancy

Poolokauluksia,kultaa, hopeaa, mom jeansit ja pörröpaitoja! :D

saratickle
Tickle Your Fancy

ei hyvänen aika :D

Emilia (Ei varmistettu)

Heippa! Voisitko tehdö postauksen esim viikon ajalta sun liikunnasta ja ruokavaliosta? Oot ehkä aikaisemmin tehnytkin mut olis kiva taas, kun ei hetkeen oo varmaan tullu :) mua kiinnostais myös se, kun ilmeisesti oot vuoden aikana jonkin verran laihtunutkin et noudatitko jotain ruokavalioo yms... On myös mahdollista että oot tästäkin jo aikaisemmin kirjoittanu, en vaan oo huomannut :p

emppis (Ei varmistettu)

"ja ehkäpä saan sen kirjoittamatta asiakastukeen yhtäkään ilkeämielistä sanaa. Uskotaan näin. En aio valittaa valittaa nyt, enkä jatkossakaan.

haha pöhkö, eihän nyt viallisen tuotteen reklamaatio ole valittamista in that sense, ainakaan asiakaspalvelijaan kohdistuvaa:D Uskoisin, että hankkimasi blenderin katteeseen on varattu vaihtotuotteelle varaa ;)

saratickle
Tickle Your Fancy

Got it!! :D

saratickle
Tickle Your Fancy

Mä voin luvata että oon maailman paras kannun nuolen oikein laittaja!! :D oon keskittäny kaikki mun energiat siihen, että oon mahdollisimman tarkka tässä!!

iida (Ei varmistettu)

Joo poikaystävällä oli se sama kirottu Electroluxin blenderi joka munkin käytössä laski alleen ainakin sen 2 kertaa, ja se hän riitti mulle. TODELLA turhauttavaa, molemmilla kerroilla harkitsin jo ihan tosissani että juon sen smoothien sitten vaan jollain pillillä siitä pöydältä :D Mutta tosiaan passitin poikaystävän blenderi mukanaan sinne mistä sen osti, ei voi olla normaalia tollanen. Ja kuulemma ongelmaa ollut muissakin samaisisissa koneissa. Poikaystävä sai uuden blenderin tilalle, vaikkakin vähän snadimman kokosen mutta ei tarvi ainakaan pelätä sitä että kaiken maailman kauramaidot ja mustikat valuu pitkin pöytiä joka toinen aamu.. :D

saratickle
Tickle Your Fancy

:DD vääryys!!

kultasein (Ei varmistettu)

hei osaisitko vinkata mitkä olis sun mielestä tän syksyn sellasia must-have vaatteita? Reissu Tallinnaan tiedossa ja inspiraatio aivan hukassa..(;

saratickle
Tickle Your Fancy

voiiii eltsu <3

Tiina (Ei varmistettu)

Ratkaisu: Wilfan blenderi. Norjalaista laatua. Ei mitään OMG Nordicaa.

buzz (Ei varmistettu)

Hei mulla on sama blenderi kun sulla ja samaa ongelmaa ilmeni itselläni. Mutta katsothan että laitat kannun nuolen oikeaan kohtaan? jos laitat kannun väärään kohtaan niin smootiet tulee ulos kun kierrät kannua väärin. Toivottavasti ymmärsit mitä tarkotin:) itselläni ainakin tämän hoksaaminen auttoi

Neiti Punahilkka (Ei varmistettu) http://neitipunahilkka.blogspot.fi/

Ah kuinka ihania kuvia taas! Minähän kuolisin jos laittaisin tommoset jalkaani mut jotenkin sopii sulle taas niin täydellisesti!
Voihan blenderi. Uskon että tossa vaiheessa on tehnyt mieli heittää itkupotkuraivarit ja koko vekotin ikkunasta ulos :D Oma vekottimeni toimii muuten loistavasti, mutta sinne lasin väliin on jotenkin mennyt jotain smoothietöhnää eikä sinne pääse käsiksi mitenkään. Mielenkiinnolla odotan mätäneekö se sinne vai mitä....

saratickle
Tickle Your Fancy

voi ei :D ihanat. kakkakone oikeesti!!

saratickle
Tickle Your Fancy

Totta! :D

Zammm (Ei varmistettu)

Supertyylikkäitä kuvia!

Ps. Asiakaspalvelusta. Mä ostin eilen lidlissä kalkkunacroissantin ja sellaisen uutuus fazerin minisuklaalevyn jossa on hasselpähkinöitä. Ei siis tartte enää ostaa sitä isoo levyä jos tekee mieli hasselpähkinäsuklaata. No menin kassalle ja se kassatyttö otti sen levyn käteen ja sano et tää tulee ilmaislahjana kun ostaa jotain muuta mitä kuulemma oli siinä levyjen luona. Ja laitto sitten kylmän viileesti suklaalevyn omaan jemmaan. What the @&!*%!!!!!! Arvaa mitä tein:

a) tartuin sitä kassaa kurkusta ja huusin että tänne se suklaa!!!

b) nappasin suklaan sen jemmasta ja säntäsin karkuun

c) pyysin pomoa paikalle

Päädyin vaihtoehtoon dee. Maksettuani croissantit lähdin käveleen siitä ensiks totaalisen epäuskosena mut sit yhä mustempi pilvi pään päällä. Koska periaatteessa se otti lapselta tikkarin suusta. Mut ei pyytäny ees anteeksi. :o

saratickle
Tickle Your Fancy

Tää on kyllä vaan karu totuus ja se on väärin. Kaikkien pitäisi vaan saada samat edut ilman äänen korottamista!

Lapee (Ei varmistettu)

Heeei suosittelen kans wilfaa! Toimii ku unelma ja 100kertaa parempi ku 30€ obh nordicat :D

Iitu (Ei varmistettu)

Ei voi olla todellista! Mulla on just tuo elektrolux myös. Kerran olen käynyt sen jo vaihtamassa, kun koko keittiö mattoineen oli siinä möhnässä. Noh ei muuta kuin uutta kierrokseen ja tämä toinen on aivan samanmoinen. Mieheni kuvitteli olevansa fiksu ja vielä liimasi tuon alaosan kiinni kannuun mutta mitä vielä - kolmas kerta toden sanoo! Nyt sitten pöydällä nököttää blenderi jota ei viitsi käyttää mutta jota ei myöskään kehtaa palauttaa liiman vuoksi. Syön siis tästä lähin hedelmät hedelminä, marjat marjoina ja jugurtin jugurttina :D voi rähmä!

elli (Ei varmistettu)

Ihan lumouduin ekast kuvast! Ihana Sarppu <3

iita (Ei varmistettu)

Loistava vaihtoehto blenderin sijasta on toki sauvasekotin! Ei ole ainakaan pelkoa että smoothiet on pöydällä kun ns muki on oikein päin pöydässä ilman sen kummempia muita osia! Toimii :D

veera (Ei varmistettu)

Mahtava aihe! Mutta mikä siinä onkaan että toisinaan hermostuminen on ainoa tapa saada asiansa perille? Joskus aikoinaan menimme äitini kanssa saunalahdelle tarkoituksenamme vaihtaa liittymääni ja vaihtaa viallinen mokkula uuteen. Selvisi että joutuisin maksamaan tajuttoman summan uudesta mokkulasta ja liittymänvaihtokaan ei onnistuisi. Hetken asiaa puituamme kummallakin meistä meni hermot ja simsalabim, asiat saatiinkin hoidettua helposti napin painalluksella! Jälkeenpäin kyllä pyysimme anteeksi vihastumistamme mutta saimmepahan asianmukaista palvelua kun vähän ärähdettiin.

Stina (Ei varmistettu)

Oon töissä yhden isomman ketjun asiakaspalvelupisteellä ja voi luoja mistä ihmiset joskus valittaa.. Kerran yks vanhempi nainen raivosi, kun ei saanut käyttää kilpailevan ketjun kanta-asiakaskorttia meillä......... -_-

Laura (Ei varmistettu)

Haha, ihana teksti! Kiva lukea sun blogia kun sulta löytyy aina hyvä ja ytimekästä tekstiä :) samaa mieltä olen tästä valittamisesta.. Tottakai asiakkaan pitä reklamoida ja saada rahansa eteen sen mitä on tilannut mut turha valitus ja se huutaminen ja haukkuminen jääköön kiitos! Lisäksi, aivan tolkuttoman kauniita kuvia ja ihana vaatetus! :)

Kommentoi

Ladataan...