snowboarding

Tickle Your Fancy

Vähä hiljasempaa ollu täällä! Oon viimepäivinä jättäny kameran ihan tarkotuksella himaan ja tehny ystävien kanssa kaikkea kivaa :) Puhelimelta löytyy kuitenki pari kuvaa! Oltiin maanantaina mm iltarinteessä ja löin Erikalle ekan kerran laudan käteen. Sehän pärjäs ku vanha tekijä!

Hyvin pysyy pystyssä!

Turbopää Jaska <3

Viime viikon liikuntapäiväkirja!

MA: -

TI: Salitreeni (isot painot!!) 1h 15min

KE: Crosstrainer 45min + kädet, keskivartalo 30min

TO: Crosstrainer 30min + 500kcal -tunti + vatsoja

PE: -

LA: Juoksumatto (kova vauhti) 1h + vatsoja

SU: -

Miten meni teillä? Tänään hei klo 16 se Spin FM!

T.Sara

Share

Kommentit

mimiss (Ei varmistettu)

Ite oon joutunu kokemaa melkosta kuumeilua viime viikot niin mun liikuntasuoritukset on ollu iha nollissa.. Eilen kävin sitte lääkärissä ja angiinaha sieltä kurkusta löyty.. :(

mimiss (Ei varmistettu)

Ite oon joutunu kokemaa melkosta kuumeilua viime viikot niin mun liikuntasuoritukset on ollu iha nollissa.. Eilen kävin sitte lääkärissä ja angiinaha sieltä kurkusta löyty.. :(

emmainkeri (Ei varmistettu)

jos missaa Spin FM:n niin kai sen kuulee vielä jostain? pakkopakkopakko!! ei mitään mahista olla kuulemassa klo 16 !

anetteee (Ei varmistettu)

Ma: Uinti 2h
Ti: Uinti 1,5h + kuntopiiri 30min, BodyStep 1h
Ke: Salitreeni 45min, BodyAttack 1h
To: BodyStep 1h
Pe: Uinti 1h + kuntopiiri 30min, Salitreeni 40min, BodyBalance 1h
La: Jooga 1h, crosstrainer 15min + salitreeni 1h 15min
Su: Oma aamupilates 30 min

Ihan kivasti tuli liikuttua viime viikolla, ja tuon lauantain piti pysyä joogan lisäksi ihan lepopäivänä, mutta sisko sai houkuteltua illalla vielä salikaveriksi! :D Noh tällä viikolla yritän ottaa vähän rennommin ja pitää tosiaan sen ehdottoman lepopäivän! On vähän liiankin kova treeni-into päällä :D

Sita (Ei varmistettu)
Tiinu (Ei varmistettu)
Oona (Ei varmistettu)

Olis joskus kiva saada ruokapäiväkirjaa, ihan mielenkiinnosta vaan että kuinka sitten urheilija syö. Oliskos mahdollista? :)

T (Ei varmistettu)

Voiha hemmetti..unohdin koko ton Spin FM jutu ja oisin nii halunnu nähä/kuunella sen. Mutjoo ihania kuvia, mäki haluun laskettelee! :)

riikka (Ei varmistettu)

Suosittelisin ettet juoksisi noin pitkiä aikoja juoksumatolla. Juoksumatto on liian kova alusta, että korkeintaan jotain alkulämmittelyjä kannattaa juosta sillä. Reilu vuosi sitten juoksin kahdesta kolmeen kertaan juoksumatolla 40min ajan. Parin viikon juoksun jälkeen molemmat polvet turpos ja yli kuukauden tauko. Piti käydä myös fysioterapeutilla melkein joka päivä. Oireet uusiutu viime keväänä, ja magneettikuvien jälkeen selvis että kysessä oli luuruhje. Silloinkin piti pitää 5 viikkoa taukoa.. Nyt ei ole kuitenkaan ollut enää mitään enkä esim. tarvitse polvitukia:)

Ella (Ei varmistettu)

Itse bongasin tuon Tiinun kommentin linkin tänään kanssa ja meinasin linkittää ! Oli aika hauska yllätys :D

Anniina (Ei varmistettu)

Hahahh, nauroin ääneen tolle koiralle! Ihana! :D

pupuu (Ei varmistettu)

ihan mielenkiinnosta, mikä on kova vauhti? :D

EM (Ei varmistettu)

mikä laskettelukeskus toi on ? :)

Ines (Ei varmistettu)

äääh mäki haluun laudalle!! Nyt, heti!

http://myrunwayoflife.blogspot.com

Idu (Ei varmistettu)

Voi vitsi mikä laskuhuuma tuli ku katto noita kuvia! Määäki haluun! Ja heeei linkkaatko sen radiopätkän tänne sitte ku on tullu ulos? :)

erika (Ei varmistettu)

hei sullahan on iphone, niin mietin että mitä kuvanmuokkausohjelmaa käytät ku oot saanu noi kehykset ? (:

Rosa (Ei varmistettu)

Mäki haluun rinteeseen!! Katkeruus. :(

http://rosaliespaperplanes.blogspot.com/

Tiina (Ei varmistettu)

Voi kun on söötti koira!:)

Kommentoin vähän aikaa sitten halustani osallistua elixian 500 kcal tunnille, ja vihdoin ja viimein, tänään päätin tunnille lähteä! Oli kyllä aivan huippu treeni ja luultavasti elämäni tehokkaimmin käytetyt 30 minuuttia!!

http://www.stylinglifewithdreams.blogspot.com

Sannibal (Ei varmistettu)

Mun viimeviikon treenit:
Ma - alkulämmittelyksi juoksulenkki 15min ja joukkuevoimistelutreenit 2h
Ti - pyöräily 35min/10,4km
Ke - alkulämmittelyksi juoksulenkki 15min ja joukkuevoimistelutreenit 2h
To - crosstrainer, juoksumatto ja kuntopyörä yht. 45min
Pe - juoksulenkki 50min/9,3km
La - luistelu 50min
Su - alkulämmittelyksi juoksulenkki 15min ja joukkuevoimistelutreenit 2h

janette (Ei varmistettu)

jee lumilautailu! tää ei nyt kovin liity tähän postaukseen, mutta pakko kysyä, että mistähän mahtaa olla kotoisin se sun ihana harmaa hupputakki? sellainen rento, kivaa materiaalia ja muutenkin perfect! olisin kiitollinen jos vastaisit :) niin ja oot todella nätti!

Anzah (Ei varmistettu)

Hahhahahhaa! Toi koiruus on iha paras!:D

suviie (Ei varmistettu)

oo rinteeseen, mäkin haluun! mut joo ei näil pakkasilla.. mistä muuten toi sun söpö pipos on? :)

Kommentoi