Teehetki

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Oon edelleen Kotkassa ja lähden vasta aamujunalla kotiin. Tänään on ollu se perinteinen jumitusvivahteinen, "huomenna kouluun"-henkinen sunnuntai ja kokoajan väsyttää! Syötiin brunssia ja nukuin ylipitkät päikkärit. Karun herätyksen jälkeen kävin unikoomassa lenkillä ja saunassa. Myöhemmin hengailin vielä Meten kanssa.

Käytin ekaa kertaa tollasta lyhyttä neuletta. Musta se toimi kyllä ihan kivasti, vai mitäs sanotte? Ja hei mikä parasta: löysin vintiltä mun vanhan ruskean laukun!

:D Hevosnaama

Käytiin Meten kanssa Tulikukossa Teellä

Sain vähän aikaa sitten Berneriltä IsaDoran meikkipaketin, joka sisälsi matta kynsilakan ja värisevä ripsivärin. Toi Vibralash mascara oli tänään mulla testissä. Ripsari toimii siis pattereilla ja siinä on kolme eri värinäastetta. Aluksi värisevä pää tuntui oudolta, mutta siihen tottui kyllä nopeesti. Värinän ansiosta väri levittyi tasaisesti ja paakuilta säästyttiin, ripsistä tuli yllättävän pitkät! :)

Tehtiin eilen siskon kanssa tälläset "unelmakartat" (parempaa nimeä ei keksitty), joihin leikeltiin lehdistä kivoja kuvia ja tekstejä. Tarkotus oli löytää omaan elämään liittyviä tärkeitä juttuja ja tulevan kesän haaveita. Näistä tuli ihan superkivat! Pitää varmaan kehystää seinälle :)

Laitettiin tulet takkaan ja ihailtiin aikaansaannoksia!

LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA

Ma: Spinning 45min + salitereeni 45min

Ti: Bodystep 60min + AMT (Adaptive Motion Trainer) 50min

Ke: Pyöräilyä 5km + Reisi-Vatsa-Pakara 60min

To: -

Pe: Crosstrainer 60min + Salitreeni 45min

La: Juoksulenkki 50min + vatsatreeni 20min

Su: Juoksulenkki 1h10min

Miltäs teidän viikot on näyttäny? Liikuntapäiväkirjoja kehiin :)

Nyt mennään katsomaan leffaa ja syömään iltapalaa. Huomiseen!

Share

Kommentit

zidaneth (Ei varmistettu)

ma: bodypump 60min
ti: zumba 60min
ke: hölkkälenkki 10km/60min
to: ratsastus 60min
pe: bodypump 60min
la: vapaa
su: vapaa

Muuten ihan jees viikko, mutta viikonloppu nyt meni vähän tollaseks sohvalla makaamiseks... Mut kuka täysjärkinen oikeesti lähtee juoksemaan tonne pakkaseen kun lunta tulee vaakasuoraan naamavärkkiä kohti? :O

Awww toi lyhyt neule on tosi söpö ja unelmakartat ehkä ihanin idea piiitkään aikaan! <3

zidaneth (Ei varmistettu)

ma: bodypump 60min
ti: zumba 60min
ke: hölkkälenkki 10km/60min
to: ratsastus 60min
pe: bodypump 60min
la: vapaa
su: vapaa

Muuten ihan jees viikko, mutta viikonloppu nyt meni vähän tollaseks sohvalla makaamiseks... Mut kuka täysjärkinen oikeesti lähtee juoksemaan tonne pakkaseen kun lunta tulee vaakasuoraan naamavärkkiä kohti? :O

Awww toi lyhyt neule on tosi söpö ja unelmakartat ehkä ihanin idea piiitkään aikaan! <3

sara.tickle (Ei varmistettu)

zidaneth, täääh lunta tulee vaakasuorassa?? missä sä oikeen asut :D Mun teki taas nimenomaan mieli juosta koko vkl kun oli niin keväistä :) Mut joo sulla on kyl ollu liikunnallinen viikko! Kiitti :)

mariina (Ei varmistettu)

ma: sali alakroppa 1,5h
ti: sali yläkroppa 1,5h
ke: zumba 1h (oli hulvatonta!!)
to: sali alakroppa 1h
pe: sali yläkroppa 2h
la: -
su: - (oli tarkotus ilalla lenkkeillä, mutta lumen tulo latisti innostuksen:D)

PS. Aaah rakastan niin sun hiuksia!

Inkkukuku (Ei varmistettu)

Ma Uinti 1 km
Ti Fitball 45 min + 15 min stretch
Ke Pilates 60 min + Tanssi 60 min
To Lepopäivä
Pe Uinti reilu 1 km
La Kävelylenkki koiran kanssa metsässä ja kalliolla 50 min
Su Pyöräilylenkki reilu 60 min

Hyvä viikko :)

Jenni. (Ei varmistettu)

ma: ladystep 25min + rvp 25min
ti: zumba 55min
ke: bodycombat 55min
pe: bodycobat 55min
la: zumba 55min
su: bodybalance 55min

Oon käynyt combatissa nyt 5 kertaa ja mulla on ilmeisesti jonkin sortin rasitusvamma oikeessä kädessä :/ Onko antaa mitään vinkkejä rasitusvammaan? Pidänkö vaan taukoo ja otan rauhallisemmin?
Sun liikuntapäiväkirja tuntuu aina ihan hullulta! Kadehdittavaa :D Tuntuu etten ite ikinä pääse kesäkuntoon.

Pussiii (Ei varmistettu)

Ootko kokeillu Body attackia? Veikkaan että sä tykkäisit, siinä nimittäin on keho kovilla :D Ihan mahtavan hyvä/paha olo sen treenin jälkeen!

EE (Ei varmistettu)

Kiva toi neule :) Ja noille askarteluille on ihan virallinen nimi, aarrekartta - iteki oon joskus kokeillu

Belle (Ei varmistettu)

ma: vapaa
ti: pyöräily 7km, kävely 7km
ke: lenkki 30min
to: vapaa
pe: lenkki 30 min
la: vapaa
su: lenkki 40 min

Aika normia siis :)

lisbe (Ei varmistettu)

Toi lyhyt neule on tosi kiva! Muutenkin sun asut on just sellasia, mitkä voisin ottaa itelleni ihan koska vaan :)

ma: jumppa 60 min
ti: ratsastus 60 min
ke: -
to: vesijumppa 55 min, ratsastus 60 min
pe: juoksulenkki 60 min
la: -
su: juoksulenkki 60 min, haravointi 90 min

Tupula (Ei varmistettu)

Ma: Kävelylenkki 80min
Ti: vauhtilenkki 30min + lihaskunto 15min + futisreenit 75min
Ke: BodyPump 50min
To: -
Pe: -
La: Lattaritunti 60min
Su: -

Loppuviikko meni kyllä niin löysästi että oikeen hävettää...

satusatusatu (Ei varmistettu)

Oi lyhyt neule on ihana!

Täältä tulee mun liikkapäivyri:

MA: ripeä juoksulenkki 10km, vatsalihastreeni 20 min, reisi-/pepputreeni 20 min.
TI: ripeä juoksulenkki 14km, 2h kilpatanssitreenit.
KE: ripeä juoksulenkki 10km, vatsalihastreenit 20min, reisi-/pepputreenit 20min.
TO: ripeä juoksulenkki 10km
PE: -
LA: kilpatanssitreenit 4h, vatsalihastreenit 20min, reisi-/pepputreenit 20min.
SU: ripeä juoksulenkki 10km, kilpatanssitreenit 5h, vatsalihastreeni 20min, reisi-/pepputreenit 20min.

Ja taas aloitetaan uusi aurinkoinen liikuntaviikko! Kivaa viikkoa Sara!

Satu

http://satusatusatu.livejournal.com

nameless (Ei varmistettu)

Varmaan oletkin jo joskus tähän vastannu, mutta miten pitkä olet? Ja miten korkeat on nuo dinskon peeptoet? Kun mietin että jaksaiskohan niillä ihan työpäivän ajan (5-6h) seisoskella.. :) jotkut tuon tyyppiset haluisin ostaa ja olisi kiva jos niillä jaksais töissäkin joskus seisoskella.

diope (Ei varmistettu)

mahtava idea tuo unelmakartta. kumpi noista unelmakartoista on sun tekemä?

ärrrsyttävää (Ei varmistettu)

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000891972434#!/profile.php?id=100000636920943 susta on tehty feikkiprofiili, ja sun sisarukseks on merkitty yks toisestaki sisaruksesta tehety feikkiprofiili :D säälittävää tollanen, oot ihana!

Nopa (Ei varmistettu)

Ootko käyny testaa huhtarin zumban? :) Ite kävin kerran ja sanonko että PASKAA, mut haluisin vielä uudestaan ku en usko itteeni :D Street- ja nykytanssin harrastajana se on kyllä himppasen erilaista

tiiiiiiia (Ei varmistettu)

ihana toi lyhkänen neule :) muutenki tosi tommonen keväinen asu ku on paljo valkosta.

ma: salitreeni 1h 15min (hyöty: 5km kävely)
ti: salitreeni 1h 15min (hyöty: 5km kävely)
ke: säbätreenit 1h (hyöty: 5km pyöräily)
to: zumba 1h (hyöty: 5km pyöräily)
pe: säbätreenit 1h (hyöty: 5km pyöräily SATEESSA :DDD se toi henkistä tuskaa)
la: -
su: juoksulenkki 1h 30min/n. 10km välillä kävellen
semonen viikko mulla (:

Inggge (Ei varmistettu)
sipa (Ei varmistettu)

meinasitkos osallistua willimiehen wipellykseen keskiviikkona ? ;)

Anna N Foolin (Ei varmistettu)

ma juoksumatto 55 min
ti - kampaaja (on sekin kesä'kunnon' saavuttamista ;-) )
ke juoksumatto 57 min
to fysioterapia
pe -
la juoksumatto 57 min
la/su Laserpoint: tanssimista 3h (niin hyvät reivit!)

Perjantainakin olis ollut hyvä käydä salilla mutta mulla oli ihan hirveä päänsärky enkä lähtenyt väkisin. Tää viikkokin on lähtenyt salikäynnillä liikkeelle, seuraava viikko on sitten kysymysmerkki, Italian matka olis tiedossa, mutta tuhkapilvien kanssa ei sitten tiedä. Siellä on ehkä jo kesäistä että paras olla aika kesäkunnossa jo :-)

Katzah (Ei varmistettu)

Mäkin tein joskus nuorempana noita 'unelmakarttoja', niitä oli hauska väkertää. Pitäis ehkä taas päästää luovuus valloilleen :)

Tykkään sun blogista tosi paljon. Oot ihana kun jaksat olla aina iloinen, pirtee ja energinen. Jatka samaan malliin!

PS. Kadehdin sun liikuntapäiväkirjoja :D Toisaalta saan niistä tsemppiä omaan treenailuun, jaksaa jaksaa!

lumia (Ei varmistettu)

sun pitää pitää vapaapäiviä! ei oo hyväks liikkua ihan JOKA päivä :o

Kommentoi

Ladataan...