Toiminnallinen ystävänpäivä!

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Okei nyt on luvassa pitkä ja kaoottinen postaus tän päivän ohjelmasta! Pitkästäaikaa sunnuntai, jolloin oon saanu aikaan vaikka mitä!!

Aamulla siivosin kaappeja, imuroin, tiskasin ja pesin pyykkiä. Päivällä lähdettiin tyttöjen kanssa Lady Linen avoimien ovien päivään ja käytiin HOTpilateksessa. Kävin ekaa kertaa koittamassa Hot -tuntia 38asteisessa kosteassa huoneessa ja täytyy kyllä sanoa, että oli ihan mahtava kokemus :) Kuuma tuli ja fiilis oli ihanan raukea tunnin jälkeen! Ootteko käyneet hotpilateksessa tai -joogassa?

Seuraavaksi tultiin meille syömään raikasta välipalaa ja katselemaan vähän GG:tä  Tähän tulee rahkaa, vadelmia ja persikkaa. Sekoitetaan blenderissä ja ready   Suosittelen!

Sain aamulla siivottua vaatekaapit ja järjestin noille kirpputorin :D Mm tälläsiä juttuja oli tarjolla








  Tytöiltä aika heikko esitys, kamaa jäi vaikka kuinka paljon!!

Sitten Jompe tuli Kotkasta kotiin ja meidän piti lähteä kasomaan Ystävänpäivä-elokuvaa, mutta päästyämme paikanpäälle oli jäljellä enää kolme hajapaikkaa. Värisokeana Jompe vielä lauko ihan täysillä täpötäydessä teatterin aulassa, että "HEI KATO  TUOLLAHAN ON NOITA VIHREITÄ PAIKKOJA VAIKKA KUINKA PALJON". Ei Jompe, ne on niitä punasia paikkoja, usko jo että vihreitä on enää kolme, nyt ulos täältä :D

Päivän asu näytti tältä    Housut ja kengät Forever21Lasit Jim&JillKaulaliina ZaraNeule H&MTakki ja laukku Seppälä  
 Leffan sijaan mentiin sitten Coffee Houseen kaakaoille

Sitten haettiin Makuunista hömppäleffa ja kaupasta limpparia ja vihanneksia ja dippiä

Mua ei nyt kyllä yhtään huvittais käydä pilkkomaan mitään kurkkuja :D Mutta kai se on mentävä. Tässä tulee vielä viikon liikunnat:




LIIKUNTAPÄIVÄKIRJAMaanantai: Bodypump 60min (Normaalipainoilla)Tiistai: Crosstrainer 45min + Spinning 30min + Vatsa/selkälihaksia 15minKeskiviikko: Crosstrainer 60min + Vatsa/selkälihaksia 20minTorstai: Bodypump 60min (Normaalipainoilla) + Vatsa/selkälihaksia 15minHyötyliikunta: Pyöräilyä 15km

Perjantai: Crosstrainer 45min + Vatsapakara 60minHyötyliikunta: Pyöräilyä 15km

Lauantai: Bodypump (HAASTE) +Vatsa/selkälihaksia 15min
( Lämmittely: 2x5kgKyykyt: 2x11kgRinta: 2x7,5kgSelkä: 2x 8,5kgOjentajat: 2x5kgHauis: 2x6kgAskelkyykyt: 2x7,5kgHartiat: 4kg käsipainot + tanko 2x5kg )Hyötyliikunta: Pyöräilyä 10kmSunnuntai:HOTpilates 45min + Core 30minSellasta tälläkertaa. Pistäkäähän teidän viikon liikuntoja kommenttiboxiin :)!!-Sara

Share

Kommentit

Wikipedia (Ei varmistettu)

Hajosinko vähä Jompen värisokee kommentille :DDDD

Wikipedia (Ei varmistettu)

Hajosinko vähä Jompen värisokee kommentille :DDDD

Anonymous (Ei varmistettu)

Ma:lepopäivä
Ti:lepopäivä
Ke:lepopäivä
To:lepopäivä
Pe:lepopäivä
La:hyötyliikuntaa kävely siwaan500m
Su:palautumispäivä

Anonymous (Ei varmistettu)

Yritätkö pudottaa painoa tai laihtua tai jotain ku liikut hulluna ja syöt noin kevyesti? Siis en millään pahalla kysy, ajattelin vain, kun välillä tuntuu että jotain laihdutusblogia lukis...

Anonymous (Ei varmistettu)

mitä meinaat tehä niille vaatteille mitä sun kaverit ei ostanu?

erika (Ei varmistettu)

Mulla oli tehoviikko liikunnan suhteen! Normaalisti käyn 2-3x/vko jumpassa/salilla, nyt kävin 5! 6 oli tavoite, mutta tänään uni vei voiton.

Ma:SatsShapePulse(aerobiciä 30min+lihaskuntoa 30min)

Ti:Bodypump

Ke:Sali:
-Crosstrainer 30min,
-jumppapallon päällä kylkiä 4x15,
-jumppapallon päällä vatsoja 6x25,
-kyykkyjä 4x15 (painot oli 2x3,5kg)
-askelkyykkyjä 4x10(painot 2x3,5kg)
-jonkin verran hauiksia ja ojentajia

To:lepo

Pe:Sali, samat setit kun ke

La:SatsFlow(sekoitus aikidoa, pilatesta, joogaa, taichitä yms...)

Su:vapaa

Miltä kuulostaa? Tarkotus olis tiputtaa painoa siis. :)

mari (Ei varmistettu)

Mulla on ollu laiska liikuntaviikko :( En saanu rehattua itteäni salille ku ei ollu autoa käytössä XD Kävin siis maanantaina lenkillä ja eilen pumpissa :P Nyt oon niin kipee, etten oo ikinä ollu..

Milla (Ei varmistettu)

Sinähän voisit pistää blogikirppiksen pystyyn ;>

Kannattaa yrittää joskus toiste käydä kattoo se leffa, koska se on yllättävän hauska! :)

RubyTuesday (Ei varmistettu)

Voisitko mitenkään myydä mulle noita ruskeita saappaita? Oon ettinyt jo vuosia tollaisia..mistä noi on ostettu? Ja minkä kokoset yksilöt kyseessä? :)

Anonymous (Ei varmistettu)

kiitos paljon tosta välipalavinkistä!! tällaisia lisää :)

Anonymous (Ei varmistettu)

haha mä näin sut coffee housessa! ihana tyyli pakko sanoo :>

ami (Ei varmistettu)

uu, minkäkokoiset nuo ruskeat saappaat on? on tosi kivannäköiset, ja täällä voisi ainakin olla käyttöä. ja muutenkin älyttömän kivaa tavaraa oot heittämässä pois (=tänne vaan! :D )

Anonymous (Ei varmistettu)

blogikirppis pystyyn? ;)

Anonymous (Ei varmistettu)

Kävin kaks kertaa body combatissa ja kerran pumpissa ja salilla.. Nyt ei oikeen kerennyt, yleensä käyn viikossa pari kertaa salilla, pumpissa ja combatissa.
Kiva kun pistät noita liikuntapäiväkirjoja tänne. Sun ansiosta aloin muuten liikkumaan enemmän viime kesällä kun aloin lukee sun blogia. Ja nyt oon ihan liikunta hullu.:D

Anonymous (Ei varmistettu)

nyt voin kerrankin laittaa ku on tullu liikuttua ku polvet on parantuneet:)

ma: hiihto 17km
ti: pump60
ke: pump45+body balance60
to: lepopäivä
pe: pump60
la: pace60
su: bodystep+pump60

ja lisäks ti-su pyöräilyä aina vähintään 15KM

jeeaa:D

jeea!:D

EMMILLIA (Ei varmistettu)

Mulle kyllä kelpais noita vaatteita ;) kun ei oo tällä hetkellä rahaa :(

Anonymous (Ei varmistettu)

yritätkö laihduttaa kun liikut noin paljon? eikai sulle ole tulossa mikään anoreksia? toi ei pian ole tervettä kun et koskaan edes herkuttele tai mitään ja aina paahdat liikkumaan ilman lepopäiviä.. luulin että sun blogis olis ok mut sama kuin lukis anoreksia blogeja taidan lopettaa tän lukemisen.

Anonymous (Ei varmistettu)

Blogikirppiksen kannalla oon minäkin! Tosin sun vaattees ei kyllä mun päälle menisi, mutta kenkiä ja asusteita voisin santsata :)

Kertoisitko myös tostsa Hotjoogasta, miten en oo koskaa ennen siitä kuullutkaan? Eikö liikunta ollut tukalaa noin kuumassa huoneessa ja eikö märissä vaatteissa jumppaaminen ollut ahdistavaa?

Tuosta liikunnan mainostamisesta oon kyl vähän samaa mieltä kun edellä olevat.. Ymmärrän, että liikunta on sulle tärkeetä, mutta viikon liikuntapvkirjan näyttäminen muille tuntuu vain olevan itsetunnon pönkitystä tms.

kirsikka (Ei varmistettu)

apuaa mikä toi "seepra" kuvio paita on ! onko sitä viellä jäljellä :OOO :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Hot-tunnit on ihania! Ei yhtään liian kuuma se huone vaan just sopivan lämmin ja rentouttava <3

ma: zumba 1h
ti: bodyattack
ke: bodystep
to: -
pe: spinning 1h
la: bodycombat + zumba 1h
su: kävely 10km

jei! :)

Chloé Cupcake (Ei varmistettu)

Mä en voi sille mitään, mutta noista laseista ja vaaleesta tukasta tulee ihan Waynes World mieleen! :D
http://sinaphile.files.wordpress.com/2009/08/wayne-garth-waynes-world-15834539.jpg

Ruoat näyttää erittäin herkulliselle :P

Anonymous (Ei varmistettu)

Mitä ihmeen kitinää te oikein pidätte?? Kukaan ei teitä pakota lukemaan tätä blogia.

Mun mielestä on ihan mahtavaa, että kerrot sun liikunnasta ja muutenkin terveellisestä elämän tyylistä. On mahtavaa, että ihmiset pitävät huolta itsestään eivätkä vain lusmuile kotona.

Itsekin rakastan urheilua ja blogistasi olen saanut vielä oikein ekstra intoa, kiitos siitä :D ja jatka ihmeessä samaan malliin!

Anonymous (Ei varmistettu)

Mun mielestä kiva kuulla sun liikunnoista, tulee itselläkin sellanen fiilis, että pitäis alkaa vähän liikkua enemmän :)

Ihanat noi sun vaaleet farkut by the way :D

aurora (Ei varmistettu)

Kivannäkönen liikuntapäiväkirja! Mulla toivottavasti kohta näyttää yhtä toiminnantäyteiseltä. Viime viikon aikana kävin vain juoksemassa suunnillee 7km kolmena päivänä, johtuen siitä että pitää vielä aika varovasti ottaa ku oli jalka poikki ja kipsissä ihan vasta. :) tästä siis lähtee hyvän kunnon takasin tavottelu!

Anonymous (Ei varmistettu)

mustaki on toooooooooooosi kiva lukee sun liikunnoist ku ne kannustaa itteeki liikkumaa ja on kans kiva huomaa et joku muuki koittaa joka välis syödä terveellisesti! :)
et en taju kyl et mitä tääl ollaa valitettu et liikaa mainostaisit ku kuitenki vaa yleensä sunnuntaisi kerrot viikon saldon : DD

ps. ihan sairaan isot pumppipainot sulla!! ite oon käyny pumpis KAUAN, enkä viel oo lähelläkäää tommosii painoi!!

sara (Ei varmistettu)

hei toi seepraneule ! olisitko mitenkään halukas myymään sitä mulle ?:oo

Laura (Ei varmistettu)

Sun blogi on kiva (:
Sitä munki blogia voi vilkaista ihan suosiolla :D

Annie (Ei varmistettu)

Tee jäljelle jääneistä kamoista blogikirppis?! :) Ne on aina kivoja!

Anonymous (Ei varmistettu)

Höh, ettekös te valittajat tajua että sara antoi laittoi haasteen "kesäksi kuntoon" ja halus lukijat mukaan. Tottakai se kertoo omatki liikunnat sitte... Ja mistä tiiättä että se ei herkuttele?? Mä en ainakaan oo huomannu mitään ruokapäiväkirjaa täällä vielä. Ihana blogi <3

Anonymous (Ei varmistettu)

Aivan hullu toi haaste pumppi. Jaksoitko tehä noilla painoilla ihan loppuun asti? Täytyy sanoa että sussa on kyllä voimaa tyttö!

ellu (Ei varmistettu)

pakko udella missä toi coffee house on, näyttää niin ihanan houkuttelevalta? :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Oi alkoipas itelläkin haluttaa kokeilla tuollaista Hot-tuntia, kuulostaa kivalta! :-)
Tässä olis mun viikon liikkumiset

ma: 60 min RVP-muokkaus, 30 min reipas kävelylenkki
ti: 70 min juoksulenkki
ke: 25 min crosstrainer, 40 min salitreeni
to: 60 min bodypump
pe: 60 min salitreeni
la: 90 min hiihto
su: vp

tollasta tällä viikolla, tykkään tästä sun blogista hirmuisesti ja oot saanu mutkin liikkumaan useemmin!

yummy (Ei varmistettu)

Eiiii! Mä oon niin kateellinen sun reippaudelle! Voisinko saada siitä edes osan? En nimittäin ole liikauttanut itseäni yhtään tällä viikolla, hävettää edes kertoa sitä. Salikortti vaan pölyttyy...

Tuo sun raitahuivi on muuten tosi kiva.

t. ensimmäistä kertaa tänään sun blogiin eksynyt :)

Jasmina (Ei varmistettu)

Oon käyny Helsingis Kaisaniemes hotjoogas joskus viime talvena ja se on aivan mahtavaa! Siinä tulee kyllä niiin hiki! :D

Kiva asukin taas :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Mitä meinaa toi bodypump-haaste?! :o teitkö itse noin suurilla painoilla? maasta se pienikin ponnistaa, pieni mutta pippurinen ;) voimanainen! :p

Anna (Ei varmistettu)

Höhö, mun liikunnat on aika ruohonkorsitasolla noihi sun verrattuna, mut kuka vertailee?! (minä)

ma: bodybic
ti: lenkki+lihaskunto
ke: bodybic
to: showtanssi
pe: :|
la: :|
su: vesijuoksuu

Anonymous (Ei varmistettu)

Hei Sara, ois upeaa jos voisit päivitellä tänne aina sun salimusiikkeja sitä tahtia kun löydät uusia. Oon käynyt läpi kaikki sun aiemmin laittamat biisit ja saanut niistä hurjasti energiaa liikkumiseen, mutta helposti kyllästyvänä kaipailen aina uutta :) Iso kiitos ihanasta blogista, oot ihana ja liikuntajutut on just sopivaa maustetta tänne!

muru (Ei varmistettu)

vietkö jonnekin kirpputorille noita vaatteita? ois kiva päästäpenkomaan, ihania.

eMi (Ei varmistettu)

ihana asu :)

Anonymous (Ei varmistettu)

JOOO oon samaa mieltä noista biiseistä, on ihana saada innostavii urheilu kappaleita!

Sirpale (Ei varmistettu)

Nyrjäytin nilkan tiistaina eli takapakkia mennään:/

ma:vapaa
ti: 1h pyöräilyä
ke:sali kädet/1h lenkki
to:sali kädet/1h lenkki
pe:sali kädet
la:vapaa
su:1h lenkki

Anna N (Ei varmistettu)

Aika huono liikuntaviikko, työpäivät veny kuuteen ja torstaina ja lauantaina valitsin sosiaalisen elämän liikunnan sijaan.
Toisaalta la-iltana Playgroundissa drum n bassin tahtiin tuli tansittua ihan kunnolla :-)

Lou (Ei varmistettu)

Miten sä pystyt pyöräilemään talvella? Itse olen hirveästi yrittänyt, mutta ei siitä mitään tule. Teitä ei ole aurattu tai sitten ne on aurattu todella huonosti. Ei ole oikein mitään iloa pyöräilyssä, kun kaikki voimat menevät siihen, että yritän pitää pyörän pystyssä. Kuitenkin ne pyörät aina luisuvat tai sitten juutun johonkin lumikinokseen. Voi kevät, tule jo!

Anonymous (Ei varmistettu)

Vau, mä en ymmärrä miten sä jaksat treenata noin hulluna!!;)

Musta on kuitenkin ihana kun kerrot kaikkee liikunta vinkkejä yms. Tulee itellekkin himo päästä liikkumaan ja kokeilemaan kaikkee uutta kivaa.

Eksyin ihan vasta tänne sun blogiisi ja täytyy sanoa että tää on aivan ihana! :)

Ps. Mulla olis vielä pari kysymystä. Ensinnäkiiin miten sullla voi olla noin ihanat hiukset? Onko ne ihan sun omat kun ne oon niiiiin pitkät?:D
ja sit vielä että ootko tilannu usein tuolta Forever21:sta? Meinasin ite tilata tässä lähiaikoina..Olitko tyytyväinen tilaukseen yms? Millasia kokemuksia:)

-Ella

Anonymous (Ei varmistettu)

minkä kokoiset nuo ruskeat saappaat? olisko niitä mahdollista ostaa?

Sonya Mantere (Ei varmistettu)

Millasia painoja sulla on normipumpissa?
Ja onkohan toi hotpilates/jooga tietyissä ladyissa vaan, en oo kuullu että Herttoniemeen tulis. ?

Tupu (Ei varmistettu)

Tulispa tännekin päin Hotjoogaa, ois mahtava päästä testaan! :)

Mun liikunnat viime viikolta:
Ma: Crosstrainer 30min + salireeni 35min
Ti: Futisreenit 90min
Ke: Lepo
To: Crosstrainer 30min + salireeni 30min
Pe: BodyPump 50min
La: BodyPump 50min + BodyHarmone 50min
Su: Futisreenit 90min.

Sun blogis on kyllä tosi motivoiva! Oon nyt liikunnan lisäks kiinnittäny huomiota myös ruokavalioon ja nyt on paljon virkeempi olo ja tuloksiakin on kropassa alkanu näkymään :)

Violet (Ei varmistettu)

Pyrin liikkumaan vähintään 4 kertaa viikossa, mut usein tulee liikuttua kyllä melkein joka päivä.
Viime viikot on mennyt vaan sairastellessa =(.

Sun treenit kuulosti niiin hyvältä varsinkin nyt, kun en oo jäsenenä missään kuntokeskuksessa eli treenaan nyt lähinnä ulkoillen. Tarkotuksena olis vasta ens syksynä alkaa käydä taas jumpissa yms. =). Omille sivuille laitoinkin just mun tämän viikon tavotteet treenin suhteen!

Treeni-intoa!

Anonymous (Ei varmistettu)

Jes, just tällaisia "pitkiä ja kaoottisia" postauksia lisää, ihan parhaita! Hyvät oli kuvat:)

Repesin niin tuolle Jompen kommentille! En es oikeesti tajua tuota värisokeusjuttua, ei oo kokemusta(y)

Ja niin..vaikka erään kerran avauduin nuista viikon liikunnoista, joita en siis aio edelleenkään ikinä kattoa. Mutta yks hyvä puoli niistä on. Tulee itelle sellanen olo, et perse nyt on alettava laihuttaan. Joo kiitos hei(y)

noona (Ei varmistettu)

Maanantai: 10 kilometriä kuntopyörällä (n. 40 min)
Tiistai: Vanhojen tanssiharkat (1,5 h) ja latinobic (45 min)
Keskiviikko: Kuntopyörällä polkemista (30 min), vatsa- ja selkälihakset x 30
Torstai: Vanhojen tanssiharkat (1,5 h), vatsa- ja selkälihakset x 30
Perjantai: Välipäivä
Lauantai: Uintia reilun kilometrin verran (n. 1.5h)
Sunnuntai: Reipasta kävelyä (n. 1h) ja kuntopyöräilyä (n. 30 min)

:)

Pages

Kommentoi

Ladataan...