Treeni yläkropalle

Tickle Your Fancy

Luvassa mun salitreeniä! Tämmönen yläkropan treeni menee kerran viikossa. Toistoja oon tehny nyt 10 ja sarjoja neljä. Sarjojen välissä pidän sopivan mittasen tauon, jotta jaksaa taas painaa. Pikkuhiljaa oon nostanu painoja näissäkin liikkeissä. Välillä tosin vedän pienemmillä ja välillä taas laitan pikkusen ekstraa (tällöin leikkaan toistoja). Nää on nyt kuitenkin semmoset peruspainot!

Eilisen treeni:

  • lämmittely 7 min
  • selkä ylätaljalla 45kg  4 x 10 (kuva)
  • ojentaja ylätaljalla 10kg 4 x 10
  • soutu alataljalla 55kg 4 x 10
  • yleisliike tangolla 25kg 4 x 10 (kuva)
  • sivunosto käsipainoilla 2 x 8kg 4 x 10 (kuva)
  • punnerrus kahvakuulalla 4 x 15 (kuva)
  • rento hölkkä 10 min + venyttelyt

 

vaatteet ja kengät Nike (saatu blogin kautta)

 T.Sara

Share

Kommentit

Siru (Ei varmistettu) http://sirujee.blogspot.fi/

Moikka Sara!

Olisko sulla taas jossakin vaiheessa jonkinlaista lihaskuntosettiä, minkä voisi toteuttaa ihan kotiloissa. Itse en meinaa oikein salille uskaltaa lähteä isojen miesten sekaan (kun ei mitään salikorttia ole ja ilmaissalit on mitä on...) ja viimeisin kotitreenisi alkaa sujua jo sen verran liukkaasti, että jokin uusi kiva vaihtelu olisi paikallaan. Ja sitten kanssa hyviä vatsalihasliikkeitä olis kiva saada tietää, mulla meinaa aina tulla niskan seutu kipeiksi, kun jännitän samalla myös sieltä - hankala tapa josta on vaikea päästä eroon :/

Siru (Ei varmistettu) http://sirujee.blogspot.fi/

*kotioloissa

saratickle
Tickle Your Fancy

Hei mahtavaa kuulla, että kotitreenit kiinnostaa! Ja loistavaa, että oot kehittyny! :) Enköhän mä tässä vielä kotitreenivideon väsää, mikäli kiinnostelee!

Siru (Ei varmistettu) http://sirujee.blogspot.fi/

Ihana kuulla, kiitos! :)

Satu (Ei varmistettu)

Sulla on kyllä upeassa kunnossa koko kroppa, mutta etenkin käsivarsiasi ihailen :) Naisellisen lihaksikkaat, juuri sopivat :)

Teetkö muita liikkeittä rinnalle kuin tuota punnerrusta? Esim penkkiä tai vinopenkkiä yms? Vaihteletko liikkeitä, että seuraavalla yläkroppapäivänä punnerrus vaihtuu penkkiin tai jonkin muuhun? :) Mietin kun kyllähän noi sun rintalihaksetkin näyttää vahvoilta ^^

saratickle
Tickle Your Fancy

Iso kiitos :) Rinnalle yleisin liike on penkkipunnerrus. Ja just niinku sanoin, vaihtelen aina välillä niin ei kyllästy, ei lihakset enkä minä :D

iida (Ei varmistettu)

Nää on mahtavia! Tee ihmeessä lisää, sillä saan näistä itsekkin uusia liikkeitä omiin harjoituksiini! :-D

saratickle
Tickle Your Fancy

Jes, kiitti! Kiva kuulla :) Varmasti teen lisää!

mjai (Ei varmistettu)

Onpa kivat pökät! Saat vissii aika paljon noit treenikuteita tän blogin kautta :D

tiipii (Ei varmistettu)

kuin kiva et kuvistakin näkee et treenaat ihan tosissas ja henki kulkee, etkä posettele tangon kanssa et tulis mahollisimman nätti kuva blogiin! BEAST-meininkiä, mä tykkään!! ps. oon vasta vastikään havahtunu siihen miten seksikäs hyvin treenattu selkä on (niin naisella kuin miehellä)ja sun näyttää kyllä mun empiirisen tutkimuksen vertailukohtien mukaan erittäin hyvältä!! Mikä on susta tehokkain liike selkään mitä teet?

Katya (Ei varmistettu) http://www.kkatyas.blogspot.com

Mä niin haluisin varastaa ton sun treenivaatevaraston! :D Ihania treenivaatteita, mäki haluun <3

Lottis (Ei varmistettu)

Kiitos hyvistä vinkeistä! Oot kyllä iso inspiraatio :)
Teetkö yläkroppaa useammin kuin kerran viikossa?

Marjo (Ei varmistettu) http://marsqn.blogspot.fi

Mieletön kroppa, vau!!! :)

Niina (Ei varmistettu) http://niipu.blogspot.fi

Oot kyllä mun inspiraatio, niin asenteelta kuin tyyliltäsi! :) mahti muijja

Sara (Ei varmistettu)

Tosi kivan kuulonen treeni! Ja ihanan väriset ja hyvin istuvat treenivermeet! :)

Kommentoi